Seychellille löhölomalle

Apinat puussa

Onko totta että kyseissä paikassa on aivan upeat uimarannat ja puuterinhiekkaa rannat täynnä? Jos näin niin miksi maasta ei ole tullut suositumpaa turistikohdetta suomessa?

http://www.kookas.fi/articles/read/3761

4

5607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roche Caiman

Kyllä valkoista hiekkarantaa, graniitti kalliota ja turkoosia merta. Mutta maa on pieni, väkiluku 80t josta Mahella n. 60t. Mahen saari on 26km pitkä ja 7km leveä.Maan turismi kapasiteetti on rajoitettua myöskin luonnon kulumisen vuoksi, eikä sitä haluta kasvattaa liiallisesti.
      Ja viimeisenä hirmu kallis. Turistin pitää maksaa kaikki ns. kovalla valuutalla ja suurin osa hotelleista/ravintoloista valtion omistuksessa. Itse olen ollut siellä 99-00 ja 04.

• matkustaja

Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?

• Roche Caiman
        matkustaja kirjoitti:

Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?

Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.

• salaisuusmatkustaja
        Roche Caiman kirjoitti:

Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.

Hienoa! Osoitteeni on [email protected], kiitos kovasti vaivannäöstänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      69
      2352
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2323
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      37
      1373
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1357
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1319
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      1008
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      999
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe