Mulla on nyt 5110. Saan ehkä 3310 jos maksan itse noin puolet. Pitäisikö ostaa 3310?
VASTAKAA!!!!!!
Uudempaan?
5
539
Vastaukset
- T20
Ihmeessa jos vanhakin toimii???
- Sense
...kysymyksiin täällä osaa kukaan vastata. Samansuuntaisia olen kysellyt minäkin, mutta tuloksetta. Ei siihen mitään perusteluja ole, pitää vaan olla uudempi ja komeempi malli, ku muillakin on. Tai vielä komeempi, jolloin niiden muidenkin on hankittava... Näille tenaville kännykkä on lelu, ei pelkästään puhelin.
- sdsafr
Osta 6110 se on maailman paras 5110 on maailman paskin...
- Attek
Osta ihmeessä 8210, hinta 2300mk-3000mk. Erittäin hyvä puhelin. Kuvaviestit, soittajaryhmäikonit plus muut kivat ominaisuudet erittäin pienessä "paketissa"!
- B
juups! Eihän siinä 5110:ssa mitään vikaa puhelimena ole...? Vai onko? Saat ettiä markkinoilta aika kauan, jotta löytäisit yhtä hyvällä akulla varustetun puhelimen. Mutta ei ole paha vaihtoehto ostaa 3310:ä (kään) On ainakin enempi toimintoja ja huomattavasti mukavampi taskussa kokonsa puolesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275705
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952469- 1312400
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56956
- 10922
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8912- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101755