gt4 500km/h ja koodihommeli

gt4 mies

olen päässyt 500km/h gran turismo 4:ssä , se ei liity koodeihin siis ilman niitä.

ilmaisia koodeja ei gt4:seen ole mutta minäpä omistan action replay max cd:n.
kannattaa ostaa sillä esim. 8 kertainen kiihtyvyys autoihin, max cash koodi jolla saat loputtomat rahat, kellon pysäytys koodi(saat pysäytettyä kellon koska haluat), kaikki kultamitalit koodi jolla kaikkiin kisoihin tulee että olet saanut voiton, mega turbo koodi jolla r3:sta painamalla pohjassa auto kiihtyy mahdottoman nopeasti ja kiihtyminen ei lopu ennen kuin olet päästänyt r3:sta irti.
löysin cd:een prismasta se on noin 1v vanha.
oli tuuri meinaan koko kaupassa oli vain yksi cd:ee.
SE ON AINUT KEINO SAADA KOODEJA GT4:SEEN
PS: annan vinkin, koodit voi vielä löytää jos ostaa action replay max koodi cd:een jossa on kaikki yli 30 000 koodia lähes kaikkiin ps2 peleihin.

8

1436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkea peli

vieläkö joku onneton viitsii pelata tuota paskaa 500 km/h arcade-söhellystä?

• gt4 mies

se on simulaattori nimikin sen jo sanoo
        "gran turismo real driving simulator"
        ja kohta aiot kirjottaa että ei siinä mee ees autot rikki, mun mielestä autojen jatkuva rikkominen ei liity mitenkään sen realistisuuteen. olis se ihan hyvä lisä mut mun mielestä se ei oo niin tärkee.
        ja nyt kun sanoit sitä surkeeks ni sano joku paljon paremp. forzaa ei kannata ehdottaa ko ainaki kolme lehtee o arvostellu ne saman tasosiks peleiks. sit niis o myös ollu et gran turismo 4 ja forza ovat realistisimmat ajopelit mitä on tehty.

• ..............................

et miten toi Armax oikein toimii?

• gt4 mies

pistää levyn sisään valitsee koodit painaa start nappulaa vaihtaa levyn pelattaavaan levyyn ja painaa x:ää kaikki koodit toimii mitkä oot valinnu

• apina

läl läl läää... ite oon vetäny ilman koodei minoltal 508,97 km/h
      revi siitä :D

• raaseri-96

OO HILJAA SENKIN APINA-IPANA!!!!!

• aaabbbbbbbbbbccccccc

paska jätkä ei pärjää ilman koodeja XD

• jaska jokunen

sama vedin minoltal 501.8

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1837
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1592
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1456
    Aihe