Olen tässä puolivuotta, noin, yrittänyt etsiä ragdollin pentua, ei oikein helposti saatavilla.
Voisiko joku ko.kissarodun omistaja antaa vähän vinkkejä että mistä ja mihin hintaan. Tiedän kyllä että ovat aika arvokkaita...
Ragdoll
9
809
Vastaukset
- ddd
keltainen pörssi,siellä usein on
- Catnip
Täältä löytyy pentulistat:
http://www.ragfans.com
http://www.finragdolls.net - ragdoll
www.surok.fi ja sieltä valitse pentulista niin on kaikki rotukissat joilla pentuja nyt saatavana ja osoite tiedot kasvattajilta voit ysellä koska heillä on seuraavaksi ja varata jo .
Onnea sulle . lehdissäkin kyllä ilmoitellaan ajoittain mutta tuolta näet kaikki ja voit kysellä yhteystietoja siellä on voit joko kirjoittaa heille tai soittaa tai varmaankin käydä katsomassakin. Kissanäyttelyt on toinen paikka jossa on aina tietoa pentuieista .
siellä kissa sivuilla voit myös muuten vainkatsella niitä pentuja monella on kuvia nimittäin pennuistaan ja kissalastaan.- EePee
Kiitos vastauksista...ragfans.com sivulta löytyi kasvattaja joka on "inhimillisen" välimatkan päässä...Kaikki yleensä ovat olleet niin kaukana että on aika hankalaa nouto ym toimet! Hyvää kevättä kaikille!
- Catnip
EePee kirjoitti:
Kiitos vastauksista...ragfans.com sivulta löytyi kasvattaja joka on "inhimillisen" välimatkan päässä...Kaikki yleensä ovat olleet niin kaukana että on aika hankalaa nouto ym toimet! Hyvää kevättä kaikille!
Sanko udella, että keneltä kasvattajalta olet ajatellut pennun hankkia? Itse kun olen tyttöni hankkinut ragfans.com-sivun kasvattajalta... :)
- EePee
Catnip kirjoitti:
Sanko udella, että keneltä kasvattajalta olet ajatellut pennun hankkia? Itse kun olen tyttöni hankkinut ragfans.com-sivun kasvattajalta... :)
Ajattelin kysäistä Niuku-Nauku/Tornio.
Siellä näky olevan pentuja varattavissa. - Catnip
EePee kirjoitti:
Ajattelin kysäistä Niuku-Nauku/Tornio.
Siellä näky olevan pentuja varattavissa.Kiitos. :) Olin vain utelias. Oma lötköni on Sceptersiltä. Onnea kissan metsästykseen!
- EePee
Catnip kirjoitti:
Kiitos. :) Olin vain utelias. Oma lötköni on Sceptersiltä. Onnea kissan metsästykseen!
...on sun kissan luonne? vastaako rotukuvausta?
Onko narttu vai kolli? Onkohan luonteessa tai käytöksessä eroja? Itselläni on ollut aiemmin ainoastaan maatiaiskissa ja persialainen, joka oli aika epämiellyttävä kokemus. - Catnip
EePee kirjoitti:
...on sun kissan luonne? vastaako rotukuvausta?
Onko narttu vai kolli? Onkohan luonteessa tai käytöksessä eroja? Itselläni on ollut aiemmin ainoastaan maatiaiskissa ja persialainen, joka oli aika epämiellyttävä kokemus.Kissani on tyttö, iältään 4kk, eli pentu vielä. Se on kovin huomionkipeä ja seurallinen, haluaa aina osallistua kaikkeen mitä teen. Leikkisä ja iloinen tapaus. Ihmisrakaskin on, oikea kehräyskkone. Rupeaa heti kehräämään kun siihen koskee. Heittäytyy kyllä lötköksi niin halutessaan. Tulee todella hyvin toimeen toisen kissani (maatiainen) kanssa. Tottakai jokainen kissa on oma persoonansa, mutta eiköhän suurin osa ragdolleista vastaa rotukuvausta edes jossain määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1766891Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2314029Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673341Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772757Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi72176Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42065100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es21862Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351531Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431425Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461368