gt4 500km/h ja koodihommeli

gt4 mies

olen päässyt 500km/h gran turismo 4:ssä , se ei liity koodeihin siis ilman niitä.

ilmaisia koodeja ei gt4:seen ole mutta minäpä omistan action replay max cd:n.
kannattaa ostaa sillä esim. 8 kertainen kiihtyvyys autoihin, max cash koodi jolla saat loputtomat rahat, kellon pysäytys koodi(saat pysäytettyä kellon koska haluat), kaikki kultamitalit koodi jolla kaikkiin kisoihin tulee että olet saanut voiton, mega turbo koodi jolla r3:sta painamalla pohjassa auto kiihtyy mahdottoman nopeasti ja kiihtyminen ei lopu ennen kuin olet päästänyt r3:sta irti.
löysin cd:een prismasta se on noin 1v vanha.
oli tuuri meinaan koko kaupassa oli vain yksi cd:ee.
SE ON AINUT KEINO SAADA KOODEJA GT4:SEEN
PS: annan vinkin, koodit voi vielä löytää jos ostaa action replay max koodi cd:een jossa on kaikki yli 30 000 koodia lähes kaikkiin ps2 peleihin.

8

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkea peli

vieläkö joku onneton viitsii pelata tuota paskaa 500 km/h arcade-söhellystä?

• gt4 mies

se on simulaattori nimikin sen jo sanoo
        "gran turismo real driving simulator"
        ja kohta aiot kirjottaa että ei siinä mee ees autot rikki, mun mielestä autojen jatkuva rikkominen ei liity mitenkään sen realistisuuteen. olis se ihan hyvä lisä mut mun mielestä se ei oo niin tärkee.
        ja nyt kun sanoit sitä surkeeks ni sano joku paljon paremp. forzaa ei kannata ehdottaa ko ainaki kolme lehtee o arvostellu ne saman tasosiks peleiks. sit niis o myös ollu et gran turismo 4 ja forza ovat realistisimmat ajopelit mitä on tehty.

• ..............................

et miten toi Armax oikein toimii?

• gt4 mies

pistää levyn sisään valitsee koodit painaa start nappulaa vaihtaa levyn pelattaavaan levyyn ja painaa x:ää kaikki koodit toimii mitkä oot valinnu

• apina

läl läl läää... ite oon vetäny ilman koodei minoltal 508,97 km/h
      revi siitä :D

• raaseri-96

OO HILJAA SENKIN APINA-IPANA!!!!!

• aaabbbbbbbbbbccccccc

paska jätkä ei pärjää ilman koodeja XD

• jaska jokunen

sama vedin minoltal 501.8

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2690
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2328
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2122
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      28
      2038
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1708
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1252
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1239
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1090
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1075
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1055
    Aihe