Muistilista laukkuun

odottamaan seuraavaa matkaa

Viime kesänä oltiin Mallorcalla. Kotiin tullessa kirjoitin muistilapun matkalaukkuun odottamaan seuraavaa vastaavanlaista matkaa varten. Mitkä tavarat kantsii ottaa mukaan, mitä tavaroita en tarvinnut ollenkaan tai olivat epäkäytännöllisiä.

Sama vaatteiden kanssa, mulla ainaski oli liikaa kannettuna vaihtovaatteita mukana ja osa sellaisia, joita ihmettelin matkalla, että miksi olen tämänkin tuonut tänne asti. Onneksi tuliaiset mahtuivat, laukku painoi tasan sallitun 20 kg. Osa tuliaisista kädessä.

6

2169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaa

      tuota dementiaa monenlaista.

      • Listan rustaaja myös 32 v

        Naura vaan, mutta kyllä se hymy hyytyy sullakin. Lähdin kaverin kanssa etelään, mulla tuo pettämätön listasysteemi ja mitään ei unohtunut. Kaveri (nainen myös) heitti ulkomuistista kamaa kassiin, ja kas hänellä unohtui kaikkea, mm. lääkkeitä, uimapuku, neula lanka, pullonavaaja, huulikiilto, bilekengät...

        Olin neuvonut häntä etukäteen tekeen listan, no ei totellut mua. Mä liikuin ja nautin lomasta yksin sitten, kaverilla meni puolilomaa kaupoilla kun haki noita puuttuvia!


    • rva 63v

      Tämä on erinomaisen mukava tapa,varsinkin silloin
      kun ei halua kantaa mukanansa tarpeetonta tavaraa,
      on monet kerrat otettu mukaan sellaisia vaatteita
      mitä ei oo kertakaan matkan aikana tarvinnu.
      Sitä virhettä ei toista kertaa tee,kyllä sieltä
      on takaisin päin muutenkin ihan tarpeeksi "raa-
      hattavaa".

      • tyyne 22 v

        Hei!
        Olen joskus kirjoittanut samanlaisen listan kanssa mutta erikseen lento- ja matkalaukulle. Koska matkakohteeni on jatkossa Thaimaa, vien sinne todella vähän. Kalsarit maksaa siellä esim. alle kaksi euroa. Kaikki käyttötavarat ostetaan paikan päältä.


      • nimimerkitönn
        tyyne 22 v kirjoitti:

        Hei!
        Olen joskus kirjoittanut samanlaisen listan kanssa mutta erikseen lento- ja matkalaukulle. Koska matkakohteeni on jatkossa Thaimaa, vien sinne todella vähän. Kalsarit maksaa siellä esim. alle kaksi euroa. Kaikki käyttötavarat ostetaan paikan päältä.

        siis onko totta, että Thaimaassa käytetään kalsareita, siis naisetkin?
        Mäkun oon kuvitellu että ne on miesten alushousut.


    • toimin noin

      Tuo on järkevä tapa, aina kun olen lähdössä jonnekin teen tuollaista listaa, kaikki tulee mukaan : D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe