Sydney perhe tarvitisisi au pairia aloittamaan nin pian kuin mahdollista sillä au pairi jonka piti tulla ei saanutkaan viisumia. Hyvä olisi jos olisit jo Australiassa ja valmis aloittamaan työt joskus 17.3.2007 paikkeilla jotta kerkisin opastamaan sinua ennen lähtöäni.
Hoidettavana toukokuussa 4 vuotta täyttävät suloiset kolmostytöt East Lindfield nimisellä aluella. Työaika vaihtelee päivän mukaan. Odotamme sinun puhuvan englantia sujuvasti (perhe englanninkielinen) ja omistavan ajokortin.
Maanantaisin ja tiistaisin äidin (Tara) ollessa töissä lapsilla on pätevä lastenhoitaja huolehtimassa tytöistä. Sinä työskentelisit iltapäivällä neljästä noin ilta kahdeksaan lastenhoitajan apuna.
Keskiviikkona äiti on kotona, mutta tarvitsee apuasi lasten kanssa melkeimpä koko päivän.
Torstaisin laitat lapset valmiiksi kouluun, pakkaat eväät ja reput ja viet koululle (5min kävely) yhdeksäksi. Haet lapset koulusta kolmelta. Iltapäivällä tulee 13 tai 15 vuotias tyttö naapurista avuksesi iltatoimissa (illallinen, kylvetys yms.)
Perjantaisin sama ohjelma kuin torstaina. Tara on perjantaina kotona, joten Tara tulee hakemaan lapsia koulusta kanssasi.
Viikonloput ovat vapaat. Eli sinun omaa aikaasi. Noin joka toinen lauantai sinun tulisi kuitenkin olla vapaa olemaan lapsenvahtina.
Työnkuvaan kuuluu myös paikkojen siistinä pitäminen (lasten lelut hyllyyn ja laatikoihin) ja lasten pyykin pesu ja viikkaaminen.
Vastapainoksi tarjoamme sinulle täyden ylläpidon ja oman huoneen jossa on vesisänky, TV ja DVD soitin. Sinulla on myös vapaa pääsy tietokoneelle ja internettiin. Sekä tietysti 180 AUD taskurahaa/viikko.
Olen perheen tämänhetkinen au pair ja olen pian lähdössä matkustelemaan Australian itärannikolle ja siksi tarvitsemmekin au pairia mahdollisimman pian. Lupasin auttaa uuden au pairin etsimisessä. Olen nauttinut täälläolostani suunnattomasti, ja voin sanoa että tässä perheessä sinua kohdellaan kuin perheenjäsentä enkä ole koskaan tuntenut oloani yksinäiseksi. Jos mitään kysymyksiä herää, minuun voi ottaa yhteyttä.
Vapaamuotoiset hakemukset tulis lähettää minulle englanninkielellä.
au pairiksi sydneyyn ASAP!
lamington
2
579
Vastaukset
- abi 07
Oisko tällä perheellä mahdollisesti ystäväperhettä, joka myös tarttis au pairin, ettei tartte yksin lähtee niin kauas?
- australiassa
Ystavia loytyy taalta, nou hata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918