VALTA ON NYT TEIDÄN

Järkevää keskustelua odotan nyt teiltä, mutta löytyykö sitä teiltä, hyvät keskustelijat?
Ennakkoäänestys 7.3.2007 oletko valmis?

8

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.Ervareitti

      Onko tässä nyt kyseessä oikea Rantaneuvos vai joku feikki?
      Jos asiallista keskustelua kaivataan niin olisi hyvä tietää kenen kanssa joristaan!

      • olla ettei

        se tämäkään veijari ole oikea neuvos.
        aito originaali löytyy ainakin neuvoksen kotisivuilta, ellei ole haamukirjoittaja?


      • T.Ervareitti
        olla ettei kirjoitti:

        se tämäkään veijari ole oikea neuvos.
        aito originaali löytyy ainakin neuvoksen kotisivuilta, ellei ole haamukirjoittaja?

        Kävin neuvoksen sivuilla. Eihän se osaa edes kirjoittaa! Kirjoitusvirheitä koko logi täynnä, ja niin huonoa suomea kun olla voi. Muka kirjailija, voe taevahan jumala!

        Eerolla pitää nyt vaihtaa lääkitys ja alkaa tolokun mieheksi, eihän se nyt passaa että munaa ihtensä, näin vaalien aekaan...


      • 1+9=19
        T.Ervareitti kirjoitti:

        Kävin neuvoksen sivuilla. Eihän se osaa edes kirjoittaa! Kirjoitusvirheitä koko logi täynnä, ja niin huonoa suomea kun olla voi. Muka kirjailija, voe taevahan jumala!

        Eerolla pitää nyt vaihtaa lääkitys ja alkaa tolokun mieheksi, eihän se nyt passaa että munaa ihtensä, näin vaalien aekaan...

        Höpöhöpö


      • omaukko
        T.Ervareitti kirjoitti:

        Kävin neuvoksen sivuilla. Eihän se osaa edes kirjoittaa! Kirjoitusvirheitä koko logi täynnä, ja niin huonoa suomea kun olla voi. Muka kirjailija, voe taevahan jumala!

        Eerolla pitää nyt vaihtaa lääkitys ja alkaa tolokun mieheksi, eihän se nyt passaa että munaa ihtensä, näin vaalien aekaan...

        Ovat oikeassa paikassa, mutta alati vinkuileva pääsi on este vaikutukseen....älä enää kirjoita. Lupaa kulta!


      • ,
        omaukko kirjoitti:

        Ovat oikeassa paikassa, mutta alati vinkuileva pääsi on este vaikutukseen....älä enää kirjoita. Lupaa kulta!

        kui?


      • sivuseuraaja
        T.Ervareitti kirjoitti:

        Kävin neuvoksen sivuilla. Eihän se osaa edes kirjoittaa! Kirjoitusvirheitä koko logi täynnä, ja niin huonoa suomea kun olla voi. Muka kirjailija, voe taevahan jumala!

        Eerolla pitää nyt vaihtaa lääkitys ja alkaa tolokun mieheksi, eihän se nyt passaa että munaa ihtensä, näin vaalien aekaan...

        Pistä linkki sivuille... Näkee koko kansakunta heleposti ja vaivattomasti. ;)


      • Fiksu.

        Oli tai ei , tiijät kai älykkyysmäärän?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe