Mulla on nyt 5110. Saan ehkä 3310 jos maksan itse noin puolet. Pitäisikö ostaa 3310?
VASTAKAA!!!!!!
Uudempaan?
5
652
Vastaukset
- T20
Ihmeessa jos vanhakin toimii???
- Sense
...kysymyksiin täällä osaa kukaan vastata. Samansuuntaisia olen kysellyt minäkin, mutta tuloksetta. Ei siihen mitään perusteluja ole, pitää vaan olla uudempi ja komeempi malli, ku muillakin on. Tai vielä komeempi, jolloin niiden muidenkin on hankittava... Näille tenaville kännykkä on lelu, ei pelkästään puhelin.
- sdsafr
Osta 6110 se on maailman paras 5110 on maailman paskin...
- Attek
Osta ihmeessä 8210, hinta 2300mk-3000mk. Erittäin hyvä puhelin. Kuvaviestit, soittajaryhmäikonit plus muut kivat ominaisuudet erittäin pienessä "paketissa"!
- B
juups! Eihän siinä 5110:ssa mitään vikaa puhelimena ole...? Vai onko? Saat ettiä markkinoilta aika kauan, jotta löytäisit yhtä hyvällä akulla varustetun puhelimen. Mutta ei ole paha vaihtoehto ostaa 3310:ä (kään) On ainakin enempi toimintoja ja huomattavasti mukavampi taskussa kokonsa puolesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak704240Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483183- 372867
- 342018
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5051696- 631605
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode481472- 411370
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171266