Olen tätä jo aiemminkin käynyt avautumassa. nimittäin Tallinkin sivuista. Ei helvetti! Olen tässä matkaa aamuksi varaamassa. Mutta näemmä opiskelija-alennus on poistunut Tallinkin tarjonnasta nyt kokonaan. Ainakaa sitä ei ole mahdollista valita matkaa varatessa. Ja "reitit ja hinnat" -kohdassa on taas "alennukset 1.4. alkaen" eikä tämän maaliskuun hinnoista halaistua sanaa! Kylläpä odotan, että se Nordic jet line taas pääsee liikkumaan ja tietenkin olemassa myös ihana TOIMIVA SUOMALAINEN ROSELLA. Ikävä kyllä nyt ei aikataulut anna periksi sitä käyttää:(
Tallink on kyllä syvältä
17
1398
Vastaukset
- Raimohärkä
Jouduin soittaa tuohon varausnroon (ja tulen varmasti tuon rahan vielä jostain takaisin ottamaan) kysyäkseni matkaa ja varatakseni matkan. Palvelija teki varasi minulle opiskelijapaikan, ja kehoitti maksamaan joko nettipankissa ja printtaamaan kuitin tuosta. Tai maksamaan aamulla tiskillä, myös palvelumaksun. lähde jää, lähde!
- ja porot maksaa
Joo, olen tuota samaa rahastusta seuraillut. Lähes jokaisessa matkan käänteessä on Tallink-Siljalla joku lisämaksu tai sitten maininta malliin "juomat ei kuulu hintaan". Ja kaiken lisäksi homma (esim. varaus puhelimitse) menee 50% varmuudella joltakin osin pyllylleen.
Näitä uusia piilomaksuja ne kehittelevät jatkuvasti. Ihme on, jos ihmiset suostuvat menemään noille laivoille lypsettäviksi.
Yhä korkeammille maksuille olisi ihan kiva joskus saada jotain vastinettakin. Nyt menee päinvastoin, laatu heikkenee. - Ville-Viikinki
ja porot maksaa kirjoitti:
Joo, olen tuota samaa rahastusta seuraillut. Lähes jokaisessa matkan käänteessä on Tallink-Siljalla joku lisämaksu tai sitten maininta malliin "juomat ei kuulu hintaan". Ja kaiken lisäksi homma (esim. varaus puhelimitse) menee 50% varmuudella joltakin osin pyllylleen.
Näitä uusia piilomaksuja ne kehittelevät jatkuvasti. Ihme on, jos ihmiset suostuvat menemään noille laivoille lypsettäviksi.
Yhä korkeammille maksuille olisi ihan kiva joskus saada jotain vastinettakin. Nyt menee päinvastoin, laatu heikkenee.kaikenlaiset lisämaksut ovat kyllä erittäin ärsyttäviä. Itse ainakin yleensä pistän risteilyllä senverran reilusti rahaa menemään, että luulisi, ettei sitten erikseen enää tarvitsisi, mitään p-leen palvelumaksuja maksaa.(enkä muuten ole kyllä maksanutkaan, ainakin toistaiseksi nettipalvelut ovat käsittääkseni maksuttomia jopa Tallinkilla, Vikingillä ainakin ovat)
- hgfhfg
Ville-Viikinki kirjoitti:
kaikenlaiset lisämaksut ovat kyllä erittäin ärsyttäviä. Itse ainakin yleensä pistän risteilyllä senverran reilusti rahaa menemään, että luulisi, ettei sitten erikseen enää tarvitsisi, mitään p-leen palvelumaksuja maksaa.(enkä muuten ole kyllä maksanutkaan, ainakin toistaiseksi nettipalvelut ovat käsittääkseni maksuttomia jopa Tallinkilla, Vikingillä ainakin ovat)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000436&posting=22000000024248601
Niin, eikö ole ikävää, kun Viking Linekin otti käyttöön maksullisen puhelinpalvelun ja perii myös palvelumaksua?
Eipä eroa tässä mitenkään Tallinkista tai Siljasta. Eikö ole ikävää myöntää tämäkin tosiasia? - mutta,,,,,,,mutta...
hgfhfg kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000436&posting=22000000024248601
Niin, eikö ole ikävää, kun Viking Linekin otti käyttöön maksullisen puhelinpalvelun ja perii myös palvelumaksua?
Eipä eroa tässä mitenkään Tallinkista tai Siljasta. Eikö ole ikävää myöntää tämäkin tosiasia?se on vain per alkava puhelu, ei minuuttihinta,
kuten tallinksiljalla.
JA JA JA vikingillä toimii myös asiakaspalvelu niin maissa kuin laivoilla.
Eikö olisi kannattanut lukea juttu loppuun eikä ilakoida liian aikaisin... - Ville-Viikinki
hgfhfg kirjoitti:
Eipä eroa tässä mitenkään Tallinkista tai Siljasta. Eikö ole ikävää myöntää tämäkin tosiasia?harmillista, että Viikkarikin on lähtenyt tähän typerään palvelumaksujen keräämiseen. Mun mielestäni tällaisen palvelun kyllä pitäisi sisältyä matkan kokonaishinnoitteluun. Tämmöisestä rahan nyhtämisestä jää kyllä paskan maku suuhun. Ja jos muuttuu vielä sellaiseksi, ettei näitä lisämaksuja pysty välttämään, niin varmasti tulen sen jollakin tavalla takaisin ottamaan.
- Deipyle
Ville-Viikinki kirjoitti:
harmillista, että Viikkarikin on lähtenyt tähän typerään palvelumaksujen keräämiseen. Mun mielestäni tällaisen palvelun kyllä pitäisi sisältyä matkan kokonaishinnoitteluun. Tämmöisestä rahan nyhtämisestä jää kyllä paskan maku suuhun. Ja jos muuttuu vielä sellaiseksi, ettei näitä lisämaksuja pysty välttämään, niin varmasti tulen sen jollakin tavalla takaisin ottamaan.
inhottava tunne tulee kun tuollaisen "epäselvän hinnoittelun" olen aina yhdistänyt ns. halvan tavaran firmoihin (Gigantti nyt tule ekana mieleen). No, toisaalta tulee harvemmin tehtyä ex tempore -matkoja, kun kokonaishinnan selvittämiseen kuluu aikaa, aikaa..
Silja Symphonylla/tietysti ketjun muillakin olivat (kusipäät..) tuplanneet automaattilimujen hinnat, vuosi sitten 0,33l tölkki maksoi euron, nykyään kaksi!! Sen kun muuttaa markoiksi, korotus on.. - Tepi.
mutta,,,,,,,mutta... kirjoitti:
se on vain per alkava puhelu, ei minuuttihinta,
kuten tallinksiljalla.
JA JA JA vikingillä toimii myös asiakaspalvelu niin maissa kuin laivoilla.
Eikö olisi kannattanut lukea juttu loppuun eikä ilakoida liian aikaisin...Kyllä se Tallinksiljallakin on per puhelu, samoin kuin viikkarilla. Ja ex-siljan laivoilla palvelukin pelaa vielä...
- Deipyle
kun joudut näköjään olosuhteiden pakosta väkisin käyttämään Tallinkin laivoja:( Negatiivisella asenteella kaikki kyllä menee pieleen ja luulenpa että saamme lukea "Raimohärän" entistä kiukkuisempia kirjoituksia.
Omalla kohdallamme kaikki on kyllä aina toiminut: nettivaraus (myös näillä uusilla sivuilla), puhelinpalvelu ja laivan infopisteen asiantunteva neuvonta tarvittaessa.- Raimohärkä
kaikki ei tunnu toimivan niin kuin pitäisi tällä firmalla... Minun täytyi olla(niinkuin joka viikko) ennen kahtatoista Tallinnassa. Ja aamulla lähtien säästää ainakin ylimääräisen hotelliyön, jos ei muuta. Yritin sanoa, että mikäli luodaan tilanteita, että asiakas on "pakotettu" käyttämään nettiä, olisi hyvä, että pidettäisiin sen verran huolta, että on mitä käyttää. Kun ensin lisätään luukkuhintoihin korotuksia ja yritetään saada kaikki nettiin, on helvetin epäoikeudenmukaista, että asiasta pitää vielä ruveta soittelemaan maksullisiin numeroihin ja maksaa sama palvelumaksu tiskillä, eikö vaan? Viimeksi kun sivustoissa oli vikaa, yritin saada ostettua lipun tiskiltä ilman palvelumaksua, koska mielestäni se nyt vaan kuuluu saada ilman ylimääräisiä maksuja jos ei yhtiö pidä huolta että tuo vaihtoehto mitä ihmiset yritetään käyttämään on oikeasti toimiva vaihtoehto. Mielestäni tuo on hivenen asiakkaan aliarvioimista. Mutta "monopoliasemassa" voi tehdä aika pitkästi mitä huvittaa
- ...........
Raimohärkä kirjoitti:
kaikki ei tunnu toimivan niin kuin pitäisi tällä firmalla... Minun täytyi olla(niinkuin joka viikko) ennen kahtatoista Tallinnassa. Ja aamulla lähtien säästää ainakin ylimääräisen hotelliyön, jos ei muuta. Yritin sanoa, että mikäli luodaan tilanteita, että asiakas on "pakotettu" käyttämään nettiä, olisi hyvä, että pidettäisiin sen verran huolta, että on mitä käyttää. Kun ensin lisätään luukkuhintoihin korotuksia ja yritetään saada kaikki nettiin, on helvetin epäoikeudenmukaista, että asiasta pitää vielä ruveta soittelemaan maksullisiin numeroihin ja maksaa sama palvelumaksu tiskillä, eikö vaan? Viimeksi kun sivustoissa oli vikaa, yritin saada ostettua lipun tiskiltä ilman palvelumaksua, koska mielestäni se nyt vaan kuuluu saada ilman ylimääräisiä maksuja jos ei yhtiö pidä huolta että tuo vaihtoehto mitä ihmiset yritetään käyttämään on oikeasti toimiva vaihtoehto. Mielestäni tuo on hivenen asiakkaan aliarvioimista. Mutta "monopoliasemassa" voi tehdä aika pitkästi mitä huvittaa
Ihan sitä että et matkusta enään ollenkaan sinne Tallinnaan vaikka pakko olisi. Kun et kerran raaski maksaa sitä 1,64e tai 5e ylimääräistä.
- pyydetään...
........... kirjoitti:
Ihan sitä että et matkusta enään ollenkaan sinne Tallinnaan vaikka pakko olisi. Kun et kerran raaski maksaa sitä 1,64e tai 5e ylimääräistä.
Nykyään asiakkaat suostuvat maksamaan törkeitäkin hintoja. Korotuksiin ei ragoida mitenkään.
Siksi hintoja nostetaankin tätä vauhtia... ei siis ihme, että suomalaisten velkataakka kasvaa 10-15% vuodessa! Hyvä Raimo, että vielä joku vaatii rahoilleen vastinetta! - näiden korotajien on
pyydetään... kirjoitti:
Nykyään asiakkaat suostuvat maksamaan törkeitäkin hintoja. Korotuksiin ei ragoida mitenkään.
Siksi hintoja nostetaankin tätä vauhtia... ei siis ihme, että suomalaisten velkataakka kasvaa 10-15% vuodessa! Hyvä Raimo, että vielä joku vaatii rahoilleen vastinetta!pakko nostaa hintoja kun muutkin niin tekevät; Tavaran toimittajat, polttoaineen toimittajat, jne... Jotta silleen, sitä en kyllä ymmärrä miksi (Tallink) Silja voi myydä tukholmasta helsinkiin risteilyt paljon halvemmalla kuin vastaavat täältä meidän suunnasta tukholmaan.
Mutta olihan se odotettavissa että palvelu maksuja tulee myös laiva matkojen varaamisiin, onhan näin muissakin matkoja myyviä toimistoissa. Ja onhan se jo nähty pankki maailmassa että kaikilla mahdollisilla palvelumaksuilla yritetää asiakkaat ajaa nettiin ja näin voidaan potkia pihalle toimisto väkeä. - Raimohärkä
........... kirjoitti:
Mikäli liput olisivat tuon verran kalliimpia, joutuisin tietenkin sen mukisematta maksamaan, enkä sitä sen enempiä kyseenalaistaisi. Mutta koska se on maksu asioista mitä en tarvi enkä halua maksaa, vaan minut ikään kuin pakotetaan siihen, on se mielestäni todella väärin.
- pp10
Hinnasta en vielä valita, mutta palvelu on todella ala-arvoista!
Monen suusta olen kuullut miten töykeitä ja palveluhaluttomia henkilökunta on Tallinkilla on ja saman kokenut myös itse. Myös meidän työpaikka alkoi käyttämään vain "punaisia laivoja"! - Anonyymi
Nordic jet line oli pikapaateista mukavin ja paras!
- Anonyymi
Ei Eestissä ole karttaan piirretty, että Virossa on rasputto.
Virolaisten geeneissä olisi ollut rasputto geeni.
Mutta virolainen käyttäytyy kuin sellainen.
Onko käytös opittua, hankittua tai todellakin Viron syviä perinteitä?
Ja mitkä ovat syvät Viron perinne arvot?
Virossa juopotellaan jos ei enemmän kuin Suomessa.
Virossa myydään seksiä avoimemmin. Kauppa käy.
Onko seksiturismi köyhien maiden yrittäjyyttä?
Silloin Viroa on hyväksikäytetty.
Onko Viro joka joskus on ollut CCCP ja osa isoa kakkua, onko sellainen pieni Viro kärsinyt eron myötä, koska ison maan mentaliteetti ihmisissä näkyy käytöksessä. Pieni virolainen käyttäytyy edelleen kuin CCCPssä isosti, vaikka on pieni alle 2 miljoonainen ihminen.
Viro ymmärtäisi että ei ole iso kooltaan, mutta pieni, joka on aidompi virolainen luonteen piirre.
Voiko sen kutsua rauhallisuudeksi, pelokkuudeksi, omaan napaansa katsomiseksi.
Mutta ei, koska virolainen on oikea matkustaja hullu, joka jättää maansa muille.
Ei sekään ole isänmaa ajattelulle edullinen toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984