hei oululaiset saako oulusta mistään vaahtera ja punapyökinpätkiä? ei viitsis ostaa pitkiälankkuja askarteluun.
hei oululaiset !
6
1141
Vastaukset
- Rraikku
Ei täältä Oulusta minun tietääkseni saa mitään eksoottista kovin pieninä määrinä. Minä kysyisin kuitenkin Puukeskuksesta että saako tavaraa pienempiä määriä, kuin rekkakuorman :-) Hintaa varmaan tulee...
Kyllä verkkokauppa taitaisi olla todennäköisin vaihtoehto - joku muu varmaan muistaa sen Suomalaisen verkkokaupan nimen, josta saa tilata eksoottisiakin aineksia. Ja miksei voisi tilata Euroopasta?
Tai lähde käymään Etelässä ja ota saha mukaan? ;-)
Pitäisikohän pistää pieni välitysfirma pystyyn....? - JanneKi
Puusepillä on, jos on. Puukeskus myy ainoastaan pitkinä mielestäni? Kuutiohinta on silloin jotain 2000-4000 eur/m3.
Katso paikalliset puusepät keltaisilta sivuilta. - timpermanni........
Ouluhan on merenrantakaupunki ja varmaan siellä on veneveistämöjäkin. yleensä veneveistämöillä on hyvät puulajitelmat ja pieniä määriä saattavat myydä.
- Hard Wood
Viilukeskus Oy (Turku) lähettää vaikka Matkahuollon kautta eksoottistakin puutavaraa.
- huonekalufriikki
Hard Wood kirjoitti:
Viilukeskus Oy (Turku) lähettää vaikka Matkahuollon kautta eksoottistakin puutavaraa.
Viilukeskus on nyt nimeltään DLH FInland ja niillä on varastot Vantaalla ja Turussa jossa on kaikkea jalopuutuotteita. Kävin Turussa, pankkikortti käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk843177Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921803Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871653- 1381499
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881282Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229