hinta satasen nurkilla, en tiedä onko edullinen tarjous vai kiinteä hinta. Kotikone, ei ammattiverme.
Saa suositella muutakin laitetta, valokuvatulostus on aika tärkeä pointti laitteessa. Hinta max. 100 euroa.
Kiitos.
Epson 5050
kokemuksia?
1
523
Vastaukset
- kokemuksia ..
Minulla, edellinen malli eli 4850. Käsittääkseni sama kuin nykyisin numerolla 5050. Hyvä kotikone, todella hyviä valokuva tulostuksia, edulliset värit, ainakin verrattuna Canoniin. Kuluttaa vähemmän väriä kuin Canon, vaikka suutinkoko on isompi. (Edellinen oli MP 370) Jäi Canonista papereita ja ne ei passanneet Epsoniin, tuli kuvista jotenkin hailakoita. Elikkä Epsoniin, Epsonin paperia ja hyviä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850