ti halli

joskos

Olisko kiinnostusta ti halliin jos semmoista paikkakunnalle

23

3973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta

Olenkin jo pidemmän aikaa kaipaillut semmoista paikkaa, jossa voisi näin talvisaikaan pestä ja putsata autoaan. Ihmettelen aina, että missä kerrostaloissa asuvat putsaavat autonsa. Kun käyttää autoa "pesukoneessa" tuppaa tuo sisäputsi aina jäädä tekemättä. Uskon, että en varmasti ole ainoa, joka kokee tällaisen TI-hallin puuttumisen paikkakunnalta suurena puutteena.

• on..

TI-halli?

• elämän käsi
        on.. kirjoitti:

TI-halli?

Tämä kysymys ei liene tarkoitettu sinulle ja sinä tuskin tulet TI-hallia tarvitsemaankaan, jos et tuon vertaa tiedä, mitä TI-halli tarkoittaa.

• vastata
        elämän käsi kirjoitti:

Tämä kysymys ei liene tarkoitettu sinulle ja sinä tuskin tulet TI-hallia tarvitsemaankaan, jos et tuon vertaa tiedä, mitä TI-halli tarkoittaa.

Kun toinen kysyy, yleensä vastataan, ei vittuilla.
        Luulisin että joku Tee-Itse-halli???
        Ja mistäs tiedät vaikka juuri tuo kysyjä innostuisi ideasta ja hänestä tulisi hallin vakiokäyttäjä?! Sinunlaisiasi vittuilioita sinne tuskin kukaan kaipaa....

• idioottien äiti
        vastata kirjoitti:

Ja mistäs tiedät vaikka juuri tuo kysyjä innostuisi ideasta ja hänestä tulisi hallin vakiokäyttäjä?! Sinunlaisiasi vittuilioita sinne tuskin kukaan kaipaa....

Sinäkö puhut kohteliaisuudesta, joka kylvät kirjoituksissasi tuota alapäätä oikein urakalla. No, eipä voi kauhalla pyytää, kun on lusikalla annettu. Kirjoitustyylistäsi päätellen, sinua ei kukaan tule kaipaamaan sen paremmin TI-halliin kuin koko Riihimäelle, joten kaasutapa poika reippaasti ohi pitäjän.

• bbbggglll
        idioottien äiti kirjoitti:

Sinäkö puhut kohteliaisuudesta, joka kylvät kirjoituksissasi tuota alapäätä oikein urakalla. No, eipä voi kauhalla pyytää, kun on lusikalla annettu. Kirjoitustyylistäsi päätellen, sinua ei kukaan tule kaipaamaan sen paremmin TI-halliin kuin koko Riihimäelle, joten kaasutapa poika reippaasti ohi pitäjän.

No mikä se ti-halli sitten on?
        Minen oo ainakaan ikinä kuullut vaikka olen insinööri!!!

• Buah
        bbbggglll kirjoitti:

Vai ihan insinööri. No, sehän selittääkin sen, että et voi tietääkään mikä ti-halli on. Kuvittelitko, että kun mainitset insinöörin, niin kaikki pitäisivät sinua tosi viisaana. Päinvastoin, sori.

• bbbggglll
        Buah kirjoitti:

Vai ihan insinööri. No, sehän selittääkin sen, että et voi tietääkään mikä ti-halli on. Kuvittelitko, että kun mainitset insinöörin, niin kaikki pitäisivät sinua tosi viisaana. Päinvastoin, sori.

Tää menee nyt alkuperäisestä asiasta täysin metsään, mutta jatketaan kun nimimerkki buah tämän aloitti.
        Et ole sitten huumorista kuullut ikinä, tai huumorin eräästä alalajista:itseironiasta?
        Vittu, teit juuri itsestäsi PELLEN!

• varsinainen pelle
        bbbggglll kirjoitti:

Tää menee nyt alkuperäisestä asiasta täysin metsään, mutta jatketaan kun nimimerkki buah tämän aloitti.
        Et ole sitten huumorista kuullut ikinä, tai huumorin eräästä alalajista:itseironiasta?
        Vittu, teit juuri itsestäsi PELLEN!

oot. Eikös muuten kirjoittelemalla pärjää, kun pitää tota äitinorsun alapäätä viljellä koko ajan. Tosi lapsellinen hyypiö, olit sitten insinööri tai et.

• Anonyymi
        vastata kirjoitti:

Niin maalaisjärjen käyttöhän ei ole sallittua, tai asioiden miettiminen itse?
        Onhan se helpompi kysyä suoli24 palstalla apinoilta, että josko joku tulisi pyyhkimään perseesi kun et itse jaksa tai osaa.
        Jokainen voi myös googlettaa sanan TI-halli, mutta näköhään mukavampaa kirjoittaa tyhmiä kysymyksiä idioottien keskusteluopalstalle, sen sanan google hakuun kirjoittamisen sijasta.

Sinunlaisesi neropatit ne vasta harvassa ovatkin, koitas osaatko hypätä kaivoon.

• Anonyymi
        bbbggglll kirjoitti:

GOOGLE KERTOO SEN SINULLE JOS EI PÄÄ TOIMI.

Miksi insinööri ei voi syödä suolakurkkuja?
        Käsiä se ei osaa käyttää, ja pää ei mahdu purkkiin.

Tosin ei varmaankaan päde sinuun, kun päätäsikään et osaa käyttää :)

• kova...

tulisin kyllä käyttämään.

• nörtti___

Täällä it-hallia? Ihmettelen että missä ihmiset pelaa wowia

• Riihimäellä..

Missään autonosturia, siis sellaista, että pääsee auton alle pakoputkea laittamaan?

• ??????????????????

Pliis kerro nyt mikä ti-halli on... Yks puhuu it:stä ja woweista yks nostureista ja loput kirjottelee sontaa!!! Alkoi väkisin kiinnostaa, että mikä se nyt sitten oikeen on! JOs olisit ystävällinen :)

• mä vaan

No TI-halli on Tee Itse halli, eli useimiten halli jossa voi pestä ja korjata autoja itse

• oikeista..
        mä vaan kirjoitti:

No TI-halli on Tee Itse halli, eli useimiten halli jossa voi pestä ja korjata autoja itse

kaupungeista löytyy TI-hallit missä on myös autonosturit. Riihimäki on kai liian pieni sellaiselle TI-hallille :D

• Anonyymi

Tiistai halli

• Puhdasauto

Olen vasta muuttanut Riihimäelle. Kysyisinkin, onko täällä ti-halli ja missäpäin mahtaa olla?

• sotkumo

On tuossa nesteen kylmäaseman vieressä pesupaikka, hinta vaan törkeen kallis 20€ 1/2 tuntia.

• Puhdasauto

Kiitos! Mieluummin käyn sitte Hyvinkäällä. 4€ lisää, tekevät hyvää jälkeä ☺

• teeitsehallia

Riihimäellä on ollut ti-halli Mattilan teollisuusalueella. Ehkä vähäisen käytön takia sitä ei enää ole.

• juupasjuu

se on aito ti halli, se täytyy alusta loppuun tehdä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7576
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5688
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      69
      3187
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2743
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1648
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1523
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      331
      1139
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      252
      1131
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1021
    Aihe