Viime kesänä oltiin Mallorcalla. Kotiin tullessa kirjoitin muistilapun matkalaukkuun odottamaan seuraavaa vastaavanlaista matkaa varten. Mitkä tavarat kantsii ottaa mukaan, mitä tavaroita en tarvinnut ollenkaan tai olivat epäkäytännöllisiä.
Sama vaatteiden kanssa, mulla ainaski oli liikaa kannettuna vaihtovaatteita mukana ja osa sellaisia, joita ihmettelin matkalla, että miksi olen tämänkin tuonut tänne asti. Onneksi tuliaiset mahtuivat, laukku painoi tasan sallitun 20 kg. Osa tuliaisista kädessä.
Muistilista laukkuun
6
2212
Vastaukset
- naurattaa
tuota dementiaa monenlaista.
- Listan rustaaja myös 32 v
Naura vaan, mutta kyllä se hymy hyytyy sullakin. Lähdin kaverin kanssa etelään, mulla tuo pettämätön listasysteemi ja mitään ei unohtunut. Kaveri (nainen myös) heitti ulkomuistista kamaa kassiin, ja kas hänellä unohtui kaikkea, mm. lääkkeitä, uimapuku, neula lanka, pullonavaaja, huulikiilto, bilekengät...
Olin neuvonut häntä etukäteen tekeen listan, no ei totellut mua. Mä liikuin ja nautin lomasta yksin sitten, kaverilla meni puolilomaa kaupoilla kun haki noita puuttuvia!
- rva 63v
Tämä on erinomaisen mukava tapa,varsinkin silloin
kun ei halua kantaa mukanansa tarpeetonta tavaraa,
on monet kerrat otettu mukaan sellaisia vaatteita
mitä ei oo kertakaan matkan aikana tarvinnu.
Sitä virhettä ei toista kertaa tee,kyllä sieltä
on takaisin päin muutenkin ihan tarpeeksi "raa-
hattavaa".- tyyne 22 v
Hei!
Olen joskus kirjoittanut samanlaisen listan kanssa mutta erikseen lento- ja matkalaukulle. Koska matkakohteeni on jatkossa Thaimaa, vien sinne todella vähän. Kalsarit maksaa siellä esim. alle kaksi euroa. Kaikki käyttötavarat ostetaan paikan päältä. - nimimerkitönn
tyyne 22 v kirjoitti:
Hei!
Olen joskus kirjoittanut samanlaisen listan kanssa mutta erikseen lento- ja matkalaukulle. Koska matkakohteeni on jatkossa Thaimaa, vien sinne todella vähän. Kalsarit maksaa siellä esim. alle kaksi euroa. Kaikki käyttötavarat ostetaan paikan päältä.siis onko totta, että Thaimaassa käytetään kalsareita, siis naisetkin?
Mäkun oon kuvitellu että ne on miesten alushousut.
- toimin noin
Tuo on järkevä tapa, aina kun olen lähdössä jonnekin teen tuollaista listaa, kaikki tulee mukaan : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735