Onko totta että kyseissä paikassa on aivan upeat uimarannat ja puuterinhiekkaa rannat täynnä? Jos näin niin miksi maasta ei ole tullut suositumpaa turistikohdetta suomessa?
http://www.kookas.fi/articles/read/3761
Seychellille löhölomalle
4
5622
Vastaukset
- Roche Caiman
Kyllä valkoista hiekkarantaa, graniitti kalliota ja turkoosia merta. Mutta maa on pieni, väkiluku 80t josta Mahella n. 60t. Mahen saari on 26km pitkä ja 7km leveä.Maan turismi kapasiteetti on rajoitettua myöskin luonnon kulumisen vuoksi, eikä sitä haluta kasvattaa liiallisesti.
Ja viimeisenä hirmu kallis. Turistin pitää maksaa kaikki ns. kovalla valuutalla ja suurin osa hotelleista/ravintoloista valtion omistuksessa. Itse olen ollut siellä 99-00 ja 04.- matkustaja
Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?
- Roche Caiman
matkustaja kirjoitti:
Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?
Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.
- salaisuusmatkustaja
Roche Caiman kirjoitti:
Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.
Hienoa! Osoitteeni on [email protected], kiitos kovasti vaivannäöstänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560