Seychellille löhölomalle

Apinat puussa

Onko totta että kyseissä paikassa on aivan upeat uimarannat ja puuterinhiekkaa rannat täynnä? Jos näin niin miksi maasta ei ole tullut suositumpaa turistikohdetta suomessa?

http://www.kookas.fi/articles/read/3761

4

5622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roche Caiman

      Kyllä valkoista hiekkarantaa, graniitti kalliota ja turkoosia merta. Mutta maa on pieni, väkiluku 80t josta Mahella n. 60t. Mahen saari on 26km pitkä ja 7km leveä.Maan turismi kapasiteetti on rajoitettua myöskin luonnon kulumisen vuoksi, eikä sitä haluta kasvattaa liiallisesti.
      Ja viimeisenä hirmu kallis. Turistin pitää maksaa kaikki ns. kovalla valuutalla ja suurin osa hotelleista/ravintoloista valtion omistuksessa. Itse olen ollut siellä 99-00 ja 04.

      • matkustaja

        Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?


      • Roche Caiman
        matkustaja kirjoitti:

        Onko vaimosi kotoisin Seychelleiltä? Tarkoituksena olisi lähteä vuoden alussa ja minulla olisi paljon käytännön kysymyksiä, koska matkasta on tulossa hieman erilainen...voisinko lähettää sinulle sähköpostia, jos voisitte auttaa?

        Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.


      • salaisuusmatkustaja
        Roche Caiman kirjoitti:

        Kyllä vaimoni on Seychelliläinen. Hän puhuu jonkin verran Suomea ja tietysti Englanti/Ranska Molempiin saa yhteyden sähköpostilla, emme halua omia osotteita julkisiksi. Ilmoita yhteys tietosi niin otamme yhteyttä. Vastaus otti hieman aikaa kun olin kuukauden länsi-afrikassa.

        Hienoa! Osoitteeni on [email protected], kiitos kovasti vaivannäöstänne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe