Saksaan, minne kannattais mennä?

Partio porukalla

Olen menossa Syyslomalla 2 ½ viikoksi Saksaan Partioporukalla ja kaipaisin matkailu vinkkejä. missä kannattaa käydä? olis hyvä löytää joku paikka jossa jaksaisi pysyä vähän pitempään. esim. 5 H. - 1 päivä ?

6

713

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saksassa asunut

kannattaa ehdottomasti käydä tietnkin Berliinissä, se ei oo mikään erityisen kaunis kaupunki, mutta paljon nähtävää. Hamburg on mun suosikki, ihana kaupunki.
      Riippuu tietenkin mitä sä haluat nähdä/kokea(??)
      Saksa on maana yks ykkösistä!!!heti suomen jälkeen :)

• Hmm....

jokin erikoinen olisi kiva, sellasta mitä ei löydy muista maista. jokin tapahtuma? esine? tai mites huvipuistot? kaikki ehotukset käy porukassa valkataan missä halutaan käydä. missä kannatta shoppailla jos haluaa ostaa jotain mitä ei saa muualta ja olis erikoista? .../mikä se sitten olis? siin muutama vinkki

• fendert
        Hmm.... kirjoitti:

jokin erikoinen olisi kiva, sellasta mitä ei löydy muista maista. jokin tapahtuma? esine? tai mites huvipuistot? kaikki ehotukset käy porukassa valkataan missä halutaan käydä. missä kannatta shoppailla jos haluaa ostaa jotain mitä ei saa muualta ja olis erikoista? .../mikä se sitten olis? siin muutama vinkki

menkää ihmeessä reinin varrelle Koblenzin etelä
        puolelle. Maisemat linnat ym todella elämys

• Hohhoijaa

Kiinnostaisi kylla tietaa kenen mielesta matka Saksaan (tai yleensa Keski-Euroopan maihin) on 'seikkailumatka'. Ok, Eurooppalle ei ole omaa kategoriaa, mutta silti.

• Hmm....

ehkä se ei olekkaan vielä mikään seikkailukohde. mutta tottakai sellainen voisi olla kiva.se on tekemistä? saa kivoja kokemuksia ja oppii kenties uutta?

• helkutissa

saksaan menkö lomalle! Mieluummin itävaltaan tai vaikka sveitsiin. Itäsveitsi on hinnaltaan ihan ok (Säntis, appenzell, Wildhaus ym.ym.) tai sitten Vorarlbergiin tai Tiroliin.
      Käy vaikka: www.stantonamarlberg.com kattomassa tirolia. On kuule hianoa, nottoikeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe