Mulla on nyt 5110. Saan ehkä 3310 jos maksan itse noin puolet. Pitäisikö ostaa 3310?
VASTAKAA!!!!!!
Uudempaan?
5
759
Vastaukset 5
- T20
Ihmeessa jos vanhakin toimii???
- Sense
...kysymyksiin täällä osaa kukaan vastata. Samansuuntaisia olen kysellyt minäkin, mutta tuloksetta. Ei siihen mitään perusteluja ole, pitää vaan olla uudempi ja komeempi malli, ku muillakin on. Tai vielä komeempi, jolloin niiden muidenkin on hankittava... Näille tenaville kännykkä on lelu, ei pelkästään puhelin.
- sdsafr
Osta 6110 se on maailman paras 5110 on maailman paskin...
- Attek
Osta ihmeessä 8210, hinta 2300mk-3000mk. Erittäin hyvä puhelin. Kuvaviestit, soittajaryhmäikonit plus muut kivat ominaisuudet erittäin pienessä "paketissa"!
- B
juups! Eihän siinä 5110:ssa mitään vikaa puhelimena ole...? Vai onko? Saat ettiä markkinoilta aika kauan, jotta löytäisit yhtä hyvällä akulla varustetun puhelimen. Mutta ei ole paha vaihtoehto ostaa 3310:ä (kään) On ainakin enempi toimintoja ja huomattavasti mukavampi taskussa kokonsa puolesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96941
- 59868
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478- 45476