Minä tiedän...

Miksi metsästetään

Se on pelkkää tekosyytä semmonen, että metsästetään omaa ruokaa. Kyllä sitä kaupastakin saa. Tietysti osin se pitää paikkansa, se oman ruoan metsästys, mutta tosiasiassa sillä metsästämisellä pönkitetään vain omaa heikkoa itsetuntoa. Ja jos itsetunto olisi vähänkin korkealla tasolla, niin ei täällä niiden metsästäjien tarvitsisi ruveta puolustelemaan sitä metsästystä. Katsotaanpa nyt miten tämäkin viesti saa monen heikon itsetunnon omaavan metsästäjän sapen kiehahtamaan. Niin se on, että kun pomo tai eukko suututtaa, niin sitten sitä on hyvä mennä metsään ja kuvitella pupua eukoksi ja posauttaa aivot pellolle, tai ampua karhua persuksiin ja kuvitella että ampui pomoa ja sitten kun se "pomo" (siis karhu) siitä suuttuu, niin ampua mokoma. Siitä sitä sitten tulee niin hyvä mieli ja itsetunto kohoaa. Siitä sai akka ja pomo, molemmat.

33

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitäkö on kyse?

      Taitaakin olla se heikko itsetunto teillä vastustajilla, kun ette ole saaneet kokea normaalia lapsuutta ja elämää. Isä käytti hyväksi, äiti ei välittänyt ja nyt täällä puratte pahaa oloanne. On niin vaikea hyväksyä, että jotkut toiset saattaisivat nauttia elämästä. On niin väärin, että toiset pärjäävät ihan itse. Niinkö?

      Me vaan eletään omaa elämäämme, eikä puututa millään tavalla teidän tekemisiin. Siinäpähän olette metsästämättä, ei kiinnosta.

      • että vastustaisin

        metsästystä? Luulo ei ole tiedon väärti. Kerroin vain mielipiteeni.

        Voi voi, vai käytti isä sinua hyväksi ja äiti ei välittänyt, voi voi. Siksi siis metsästät!

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

        Voi, voi kun on nautintoa posauttaa eläimen aivot pellolle tai turpeeseen. Aaah, se on ihanaa!

        Kerran puhelimessa ollessaan metsästäjä näki metsästettävän linnun, en muista minkä, mutta puhelimesta kuului: Oiiih! Oi oi oi oi oiiih!
        Olin aivan äimänä siellä puhelimen toisessa päässä. Taisi ukko saada jo pelkästä näkemisestä.
        Kun ei siis saada naista, niin metsästä haetaan tuota or***min tunnetta, eikö?


      • ei muuta asiaa
        että vastustaisin kirjoitti:

        metsästystä? Luulo ei ole tiedon väärti. Kerroin vain mielipiteeni.

        Voi voi, vai käytti isä sinua hyväksi ja äiti ei välittänyt, voi voi. Siksi siis metsästät!

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

        Voi, voi kun on nautintoa posauttaa eläimen aivot pellolle tai turpeeseen. Aaah, se on ihanaa!

        Kerran puhelimessa ollessaan metsästäjä näki metsästettävän linnun, en muista minkä, mutta puhelimesta kuului: Oiiih! Oi oi oi oi oiiih!
        Olin aivan äimänä siellä puhelimen toisessa päässä. Taisi ukko saada jo pelkästä näkemisestä.
        Kun ei siis saada naista, niin metsästä haetaan tuota or***min tunnetta, eikö?

        Saako muuten sähköä pistorasiasta, vettä hanasta ja maitoa kaupasta? Leipäkin kerätään kauniista ja suuresta leipäpuusta kauppiaan hyllylle. Lihaa saa myös kaupasta. Kunhan kauppias käy hakemassa sen lihapensaasta. Ei tule kuuloonkaan, että joku hakisi sen itse luonnosta. Niinkö?


      • niin hauska

        ÄRSYTTÄÄ!!

        Joidenkin on niin pakko vastata, vaikka viestissä annoin rivien välistä ymmärtää, että vain tyhmä vastaa viestiini.

        Siis se koira, johon kalikka kalahti.

        HEH HEH HEH!


      • luepa juttu
        ei muuta asiaa kirjoitti:

        Saako muuten sähköä pistorasiasta, vettä hanasta ja maitoa kaupasta? Leipäkin kerätään kauniista ja suuresta leipäpuusta kauppiaan hyllylle. Lihaa saa myös kaupasta. Kunhan kauppias käy hakemassa sen lihapensaasta. Ei tule kuuloonkaan, että joku hakisi sen itse luonnosta. Niinkö?

        UU-DEL-LEEN JA TA-VU-TA SE!


      • Opettaja 69

        Kaikki metsästäjät ovat agressiivista sakkia. Ainakin 99% heistä.


      • mitä olet mieltä
        niin hauska kirjoitti:

        ÄRSYTTÄÄ!!

        Joidenkin on niin pakko vastata, vaikka viestissä annoin rivien välistä ymmärtää, että vain tyhmä vastaa viestiini.

