Harrastin seksiä humanoidin kanssa

Kitty_Catty

Mutta tämä tapahtui unessa(?). Tai mistäs sitä tietää.. ;) grh.. joka tapauksessa ufo laskeutui maahan ja vähän ajan päästä vieressäni sängyllä makoili humanoidi. Olin hirmu kiihottunut kun humanoidi silitteli alapäätäni pitkällä sormella, mutta humiksella ei seissyt. :( Mietin siinä että miten humanoidit lisääntyvät? Luulen että ei ainakaan samalla tavalla kuin me maan asukit..tai ainakin siinä nukkuessani ajattelin että heillä on joku paljon kehittyneempi lisääntymismuoto, ja mietin juuri että voikohan ne lsiääntyä esim juuri koskettamalla tms? Mitä mieltä olette?

10

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arttur88

      Se on heille mahdollista sillä tavaoin,,,,tietenkin riippuen lajista.
      He voivat jopa hedelmöittää unessa.

    • Androidi

      Paikallisuniversumissa on siis seuraavanlainen:

      Keskustahumanoidit 55, ( 7)
      Sdphumanoidit 53, ( 2)
      Kokoomushumanoidit 40, (-6)
      Vasemmistoliittohumanoidit 19, (-1)
      Vihreä liittohumanoidit 14, ( 3)
      Rkphumanoidit 8, (-3)
      Kristillisdemokraatithumanoidit 7, (-3)
      Perussuomalaisethumanoidit 3, ( 2)
      Ahvenanmaan edustajahumanoidit 1 ( -0).

      Pian nuo humanterit aloittavat paikallisen ihmiskunnan osan mielien manipuloinnin ja ihmiskunta haluaa lisää kovasti seksiä. Koska se on aina seksikästä ja elävän elämän ainoa tarkoitus, lisää seksiä seurauksista välittämättä.

    • Mika

      Eiköhän se ollut joku demoni joka vain esiintyi humanoidina sinulle? Katsoppas vaikka niin viiden vuoden kuluttua pyöräyttämäsi toukka onkin oikea pikkuinen perkele, joka juoksentelee kiusaamassa naapureita ja kuseksii vanhainkodin hisseihin. Anna sille sapiskaa ja sitten käy pytyllä, niin eiköhän se siitä.

    • Marcel

      Niin minäkin, mutta ei se nyt niin ihmeellistä ollut. Suomalainen nainen on parempi.

    • Anonyymi

      Mökillä tuulisena ja kirkaana aurinkoisena kesäpäivänä. Otin terassilla alasti aurinkoa. Itse en nukkunut tapahtuman aikana. Olin jonkinlaisessa horroksessa. Humanoidit, ehkä kolme, työntyivät vuorotellen sisääni. Normiyhdyntä se ei ollut. Jos vertaan sitä kokemuksiin miehien kanssa. Sisääni työntyminen sujui hyvin. Paisuminen tapahtui vasta sisällä. Olentojen poistuttua havahduin sisällä sänkyni päällä.

      • Anonyymi

        Tapaus toistui säännöllisesti. Olin huomannut että ennen tapaamista oloni oli kuumeinen. Tiesin tavallaan odottaa heitä. Herätessäni tajusin miettiväni kysymystä. Tuli tunne kuin minulta olisi kysytty pidinkö tapaamisesta. Seuraavan kerran tuntiessani poltteen keskityin ajattelemaan myönteisesti tapaamisia ja heidän työntymistä kehooni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaus toistui säännöllisesti. Olin huomannut että ennen tapaamista oloni oli kuumeinen. Tiesin tavallaan odottaa heitä. Herätessäni tajusin miettiväni kysymystä. Tuli tunne kuin minulta olisi kysytty pidinkö tapaamisesta. Seuraavan kerran tuntiessani poltteen keskityin ajattelemaan myönteisesti tapaamisia ja heidän työntymistä kehooni.

        Ymmärsin heidän tuntevan ihmisen anatomian täysin. He siis tiesivät mitä tekivät työntyessään sisääni. Emättimeni suorastaan odotti heitä. Saamani orgasmi oli heidän palkkio suostumuksestani tutkimuksiin. Eivät he suostumustani olisi tarvinneet. Kun en vastustellut henkisesti he saivat haluamansa helpommin. Jos olisin vastustellut ja nähnyt painajaisia, olisi muistini ehkä salannut jotain. Nyt olin heille kuin julkinenkartta, vapaa tutkittavaksi.
        Lämpöni noustessa keskityin ajattelemaan miksi minä?
        Havahtuessani tunsin saaneeni vastauksen.
        Heille en ollut ihmislajin mallikappale. Syy kiinnostuksen kohdistumiseen minuun oli raadollisempi syy. Naisella on klitoriksessa 8000 hermopäätettä. Minulla on niitä kaksin kertainen määrä heidän mukaan. Siksi siis orgasmini ovat aina olleet niin valtavia. Heille se oli kytkentä paikka kehoni hermoverkostoon. Siis tietoväylä minuun oli nopeudeltaan kaksinkertainen normi naiseen verrattuna. Sitä kautta he katsoivat muistiani kuin ihmiset elokuvia kannettavalla. Kelaillen edestakaisin kiinnostavia kohtia hidastaen. Tutkivat tunteitani ja kopioivat kaikkea.


    • Anonyymi

      "Sain nuorta humanoidityttöä!"

      Ei vaan...unessa toisen planeetan tyttö tuprutteli nahkasikariani.

      • Anonyymi

        Haki selvästi siemeniä tutkimus tarkoitukseen.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe