Mut miksei toimi! Siis wappi.
Tietääks joku siihen asetukset. Se on (erkki a2618s) Kiitoksia kaikille jotka tietävät asetukset!
Ostin wapin
8
936
Vastaukset
- INSINÖÖRI
lUE KÄYTTÖOHJEEET UUDELLEEN JA AJATUKSEN KANSSA. JOSKUS KÄSITTÄMÄTTÖMÄN VAIKEITA TAJUTA ENSIMMÄISELLÄ KERRALLA.
- - - -
laita caps lock pois päältä ni sun juttuja saattais viittiä lukea..
- Antti
- - - kirjoitti:
laita caps lock pois päältä ni sun juttuja saattais viittiä lukea..
Mä luin käyttö ohjeet ja tilasin soneralta tekstiviestillä asetukset mut EI TOIMI!
- veppis
Kyseisessä mallissa on ainoastaan SMS-pohjainen WAP-selain, eikä yksikään operaattori tue sitä Suomessa.
Eli ei tule toimimaankaan. Vaihda puhelimeen, jossa on tuki ns. data-WAPille.- NON-spede
Soneralla on SMS-WAP.
- Antti
NON-spede kirjoitti:
Soneralla on SMS-WAP.
Eli saanko sitä toimimaan?
- veppis
NON-spede kirjoitti:
Soneralla on SMS-WAP.
Soneralla nimittäin *oli* SMS-WAP, joka sittemmin lopetettiin ennen vuodenvaihdetta.
Eli ei toimi.
- wap!hyötyä
hae asetukset lähimmästä matkapuhelin liikkeestäsi se on ilmaista
tervetuloa sen jälkeen wapin käyttäjäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak974364Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka513215- 382965
- 342038
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061728- 631644
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501488- 411390
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171276