Mulla on nyt 5110. Saan ehkä 3310 jos maksan itse noin puolet. Pitäisikö ostaa 3310?
VASTAKAA!!!!!!
Uudempaan?
5
759
Vastaukset
- T20
Ihmeessa jos vanhakin toimii???
- Sense
...kysymyksiin täällä osaa kukaan vastata. Samansuuntaisia olen kysellyt minäkin, mutta tuloksetta. Ei siihen mitään perusteluja ole, pitää vaan olla uudempi ja komeempi malli, ku muillakin on. Tai vielä komeempi, jolloin niiden muidenkin on hankittava... Näille tenaville kännykkä on lelu, ei pelkästään puhelin.
- sdsafr
Osta 6110 se on maailman paras 5110 on maailman paskin...
- Attek
Osta ihmeessä 8210, hinta 2300mk-3000mk. Erittäin hyvä puhelin. Kuvaviestit, soittajaryhmäikonit plus muut kivat ominaisuudet erittäin pienessä "paketissa"!
- B
juups! Eihän siinä 5110:ssa mitään vikaa puhelimena ole...? Vai onko? Saat ettiä markkinoilta aika kauan, jotta löytäisit yhtä hyvällä akulla varustetun puhelimen. Mutta ei ole paha vaihtoehto ostaa 3310:ä (kään) On ainakin enempi toimintoja ja huomattavasti mukavampi taskussa kokonsa puolesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460