gt4 500km/h ja koodihommeli

gt4 mies

olen päässyt 500km/h gran turismo 4:ssä , se ei liity koodeihin siis ilman niitä.

ilmaisia koodeja ei gt4:seen ole mutta minäpä omistan action replay max cd:n.
kannattaa ostaa sillä esim. 8 kertainen kiihtyvyys autoihin, max cash koodi jolla saat loputtomat rahat, kellon pysäytys koodi(saat pysäytettyä kellon koska haluat), kaikki kultamitalit koodi jolla kaikkiin kisoihin tulee että olet saanut voiton, mega turbo koodi jolla r3:sta painamalla pohjassa auto kiihtyy mahdottoman nopeasti ja kiihtyminen ei lopu ennen kuin olet päästänyt r3:sta irti.
löysin cd:een prismasta se on noin 1v vanha.
oli tuuri meinaan koko kaupassa oli vain yksi cd:ee.
SE ON AINUT KEINO SAADA KOODEJA GT4:SEEN
PS: annan vinkin, koodit voi vielä löytää jos ostaa action replay max koodi cd:een jossa on kaikki yli 30 000 koodia lähes kaikkiin ps2 peleihin.

8

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkea peli

vieläkö joku onneton viitsii pelata tuota paskaa 500 km/h arcade-söhellystä?

• gt4 mies

se on simulaattori nimikin sen jo sanoo
        "gran turismo real driving simulator"
        ja kohta aiot kirjottaa että ei siinä mee ees autot rikki, mun mielestä autojen jatkuva rikkominen ei liity mitenkään sen realistisuuteen. olis se ihan hyvä lisä mut mun mielestä se ei oo niin tärkee.
        ja nyt kun sanoit sitä surkeeks ni sano joku paljon paremp. forzaa ei kannata ehdottaa ko ainaki kolme lehtee o arvostellu ne saman tasosiks peleiks. sit niis o myös ollu et gran turismo 4 ja forza ovat realistisimmat ajopelit mitä on tehty.

• ..............................

et miten toi Armax oikein toimii?

• gt4 mies

pistää levyn sisään valitsee koodit painaa start nappulaa vaihtaa levyn pelattaavaan levyyn ja painaa x:ää kaikki koodit toimii mitkä oot valinnu

• apina

läl läl läää... ite oon vetäny ilman koodei minoltal 508,97 km/h
      revi siitä :D

• raaseri-96

OO HILJAA SENKIN APINA-IPANA!!!!!

• aaabbbbbbbbbbccccccc

paska jätkä ei pärjää ilman koodeja XD

• jaska jokunen

sama vedin minoltal 501.8

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2179
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      190
      1655
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1309
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1025
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      780
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      756
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe