Haloo!

Fossiili

Hei tenavat! Kertokaas yks juttu: Miks pitää aina olla viimesen päälle uusinta mallia oleva känny?

Mun mielestä kännykän tärkein ominaisuus on se, että pystyy puhumaan. Toimia siis puhelimena. Ja tekstiviestit on kanssa ihan hyvä juttu. Käsittääkseni wappi ei edes vielä kunnolla toimi ja häviää tietokoneelle mennen tullen.

Ostin ekan kännykkäni -94. Se oli iso, mutta kulki taskussa ja sillä saattoi puhua - ei tekstailla. Puhe- ja valmiusajat olivat tosin liian lyhyitä. Tässä välillä oli sitten pari muuta puhelinta, joista ette luultavasti tietäisi myöskään mitään.

Tämänhetkiseni on 3110. Ja tän palstan käyttäjien mielestä taatusti liian vanha. Se kuitenkin palvelee mua edelleen ihan hyvin ja yksitaajuuksinenkin toimii ihan mukavasti. Se on kaksi ja puoli vuotta mulla ollut, toiminut moitteitta.

Kertokaa siis, miksi mun pitäisi ostaa uudempi puhelin? Ja miksi esim. 3210:n omistajat halajavat 3310:aa? Onko siinä jotain oikeita perusteita vai onko se vaan näyttämistä varten tää juttu?

Vastatkaa jooko ihan asiallisesti, kiitos. Tai sitten ei ollenkaan.

5

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama fossiili

JOko toi kysymykseni oli liian pitkä, et sitä jaksais lukea tai sitten siihen ei järkevää vastausta löydy. Siis: MIKSI "VANHA" (esim. vuoden tai puolitoista), TOIMIVA KÄNNY PITÄÄ VAIHTAA UUTEEN?

• A

En mä halaja mitää 3310 rutkuu.
      Mullaki on 3110 se toimii Ei mee rikki vaikka se välil putoiski lattialle!!!!

• Fos.

Ajattelet siis samoin kuin minä. Eikä muuten hajonnut 3110, vaikka lensi kesällä taskusta asfaltille reilussa pyöräilyvauhdissa ilman minkäänlaista suojakoteloa. Kulmaan tuli kunnon uurteet, mutta kone tikittää edelleen... Pari kertaa on myös kilahtanut kivilattiaan, mutta eihän se muuta kuin herättelee vanhoja akkuja... ;)

• Antti
        Fos. kirjoitti:

Ajattelet siis samoin kuin minä. Eikä muuten hajonnut 3110, vaikka lensi kesällä taskusta asfaltille reilussa pyöräilyvauhdissa ilman minkäänlaista suojakoteloa. Kulmaan tuli kunnon uurteet, mutta kone tikittää edelleen... Pari kertaa on myös kilahtanut kivilattiaan, mutta eihän se muuta kuin herättelee vanhoja akkuja... ;)

Sanoppa muuta kato! Nyt sä oot asian ytimessä. pidä siitä kiinni.

• F
        Antti kirjoitti:

Sanoppa muuta kato! Nyt sä oot asian ytimessä. pidä siitä kiinni.

Pakkohan sitä on jollain tämmöisen vanhan matalastatuksisen laitteen omistamista perustella.

Ja nythän mä löysin samanlaisen, eiköhän aleta oikein yhdessä muutenkin hymisteleen näitä puhelimiamme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      74
      4277
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      49
      3202
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2907
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2028
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      1708
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1624
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      49
      1480
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1380
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1304
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1276
    Aihe