Jenkkilästä kamera!

Auttakkee.

Eli paremmin Nyyjorkkin kieltä ymmärtävät. Liikkeiden osotteita nettiin. Sukuainen lähdössä tuonne ja ja, jos se vaikka...!

6

1707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

Laita vaikkapa sukulainen nettiä penkomaan, jos se nimittäin pärjää englannilla. Jos ei, unohda myös kameran hankinta jenkeistä.

• fnman

Sähkö on jenkkilässä vähän erilaista kuin täällä, joten kannattaa ostaa AA akkuja käyttävä kamera.

• Eiku verkkovirralla toimivaa kameraa varmaan on ostamassa??

Eiköhän ne akutkin siellä ole ihan samoja ku euroopassa, mutta laturi saattaa vain olla eri.

• fnman
        Yesse kirjoitti:

Eiku verkkovirralla toimivaa kameraa varmaan on ostamassa??

Eiköhän ne akutkin siellä ole ihan samoja ku euroopassa, mutta laturi saattaa vain olla eri.

No se laturi just tarvii sähköä. Ja akut on pakko joskus ladata eli lisäkustannuksena tulee joko uuden laturin hankinta tai sitten adapteri laturille. Laturit ovat kalliita tarvikeosia. Adapteri on halvempi, mutta sitä joutuu aina raahaamaan laturin mukana. Kannattaa selvittää ennen kameran ostamista mitä lisäkustannuksia on odotettavissa.
        AA akkujen laturi on melko halpa ja sellainen löytyy nykyään lähes joka kodista.

• kokeilemaan
        fnman kirjoitti:

No se laturi just tarvii sähköä. Ja akut on pakko joskus ladata eli lisäkustannuksena tulee joko uuden laturin hankinta tai sitten adapteri laturille. Laturit ovat kalliita tarvikeosia. Adapteri on halvempi, mutta sitä joutuu aina raahaamaan laturin mukana. Kannattaa selvittää ennen kameran ostamista mitä lisäkustannuksia on odotettavissa.
        AA akkujen laturi on melko halpa ja sellainen löytyy nykyään lähes joka kodista.

Olemme itse lähdössä toukokuussa jenkkeihin ja harkitsemme kameran ostoa sieltä. Aiomme ostaa kameran akuilla ja laturin, sillä kunhan akuista ja latureista löytyy merkintä, jonka mukaan meidän verkkovirrallamme akkuja voi ladata, ei ongelmaa pitäisi olla. Lisäksi, katsomissamme malleissa akkulaturissa on irrotettava johto, joten adapteria ei tarvita, kunhan vaihtaa johdon meidän pistokkeisiin sopivaksi. Itse aiomme hyödyntää edellisen digikameran laturin johtoa tähän tarkoitukseen, sillä uudella laturilla voi ladata myös meidän verkkojännitteellä.

Toivottavasti osasin selittää asian niin, että ymmärrätte. Näin olen asian ainakin itse ymmärtänyt, mutta toukokuussahan se nähdään! Toki jos joku tietää paremmin, toivoisin että viisastatte minuakin!

• myös takuu

Varmistahan sitten, että takuu pelaa myös Euroopassa; ei käsittääkseni ole mikään itsestäänselvyys USAn ja Aasian kameroissa. EU-alueelta hankinta olisi turvallisempi.

http://www.pikseli.fi/digifaq/3_ulko.html

kannatta lukea

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      104
      6684
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      370
      6264
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3123
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2604
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2256
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1673
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1395
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1350
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe