mitä mieltä ootte...jälkimmäinen on harvinainen ainakin
tulo ja lähtömarssi
2
2441
Vastaukset
- yksi laulaja
Vaikea olla mieltä koska saitti katkoo liian pitkä nimimerkit ja pelkkä sibe ei kerro mitään. Ruusunen on aika yleinen mutta kyllä minä siitä pidän.
Otsikointi on täsmällinen, noilla nimillä välttää sekaannukset. Se lähtömarssi on nimittäin se joka virallisesti on se HÄÄmarssi. Mutta tulomarssiahan suurin osa hämarssilla tarkoittaa. - häähullu
Johdantomusiikki eli tulomarssi (alttarille) on yleensä juhlavampi, mahtipontisempi ja hitaampi. Prinsessa Ruusunen ei siis varsinaisesti ole hyvä valinta, vaan pikemmin Mendelsohnin häämarssi on parempi ja Widorin Toccata jne.
Päätösmusiikki eli lähtömarssi voi olla kepeämpi, iloisempi kuin tulomarssi. Tähän Prinsessa Ruusunen sopii erittäin hyvin. Ja myös Bachin Preludi C-duurissa esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161