emopojat

emoppi

mitä mieltä ootte emopojista? Musta aivan ihania (oon tyttö siis ;)) mistä oikeesti niitä vois "metsästää" kun ne on niin raukkoja eikä meidän koulussa oo niitä. Jyväskylässäolis kun se on tossa lähellä mutta kun en tunne ketään ;( Oon ite hirvee emo ja ujo ja hiljainen ja mulla ei oo hirveesti kavereita paitsi pari hyvää ja toinen niistäkin asuu kaukana... ja inhoan meidän luokan tyttöjä jotka aina puhuu emoista mutta sit jos mä puhun niin ne vaan sanoo että emot on ihan tyhmiä vaikka ne oikeesti tykkää niistä. Hiton outoa mutta ei voi mitään. Emopojista kaipaan kuvia, linkittäkää jos sopii ;>

60

7800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emoteiviesunnaista

hankkiudu hoitoon

• En oo kuullu tollasta käsitettä opetappa mulle jotaa uutta :D

• minavaan321

Nii kiitti siit, et kysyit mun puolest, ku aijoin just kysyä tota samaa :D

• se on emo!

Yhtäkkiä
        laihoista ja
        hiljaisista
        nörttipojista on tullut viileitä
        musiikin-
        kuuntelijoita. Miksi rasvaiset mustat liehuletit ja tyttömäinen tunteiden
        näyttäminen
        on siisti juttu?

Vastauksena on yksi sana: emo.

Emo on lyhenne sanasta emotional, tunteellinen. Emopojalla on oikeus itkeä aina silloin, kun maailma tuntuu liian pahalta paikalta ja kun musiikki herättää voimakkaan tunnereaktion.

- Emon katu-uskottavuus perustuu siihen, että hän ei myönnä olevansa emo,

saiko toi sut ymmärtämään paremmin? se on emo! :D

• Niin kysynpä nyt

Että kuka oikeestaan haluaa olla emo?

• emoemo

no musta emot on itse varmoja tyylistään ja siitä mitä ne on! monet näyttää silltä mitä ne oikeestikkin kokee,tuntee ja on! se on hienoa! :P

• awwlove

vitun tyhmä, eikö ihminen saa olla semmonen kun haluaa?!!! JA MIKSI EI! sama asia "kuka haluu olla joku vitun normaali" SE ON VAAN TYYLI!

• angsti_meri

kuka vittu haluu olla lissu hoppari tms. :----------D

• 16161661616616161666
        emoemo kirjoitti:

no musta emot on itse varmoja tyylistään ja siitä mitä ne on! monet näyttää silltä mitä ne oikeestikkin kokee,tuntee ja on! se on hienoa! :P

Monet myös näyttää siltä, mitä ne tai oikeestaan he eivät tosiaankaan ole, vaan he näyttävät siltä koska se on tyylikästä heidän/muiden mielestä

• MINÄ!2
        emoemo kirjoitti:

vittu ei emo oo mikään tyyli niikun esim scene!!!

• ..........

Minäkin haluan tietää millainen henkilö on emo! Kertokaa heti

• fucktard
      • emoppi

Vitsi tänne on näköjään turha kirjoittaa tällaista! Emo on vanha käsite ja niitähän on joka paikka täynnä! (paitsi meidän koulu) kuka haluaa siis olla emo? Aika moni näköjään! Sitä paitsi useampi on emo mitä luulette ja My ChemicalRomance on emoa ja Afi( mun lempibändit) niin joko alkaa kohta selvitä? Meinaa aika juntteja ootte, ei tietenkään pahalla, mutta miten voi olla ettette oo ikinä edes kuulleet kun noi bänditkin on ihan älyttömän suosittuja ja MyChemicalRomancen Suomen konserttiliput myytiin vartissa! katso vaikka oi soma poika ->http://st.blog.cz/m/miluju.blog.cz/obrazky/3332738.jpg ja lue http://st.blog.cz/m/miluju.blog.cz/obrazky/3332738.jpg se englanninkielinen selostus on kyllä vähän parempi ja laajempi kun toi suomenkielinen! ei esim. kaikki emot viiltele kuten minä ja kyllä emoilla kavereita yleensä on mutta nekin emoja.

• emoppi
        emoppi kirjoitti:

Vitsi tänne on näköjään turha kirjoittaa tällaista! Emo on vanha käsite ja niitähän on joka paikka täynnä! (paitsi meidän koulu) kuka haluaa siis olla emo? Aika moni näköjään! Sitä paitsi useampi on emo mitä luulette ja My ChemicalRomance on emoa ja Afi( mun lempibändit) niin joko alkaa kohta selvitä? Meinaa aika juntteja ootte, ei tietenkään pahalla, mutta miten voi olla ettette oo ikinä edes kuulleet kun noi bänditkin on ihan älyttömän suosittuja ja MyChemicalRomancen Suomen konserttiliput myytiin vartissa! katso vaikka oi soma poika ->http://st.blog.cz/m/miluju.blog.cz/obrazky/3332738.jpg ja lue http://st.blog.cz/m/miluju.blog.cz/obrazky/3332738.jpg se englanninkielinen selostus on kyllä vähän parempi ja laajempi kun toi suomenkielinen! ei esim. kaikki emot viiltele kuten minä ja kyllä emoilla kavereita yleensä on mutta nekin emoja.

tarkoitin lue tämä http://fi.wikipedia.org/wiki/Emo

• diipaemoo
        emoppi kirjoitti:

tarkoitin lue tämä http://fi.wikipedia.org/wiki/Emo

no siis emot on mahtava asia! oon kirjottanu nyt vähintään 3 juttuu tänne! sen selityksen mitä emot on ja muuta! älkää emoja solvatko ihmiset!! se on heidän suuri osa elämäänsä! ja niiden tyyli ja tunteiden näyttötapa! uskovat ainakin siihen!

• on kyllä niin mahtava. :D

Hassua kun iso osa noista siinä puhuttavista asioista natsaa minuun. x)

• ödosh
        diipaemoo kirjoitti:

no siis emot on mahtava asia! oon kirjottanu nyt vähintään 3 juttuu tänne! sen selityksen mitä emot on ja muuta! älkää emoja solvatko ihmiset!! se on heidän suuri osa elämäänsä! ja niiden tyyli ja tunteiden näyttötapa! uskovat ainakin siihen!

Emot ovat mahtavia! Ne ilmaisee tunteet just niinku ne sen tuntee! Se on hienoo. Tosin, ei kaikki emot tee näin. :---DDDD Hulluu et jotkut "haukkuu" emoja sen takia että niillä on tunteita..!? Ihmiset ois kuollu sukupuuttoon aikoi sit, jos ei ois näit emoi joilla on tunteita! =)

• typykkä_89
        diipaemoo kirjoitti:

emo pojut on aikA SÖPÖJÄ ;)
        mä en ymmärrä miks jotkut haukkuu niitä tms... Neki on ihmisii, vaik ne erottuukii joukosta.. mut anyway....

• emo<3333<33
        emoppi kirjoitti:

Eivät kaikki emot viiltele! Oon ite emo ja on haukuttu monet kerrat. En tajuu.......... kaikkien mielest voi ol emo vaan jos viiltelee, kaikki täytyy ol mustaa, ei sää ikin hymyil saati nauraa jne. et sillai. mun kamut ei oo kaikki emoi. paras kamu pukeutuu ihan niinku emo, mut ei oo. no ei sitä muita kamui niin ookkaan. mut (tuun tän kertoo kaiken) mun luokka on pissiksii täyn. Ei muute mitään mutta ne haukkuu nistiks. voi niitä.

• bxvbxcvbxcvbxcvb
        emo<3333<33 kirjoitti:

Eivät kaikki emot viiltele! Oon ite emo ja on haukuttu monet kerrat. En tajuu.......... kaikkien mielest voi ol emo vaan jos viiltelee, kaikki täytyy ol mustaa, ei sää ikin hymyil saati nauraa jne. et sillai. mun kamut ei oo kaikki emoi. paras kamu pukeutuu ihan niinku emo, mut ei oo. no ei sitä muita kamui niin ookkaan. mut (tuun tän kertoo kaiken) mun luokka on pissiksii täyn. Ei muute mitään mutta ne haukkuu nistiks. voi niitä.

Vittuperkele kun piti taas nostaa ihan helvatin typerä aihe ylös monien kuukausien takaa! Alkaa ärsyttää ku kaikki vaan nostelee jo läpipuhuttuja aiheita turhilla viesteillä että varmasti on ennen uusia aiheita, prkl >:(

• emo &lt;3

okei .. elikkä.. emot on musta todella söpöjä

• typykkä_89

itekkii haluisin tutustuu emoihin, en tunne ketää sellasta:) mut kattelen sillon tällön emo poikien kuvia ja videoita youtubesta;)

• awwlove

aikuistukaa. ihan ku emoissa olis jotakin ihan erilaista! nekin on ihmisiä!vittu menkää vaikka galleriaan ja sanokaa jollekkin "moi kivat hiukset!" ei oo vaikeeta. "siis omg mst emoja saa" -.-

• Emo pojat = yleensä superlaihoja, käyttää meikkiä ja kynsilakkaa...
      Emo tytöt = joko superlaijoa tai pullukoita, ei käytä meikkiä ja hiukset sotkussa...

Ei siis minusta kovinkaan upeita ilmestyksiä. Joillakin näistä kyllä on hienoja vaatteita, varsinkin kettinkejä! Luonteita vastaan minulla ei ole mitään mutta yleisesti ei ainakaan poikien ulkomuodot miellytä. Liian laihoja... siis meikkiäkin on... Ei näin, ei näin...

• ????????????
        Onko
        Tahtoo vastauksia!

• noviisori kirjoitti:

????????????
        Onko
        Tahtoo vastauksia!

on minun käsittääkseni ainakin toistaiseksi vielä eri asia. Vaikka ihmiset sanovatkin, että moni emo olisi homo.
        Emoilla on muuten myös aika useasti itsetuhoisia ajatuksia ja he viiltelevät. Samaa ei voi sanoa (ainakaan kaikista) homoista.

• huohhh
        noviisori kirjoitti:

????????????
        Onko
        Tahtoo vastauksia!

Emo ei tarkota homoa, eikä homo emoa.
        Mutta emo voi olla homo ja homo voi olla emo.

• ihkaasj
        huohhh kirjoitti:

Emo ei tarkota homoa, eikä homo emoa.
        Mutta emo voi olla homo ja homo voi olla emo.

UNIKLUBI ON IHANA

• emoo
        ihkaasj kirjoitti:

UNIKLUBI ON IHANA

ei emopojat oo (välttämättä) homoja vaikk ne käytääkki meikkiä ja silleen ... se vaan on se tyyli jota ei ees oo tavallaan olemassa : D

• awwlove
        noviisori kirjoitti:

????????????
        Onko
        Tahtoo vastauksia!

EMO POIKIA JA TYTTÖJÄ ON MOLEMPIA. YLEENSÄ TUMMA SILMÄMEIKKI MUSTAT HIUKSET JA OSA VIILTELEE MUSTIA VAATTEITA SUURIMMAKS OSAKS TAI TOSI RÄIKEITÄ VÄREJÄ! JOKKUT TYKKÄÄ TYTÖISTÄ JA JOKKUT POJISTÁ ELI SIIS EI OLE KAIKKI HOMOJA! KUUNTELEE HYVÄÄ MUSIIKKIA KUTEN MY CHEMICAL ROMANCEA JA ALESANAA JNE. JA MITEN NYT NIITÄ "METSÄSTETÄÄN".... NE EI OO KARHUJA!! TUTUSU, YSTÄVYSTY JA KATO MITÄ TULEE.

• Dawwnette
        noviisori kirjoitti:

????????????
        Onko
        Tahtoo vastauksia!

Minkä ihmeen takia homo liitetään ylipäätään mihinkään TYYLIIN? Homothan on ihan samanlailla tavallisia ihmisiä, kun heterot. Eikä se, että poika käyttää meikkiä tarkota sitä, että hän olisi homo, sehän on jokaisen ihmisen oma asia, minkälaisen tyylin omaa...
        Ja siihen, että joidenkin mielestä emot on tosi ärsyttäviä, viiltelee ja on tietynlaisia, niin joo, jotkut voi tietenki seurat tietynlaista "tyyliä", mutta muistakaa nyt herranjestas, että ihmiset on YKSILÖITÄ, ei kaikki jonkun tyylin edustajat oo tietenkään samanlaisia, käyttäydy samalla tavalla tms.

Ja joo, olen itsekkin hyvin mieltynyt emopoikiin, ja muistakaa tässä vaiheessa, että jokainen on yksilö, ja en tarkota lauseella "tykkään emopojista" kaikkia maailman emopoikia, koska on myös varmaan hyvin paskamaisia persoonia, ja sellaisia ulkonäköjä, joista en itse pidä.

Kiiitän ja kumarran, toivon, että saitte pointistani kiinni ja ilmoitan vielä omalla kokemuksella, että emo tyyliset pojat ovat tosiaan hyvin pieni ellei jopa katoava luonnonvara ainakin täälläpäin missä asun (tosin voi olla myös niin, että en joko osaa etsiä oikeista paikoista, tai he ovat hyvin piiloutuneet...).

• Em00

Jos nyt ensin tietäisit mikä emo on. Eine koko aika vaan viils viils.. Ja emo ei niin vaan olla ulkonäön perusteella no sanoit että sulla on semmoset tunteet saatat sä emo olla mutta mua alkaa pännii ko kaikki esittää jtn wnb-emoja. -,-

emo is not what you look like, it is what you feel

• lalalaaz

-.-arsamdmasdmadmasdnmasnd EMOT? -.-

• Emokundit &lt;33

Emokundit on NIIIIIIIIIIIIIIIN söpöi (oon siis tyttö)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jotenki ne on niin raukkoja ja lutusia, et niist ei vaan voi olla mitään muuta mieltä:) Ja kuka väittää, et ne olis homoi, jos käyttää meikkii???!!!!!!!! Mäkeen tuollaiset ajatusket! Hus! Mut ku ei niit emoi täält korvestä löydy, keskelt maaseutuu eikä kaupunkiinkaa joka viikko lähtee, vaik matkaa ei iha tajuttomasti ookkaa.. Tulkaa emopojat hei tännekin näyttäytymää, ku ootte niin söpöe ja ihania!! :)

• 4+5
      • hihhhhhhhhhulihei

http://www.emo-corner.com/
        siel on kaikenlaisia kuvia ja muita :--) ja my chemical romance ei ole emo bändi niinkun itse sanovat etteivat ole! hrr >>.:-(

• jadajada
        hihhhhhhhhhulihei kirjoitti:

http://www.emo-corner.com/
        siel on kaikenlaisia kuvia ja muita :--) ja my chemical romance ei ole emo bändi niinkun itse sanovat etteivat ole! hrr >>.:-(

emois vituttaa ainaki tääläpäi suureks osaks se et ne luulee et ne on jotenki maailmanvaltiait ja muut ihmiset ie tajuu vittuukaa tunteista tai mistää muustakaa. on ylimielisiä mut ei kuitenkaa uskalla mitää sanoo päi naamaa vaa kattoo vaa vähä ylimielisesti, jos yksin ni muuttuu pieneks säälittäväks ihmiseks, sitku on jengis ni huutaa vaik kadul jolleki ohikulkijalle jtn paskaa. en kestä niitä, suurinosa jotka tiedän on _todella_ rasittavia ja idiootteja. mut en toki yleistä kyl niit varmaa iha mukaviakin on jossai, ei vaa oo tullu nyt ainakaa vastaa.

• maukkelis
        jadajada kirjoitti:

emois vituttaa ainaki tääläpäi suureks osaks se et ne luulee et ne on jotenki maailmanvaltiait ja muut ihmiset ie tajuu vittuukaa tunteista tai mistää muustakaa. on ylimielisiä mut ei kuitenkaa uskalla mitää sanoo päi naamaa vaa kattoo vaa vähä ylimielisesti, jos yksin ni muuttuu pieneks säälittäväks ihmiseks, sitku on jengis ni huutaa vaik kadul jolleki ohikulkijalle jtn paskaa. en kestä niitä, suurinosa jotka tiedän on _todella_ rasittavia ja idiootteja. mut en toki yleistä kyl niit varmaa iha mukaviakin on jossai, ei vaa oo tullu nyt ainakaa vastaa.

wnb emoja -.- voisitko kertoa vielä miten ne on emoja? iha vaa sikskö koska ne o hissukkoja yksin? vai?

• tuj7667
        maukkelis kirjoitti:

wnb emoja -.- voisitko kertoa vielä miten ne on emoja? iha vaa sikskö koska ne o hissukkoja yksin? vai?

wnb emot ja emot mitä niissä eroja? kummatkaan eivät ole aitoja ihmisiä, vaan esittävät jotain mitä eivät ole

• jadajada
        maukkelis kirjoitti:

ainaki ne kutsuu itseään emoksi ni kai mä niiks luokittelen, nii typerää ku luokkittelu onkin-.- nehä muute kaikenlisäks viel aina luokittelee ihmiset johonki ryhmää:D tällasia emoja näkyny.

• emoboyh

oon ite v*tun söpö emoboyyyyyyyyy(tai niin kaikki ainaki sanoo et oon söpö,ite en kyl oo omast mielest)ja must kaikki emot on söpöi

• emogurl

onks sul missää kuvii? xp

• saatana... ..

''Emokundit on NIIIIIIIIIIIIIIIN söpöi''

Onneks toiki menee ohi sit ku mutsien pikku ihQt teinixit aikuistuu...

• sennide44

Ne on niiin hotteeeiii < 3

• juicy couture.

emoboys are meat. rawrr.

hei lapset, ko kerta ootte nii hotteja ja true -emoja, ni laittakaa toki kuvaa, tytti haluaa tutustua :]

• krrrrrau

Emot, fruittarit, hopparit, hevarit... kaikki on mulle harmaata massaa joka velluu ympäriinsä. Nörtit ja haisulit on out.

• SCENEGIRL

SIIS ITE OON SCENE-TYYLINEN TYTTÖ. TYKKÄÄN EMO POJIST EN KAIKIST MUT SELLASISTA SÖPÖISTÄ MUT VIHAAN EMO TYTÖJÄ NE ONNIII RUMIA MUT EMO POJAT OIN NIII NAMEJA

• Emoscreamer

Pidin itseäni täysin heterona viime syksyyn asti, kun tapasin yhden tutun kaverin, joka oli muuttanut ala-asteen aikana kauemmas ja tuli kahdeksannella luokalla takaisin. Hän oli muuttanut tyyliä ja rakastuin häneen palavasti, tunsin vain yhtäkkiä käsittämätöntä vetoa häntä kohtaan. Itsellänikin tuo tyyli vaihtui, ja nyt olemme onnellinen emohomopari, kuten asian ilmoitamme. :)

• SCEEEEEEEEEENE

siis vastaus tähä alottajan kysymyksee.. kaikist helpoint on tustuu näihi emojätkii tyylii netis, ja sit ku emoposse menee iltasi hilluu kaupunkii nii mukaa vaa . ja netis helpoin alote on jotai just 'awww söpö' yms. useimmat emopojat on tosi kivoja eikä mitää ujoja nörttei, ainakaa tääl päi mis mä asun.
      ps. jee itekki oon emo (tyttö) ja joo hengaan just tälläses emoporukas

ja nii siis emo on tyylilaji, joko musiikille tai pukeutumiselle. ja niitäki on monenlaisii. on nää angst-emot , emot ja sit tota scenet. angstit just näit viiltelijöit ja yksinäisii randomei. emoil yleensä mustat hiusset, mustat silmämeikit ja mustii vaatteit. läväritki kuuluu tyyii. scenet sitte näyttää jokseenki emoilt, mut niil on usei mustat/tummanruskeet/peroksidiblondit hiusset jotka tupeerattu ja sit sekotettu niihi kirkast värii, vaatteet räikeit ja mustii (kuvioit tyylii kasetit, tähdet, salamat yms) ja sit mustat silmämeikit. ja muute meikit niiku lissuil. ja läväreist kaikei normei on yleensä snakebite, angelbite, labret tai madonna. kattokaa kaupungil tälläst porukkaa jos kiinnostaa tietää lisää.
      emomusiikki on just aika angstista, eli surullist. tai sitte sellast karjumist ja kovaa menoo. angstii just joku mychemicalromance, simple plan , chiodos yyyms ja ne on tollast kevyttä. mut sit tää karjumine just jotai alesanaa, adeptii, suicide silencee. kuunnelkaa youtubest. ja kaikkii kiinnosti.

• rsdtgyf

njoo

• Jiji.

JOO OON NIINQU EMOSCENE MEEN LAITOKSEEN KU MUL ON ONGELMII, MUT ONNEKS MUN ON VOIVEITSI MIL VOIN PURKAA __TUSKAAAANI__ ITTEENI SIIS NIINKU HUUHHUUHHUH!!11

Okei. Ensinnäkin. En pidä emoista, en ns 'scene' tyylinkään edustajista.
      Mukavia persoonia kyllä tunnen, mutta suurin osa ovat jotain, mitä eivät ole. Onko järkeä? Sitten hiukan vedetään itkua vääntäen kädet auki pikkuruville, ja esitellään niitä kavereille? Hiphurraa.

Tyylit ovat loppujenlopuksi matkittuja japanilaisista visual- ja oshare-kei -tyyleistä, joka häiritsee minua melko suuresti. Loisi oman tyylin, eikä varastaisi sitä toisilta. Säälittävää.

JA VIELÄ. Ei, en edusta (enää) mitäään edellämainituista tyyleistä, vaikka olin itsekkin pentuna sellainen säälittävä 'emo' muutaman kuukauden, ja jrockari / visual-kei olinkin koko yläasteen, ja lukion ensimmäisen puolisen vuotta. Ei siitä sen enempää.
      Nykyään kaikki on mielestäni samanlaista massapaskaa, mutta eipä se minuun niinkään vaikuta.

• cupcakekiller

siis itse pukeudun tai olen tai jtn vähän niinku emo/scene mutta sit samal vähä ernu :----P vaikeeta saada mun tyyli yhteen sanaan. mutta emot on sympaattisia ja ne voi näyttää tunteensa ku kaikki on nykyään sellasii räppihiphopihqkoviksii :PP

• muffari <3 scene ...
        cupcakekiller kirjoitti:

siis itse pukeudun tai olen tai jtn vähän niinku emo/scene mutta sit samal vähä ernu :----P vaikeeta saada mun tyyli yhteen sanaan. mutta emot on sympaattisia ja ne voi näyttää tunteensa ku kaikki on nykyään sellasii räppihiphopihqkoviksii :PP

mä oon 12 wee ja rakastan emopoikii oon ollut 3pojankaa yhessä:D:D
        2niist oli homoi:(

oikeest haluun nii kovasti olla emopojankaa

• Hohhoijjjaaaaaaaaaaa

Oijoih ;(
      Ensinnäkään, vaikka emot erottuukin joukosta on ne silti ihmisiä !
      No olen muitten kanssa samaa mieltä homoudesta ! Yksin kertaista : Ihminen rakastuu, ihminen rakastuukin mieheen, vaikka on itse mies ? So what ! Nor- mi- a !
      Sama kuin ihminen rakastuu naiseen, ja on mies ? Tämä on luultavasti käsitelty.

Mikä on kun ei uskota ? Emo ei ole ainoastaan miten hän pukeutuu, vaan mitä hän tuntee. = Hän pukeutuu niin, kuin hän TUNTEE ! Olipas vaikeaa ! 8-/ Kiitän niitä kaikkia ihmisiä, jotka ymmärsivät !

Ps. On myös näitä, jotka suttaavat naamansa, kuin emot ja sotkevat hiukset, kuin "emot."

• EmoKidLove

IDIOOTIT! Emoissa ei oo mitään vikaa... Itsekkin oon emo/punk henkinen, enkä luovu tästä....
      Jokainen saa pukeutuu ihan miten huvittaa.

Munkin mielestä emopojat on yksi maailman ihanimmista asioidts. ;)
      Vihaan kummiskin sellast, et joku pissis lauma juoksee jonkun emopojan perässä, ku ei ne kummiskaan tidä emoista mitään...

• Emo

Öhö. Scene-tyttö, periatteessa pilkkaat emo-tyttöjä. Esim. ei kaikki emo-tytöt ole rumia, ym. Ja kaikki on oikeesti aina sillee "Joo mä oon emo." Sit pari viiko pästä ollaan esim. scenejä, hoppareita, ym. Hyvät ihmiset, päättäkää nyt mitä olette -.-
      Itse en sanoisi itte, että olenko emo. Käytän kyllä tummaa silmämeikkiä, raitapaita, ym. Kuuntelen Hawthorne Heights:siä, ym. Niin, en mää kuitenkaa sano et mä olen emo. Ja ei kaikki emot ole koko ajan vil, vil. Oikeesti hyvät ihmiset. Nykyään tosi moni "Emo" on wnb emoja. Hohhoijaa...... Päättäkää joo mitä olette. Ja kyllähän emo-pojat ovat Söpöjä. Mutta ei kaikki. Ei aina ulkonäkö ratkase kaikkea. Ja minun mielestäni emo-tytöt ovat kauniita. He jotka ovat tulleet pilkaamaan emoja, saavat mennä muualle!

• fatae3r

Tuota tuota. Eikös ihmiset saa olla mitä haluaa, onko teidän maailmankuva vieläkin noin kapea?

Tietysti ei ole kovin uskottavaa vaihtaa tyyliään joka viikko, mutta saavat emotkin olla joskus iloisia jos niin vois sanoa. :D

• Nippee :)

Emothan ovat hyvän näköisiä ;) mut miks niistä on jotenkin niin paljon ennakkoluuloja? Ne käyttää vaatteita niinkun kaikki ihmiset ja ne kuuntelee musaa niinkun muutkin ihmiset eli ihmisiä kaikki. Vaikka turhaa mä nyt tässä selitän en oo ite emo enkä oikeen hyvin tunnekaan yhtään emoo mutta tossa on mun käsitys emoista. Ehkä tulee vielä vastaan joku söpö emopoika joka osaa pitää hauskaa ja nauraa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      112
      915
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe