Reksiltä opetusta

Tipula

Olin tyttölyseossa ensimmäisellä luokalla. Sen päivän oppitunnit olivat jo ohi ja oli ilta. Koulurakennus oli vanha ja arvokas monine käytävineen ja huoneineen. Olin saanut koulun rehtorilta kutsun saapua koulun vanhaan kirjastoon saamaan lisätietoa uusista kursseista.

Astuin ovesta sisään. Kirjasto oli hämärä. Vain muutamien lukupöytien valot kajastivat valaisten niukasti ympärillä olevia kirjahyllyjä ja muutamia huonekaluja. Rehtori oli jo odottamassa minua. Hän oli hieman yli nelissäkymmenissä oleva charmantti mies. Yleensä hän oli pukeutunut hyvin asiallisesti ja tyylikkäästi. Nyt hänellä oli kuitenkin rennommat vaatteet, farkut ja vaalea kaukuspaita, jonka ylin nappi oli auki paljastaen osan ruskettunutta rintaa ja tummia kiharaisia rintakarvoja. Olin itse vielä koulupuvussa, johon kuuluivat paitapusero ja polven yläpuolelle ulottuva sininen vekkihame, valkoiset polvisukat ja nahkaiset kävelykengät. Koska puku tuntui minusta ja koulukavereistani jo lapselliselta, pukeuduimme sen alla usein seksikkäisiin alusasuihin, jotka joskus saattoivat vilahtaa hamosen alta tai kuultaa ohuen paitapuseron läpi. Saimmekin usein hupia,kun miesopet eivät saaneet silmiään irti nuorista terhakanpyöreistä rinnoistamme tai vahtasivat mahdollisesti vilhtavia pikkupöksyjä vaihdellessamme korostuneesti jalkoja polvelta toiselle tylsällä oppitunnilla.

Kävelin rehtorin luokse lanteet kevyesti keinahdellen ja tervehdin hymyillen. Näin, kun rehtori veti henkeään hieman syvempään, rykäisi kurkkuaan ja tervehti sitten hieman hymyillen takaisin. Hän alkoi selvitää uusien kurssien ajankohtia sisältöjä, mutta minä en pystynyt keskittymään, vaan katselin hänen lihaksikasta, upeaa vartaloaan ja unelmoin hänen suudelmistaan kasvoillani, suullani, kaulallani, rinnoillani ja...

Kesken kaiken hän näytti tajuavan mitä mielessäni oikein pyöri. Hän keskeytti puheensa ja katsoi minua silmiin. Hänen lihaksensa jännittyivät ja hänen katseensa viipyili vartaloni kaarilla kiinteänä ja halukkaana.

Tunsin, miten nännini kovettuivat hänen katseensa alla ja miten pimpsassani alkoi tuntua ihanaa kihelmöintiä ja odotusta.

Rehtori veti minut lähelleen ja sanaakaan sanomatta kiskaisi paitapuseroni napit auki niin, että rintani pompahtivat houkettelevina ulos. Hän katseli niitä kiihkeästi ja suuteli niitä sitten kaikkialta muualta paitsi nänneistä. Hän hyväili ja puserteli tissejäni ja lopulta nuoli ja imi nännejäni lopulta niin, että huokailin kiihottuneena ja toivoin saavani lisää.

Suudellessaan, nuollessaan ja imiessään tissejäni, hänen kätensä nostivat hamettani ja etsiytyivat pikkupöksyjeni tuntumaan. Ensin hän hyväili kädellään reisieni ulko- ja sisäpintoja ja siirtyi sitten yhä lähemmäs häpykumpuani. Nostin toisen jalkani ylemmäksi, jotta hän ylettyisi paremmin. Mies huokaisi tukahtuneesti ja siveli häpyäni pikkupöksyjen läpi. Hän ei voinut olla tuntematta miten pöksyni olivat kostuneet. Liikutin lantiotani hänen kättään vasten ja halusin lisää.

Sen jälken mies laski pöksyni alas ja laskeutui itsekin polvilleen nostaen hamettani lisää. Mies murahti kiimaisena, kun näki edessään suloisen vaaleanpunaisen nuoren pimpsani jonka yläpuolella kasvoi ohuelti vaaleaa karvoitusta. Mies raotti häpyhuuliani ja liuutti sormeaan kostuneessa pimpsassani kevyesti klitorikselta emättimen suuaukolle. Ah, miten suloiselta se minusta tuntuikaan. Mies raotti häpyhuuliani lisää ja nosti jalkani hänen olkapäälleen seisoen vain toisen jalan varassa. Hän alkoi nuolla minua. En ollut koskaan ollut vielä nuoltavana. Se tuntui ihanalta. Huokailin ja inahtelin hänen kielensä liukuessa kiusoitellen klitorikseni ympärillä ja välillä matkaten tutkimaan emättimeni aukkoa, joka oli jo raollaan ja kuumana odottaen että saisi tulla oikein kunnolla naiduksi.

Mies laski housunsa alemmas ja sieltä ponnahti esille kuuman sykkivä paksu ja käyrä, upea kulli.
Hän tarjosi sen suuhuni ja nuolin sitä niin mielelläni. Han tarttui niskaani ja painoi päätäni vielä lähemmäs, haluten kunnon suihinottoa. Otin kullin kokonaan suuhuni ja tunsin sen painuvat nieluuni. Runkkasin sitä antaumuksella. Välillä otin sen pois suustani ja nuolin sitä koko varren pituudelta. Samalla hyväilin käsilläni hänen kovia pallejaan. Mies murahteki ja huohotti. Sitten hän äkkiä pyöräytti minut kontalleni maahan tarttui minua lantiosta. Ojensin takapuoltani anteliaasti ja tunsin, miten hänen kova kullinsa painui märkään pimpsaani ehdottomana ja himokkaana. Mies alkoi naida minua ihanasti. Välillä hitaasti ja nautiskellen, vetäen kullinsa melkein kokonaan popis pimpastani antaen sen painua hitaasti taas kosteaan syvyyteen ja välillä taas työnnellen teräviä, kiimaisia, nopeita ja syviä työntöjä.Lopulta hän otti minua toisella kädellä niskahiuksista kiinni ja levitti toisella pakaroitani leveämmälle ja työnsi ja veti kulliaan kuin viimeistä päivää. Uikutin osin omsta kiimastani ja osin viiltävästä kivusta minkä tuo kulli aiheuttii survoessaan minua yhä uudelleen väkivoimalla. Sitten tunsin kuinka ihanan orgasmin pyörteet veivät minut mennessään. Kuinka vaginani sykki ja imi miehen kullia ja kouristeli sen ympärillä. Huusin. Kun mies tunsi kullinsa ympätillä tapahtuvan sykkeen imun, ei hänkään voinut enää vastustaa,vaan hän laukesi neitokaisen anteliaaseen ja märkään pimpsaan ja pumppasi spermansa uhkuen sen ihanaan syleilyyn.

2

15191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoP

      Hyvä juttu.Koskas tulee lisää luettavaa?

    • vaan!

      oli aika kiihottava!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe