Voisko joku myydä 8210:n (ehjän, hyväkuntosen)..? HALVALLA!? (alle 1000mk)?
OSTAN 8210!!
8
689
Vastaukset
- Tahvo
Vai oletko harvinaisen tyhmä?
Vai uskomaton idiootti?- Esko
En ole tyhmä, harvinaisen tyhmä vain (hauska tutustua! :) )
Miksi sitä ei saisi kokeilla?? - gr
Esko kirjoitti:
En ole tyhmä, harvinaisen tyhmä vain (hauska tutustua! :) )
Miksi sitä ei saisi kokeilla??Juu voi tommoisen ostaa halvallakin. Itse ostin Keltaisen pörssin ilmoituksen perusteella ja maksoin uudesta 8210 puhelimesta 2000 ja sain kuitit myyvältä firmalta, mutta kuukauden päästä soitti poliisi ja sanoi että tuotko puhelimen pois...
- syyslapsi89
Noin vanhaa kannata enää ostaa, tuki loppunut. Kannattaako noiden markkojenkaan kanssa enää pelata, huonosti käyvät mihinkään.
- onko.palikoita
Saako tähän uusimman Androidin vai onko peräti lasten palikkakäyttöliittymällä tämä?
- modittelija
jos sen roottais ja asentais vaikka cyaniksen.
- winluuri
Onhan se lumia kasikakskymppinen jo vähän vanha, käyttispäivityksiä kuitenkin saa vielä, kuten kaikki wp8 lumiat.
- Onkokiinnostusta
Saattaapi löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 39630
- 86557
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456