Tietääx joku www-sivuija missä myydään 3310 kuoria (ei läpällisiä)??
3310 kuoret
4
529
Vastaukset
- Kysynpähän vaa
Mene kauppaan ja kysy sieltä,saattaa ehkä olla HIUKAN helpompaa...
- Yhä apua tarvitseva
Mut kun kauppihin ei oo tullu mitään nättei kuorii vielä! Ne on joko yks värisii tai jotain mansikkakuorii! KIITOS EI!
- 3310
Yhä apua tarvitseva kirjoitti:
Mut kun kauppihin ei oo tullu mitään nättei kuorii vielä! Ne on joko yks värisii tai jotain mansikkakuorii! KIITOS EI!
www.matkapuhelimiin.com niin johan rupeaa löytymään.
- Tahvo
Yhä apua tarvitseva kirjoitti:
www.otany.suomimedia.com
Sieltä löytyy 3310:aan kuoria, nokian alkuperäisiä, laadukkaita kuoria. Ilmeisesti samat mallit kuin 3210:ssa.
Käy katsomassa, mutta ole kärsivällinen sivujen latauksessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233