Onko totta että kyseissä paikassa on aivan upeat uimarannat ja puuterinhiekkaa rannat täynnä? Jos näin niin miksi maasta ei ole tullut suositumpaa turistikohdetta suomessa?
http://www.kookas.fi/articles/read/3761
Seychellille löhölomalle
4
5445
Vastaukset
- Roche Caiman
Kyllä valkoista hiekkarantaa, graniitti kalliota ja turkoosia merta. Mutta maa on pieni, väkiluku 80t josta Mahella n. 60t. Mahen saari on 26km pitkä ja 7km leveä.Maan turismi kapasiteetti on rajoitettua myöskin luonnon kulumisen vuoksi, eikä sitä haluta kasvattaa liiallisesti.
Ja viimeisenä hirmu kallis. Turistin pitää maksaa kaikki ns. kovalla valuutalla ja suurin osa hotelleista/ravintoloista valtion omistuksessa. Itse olen ollut siellä 99-00 ja 04.- matkustaja
Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?
- Roche Caiman
matkustaja kirjoitti:
Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?
Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.
- salaisuusmatkustaja
Roche Caiman kirjoitti:
Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.
Hienoa! Osoitteeni on [email protected], kiitos kovasti vaivannäöstänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030