mistä saisi oikean kokoisen kuonokopan doopperi nartulle ku ei meinaa eläinkaupoista löytyä?
mistä kuonokoppa?
4
945
Vastaukset
- ...
..Olisi pari kertaa käytetty, säädettävä myytävänä halvalla. Laita sähköpostia jos kiinnostaa..
- Tai näe
etti netistä ilmootuksia
- kiukjh
Miten olisi nettikaupasta? Ainakin www.koiramaa.fi sivuilla myydään kuonokoppia. Otat vain mitan koirastasi ja tilaat sen mukaan.
- Antrean Jussi
Salon Eläinkaupasta löytyi heti Dobberin nokkaan sopiva.Parikymppia ja on kunnollinen. Muista ottaa metallinen kuonokoppa, jota se ei ei heti ensi tilaisuuden tullen pureskele atomeiksi.
Tottuu siihen nopeasti. Muista myös tarkastaa kiinnitys niin ettei se ole toisaalta liian tiukalla(vetää kirsun lyttyyn) tai ettei se nurkan takana kaapaise sitä tassulla irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059