Mulla on nyt 5110. Saan ehkä 3310 jos maksan itse noin puolet. Pitäisikö ostaa 3310?
VASTAKAA!!!!!!
Uudempaan?
5
759
Vastaukset
- T20
Ihmeessa jos vanhakin toimii???
- Sense
...kysymyksiin täällä osaa kukaan vastata. Samansuuntaisia olen kysellyt minäkin, mutta tuloksetta. Ei siihen mitään perusteluja ole, pitää vaan olla uudempi ja komeempi malli, ku muillakin on. Tai vielä komeempi, jolloin niiden muidenkin on hankittava... Näille tenaville kännykkä on lelu, ei pelkästään puhelin.
- sdsafr
Osta 6110 se on maailman paras 5110 on maailman paskin...
- Attek
Osta ihmeessä 8210, hinta 2300mk-3000mk. Erittäin hyvä puhelin. Kuvaviestit, soittajaryhmäikonit plus muut kivat ominaisuudet erittäin pienessä "paketissa"!
- B
juups! Eihän siinä 5110:ssa mitään vikaa puhelimena ole...? Vai onko? Saat ettiä markkinoilta aika kauan, jotta löytäisit yhtä hyvällä akulla varustetun puhelimen. Mutta ei ole paha vaihtoehto ostaa 3310:ä (kään) On ainakin enempi toimintoja ja huomattavasti mukavampi taskussa kokonsa puolesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361116- 46936
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541