        Siis se koira, johon kalikka kalahti.

        HEH HEH HEH!

        No miltä nyt tuntuu? Tunnetko nyt itsesi paremmaksi ihmiseksi? Toivottavasti tämä sai edes hetkeksi unohtamaan pahan olosi.


      • kerro lähde
        Opettaja 69 kirjoitti:

        Kaikki metsästäjät ovat agressiivista sakkia. Ainakin 99% heistä.

        Perustele tuo ja mainitse samalla lähde. Journal tasoinen tiedejulkaisu riittänee lähteeksi.


      • aina niin ihanaa
        mitä olet mieltä kirjoitti:

        No miltä nyt tuntuu? Tunnetko nyt itsesi paremmaksi ihmiseksi? Toivottavasti tämä sai edes hetkeksi unohtamaan pahan olosi.

        aina hyvältä. Ja ihan joka paikasta. Ei tartte metsään lähtee hupia hakemaan, kun täältä netistä saa paljon helpommalla hupia sinunlaisiltasi heikon itsetunnon omaavilta pupujen posauttajilta.

        Heh heh heh!


      • melkoisen hyvältä
        aina niin ihanaa kirjoitti:

        aina hyvältä. Ja ihan joka paikasta. Ei tartte metsään lähtee hupia hakemaan, kun täältä netistä saa paljon helpommalla hupia sinunlaisiltasi heikon itsetunnon omaavilta pupujen posauttajilta.

        Heh heh heh!

        Haluat siis tuhota luontomme vastuuttomalla energian tuhlaamisella?

        Heh heh heh!


      • himokas nainen
        melkoisen hyvältä kirjoitti:

        Haluat siis tuhota luontomme vastuuttomalla energian tuhlaamisella?

        Heh heh heh!

        valtavasti miesenergiaa. Mies on ihan puolikuollut, ei siitä metsään ole ainakaan kuukauteen. Pyörätuoli kai pitää hankkia...


      • miehesi ei tarvitse
        himokas nainen kirjoitti:

        valtavasti miesenergiaa. Mies on ihan puolikuollut, ei siitä metsään ole ainakaan kuukauteen. Pyörätuoli kai pitää hankkia...

        Tuo sinun tietokoneesi kuluttama sähkö tuhosi juuri elinmahdollisuuksia eläimiltä vähintäänkin enemmän kuin yksi metsästäjä ehtii tappaa koko elämänsä aikan.


      • v**** hailee
        miehesi ei tarvitse kirjoitti:

        Tuo sinun tietokoneesi kuluttama sähkö tuhosi juuri elinmahdollisuuksia eläimiltä vähintäänkin enemmän kuin yksi metsästäjä ehtii tappaa koko elämänsä aikan.

        Minähän en periaatteessa vastusta mitään. Tai vastustan minä aivottomia idiootteja...

        Ja nyt taas ukon kimppuun, kun on saanut jo hetken rauhan...

        Hei hei...


      • ainakaan minua
        v**** hailee kirjoitti:

        Minähän en periaatteessa vastusta mitään. Tai vastustan minä aivottomia idiootteja...

        Ja nyt taas ukon kimppuun, kun on saanut jo hetken rauhan...

        Hei hei...

        No hei hei vaan.

        Olisi ihanaan rupatella pitempään. Mutta ei sitten.

        Hei hei vaan. Ihanaa elämää!!!!


      • mettämies
        Opettaja 69 kirjoitti:

        Kaikki metsästäjät ovat agressiivista sakkia. Ainakin 99% heistä.

        Eiköhän metsästäjissä ole ihan samalla tavalla ihmisiä laidasta laitaan kuin ei-metsästäjissäkin.

        Eivät metsästäjät ole sen agressiivisempaa sakkia kuin muutkaan. Se vaan tuppaa usein näkymään ulospäin juuri se agressiivinen tai lain "harmaalla alueella" kulkeva metsästäjä, kun taas ne lainkuuliaiset "hissukat" eivät kiinnitä kenenkään huomiota vaikka heitä onkin metsästäjistä suurin osa.


      • asdsd
        Opettaja 69 kirjoitti:

        Kaikki metsästäjät ovat agressiivista sakkia. Ainakin 99% heistä.

        "kaikki metsästäjät ovat agressiivista sakkia"

        Kaikki tuntemani metsästäjät ovat kyllä olleet rauhallista ja tasapainoista sakkia :/

        Toisin kuin jotkut viherpiipertäjät


    • Peppu-85

      .. jonkun turhautuneen räkänokan hiihtolomalaisen yksinpuhelu, jossa ei ole järjen häiventäkään.
      Ei metsämiehet viitsi selitellä asioitaan keskenkasvuisille liimanhaistajille.

      • aikuinen nainen

        Olin kuule jo aikuinen ennen sun syntymääs, että kukahan se räkänokka oikein on ja tämä ei sorry vaan harmiksesi ollut yksinpuhelu, että sillee.


      • Peppu-85
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Olin kuule jo aikuinen ennen sun syntymääs, että kukahan se räkänokka oikein on ja tämä ei sorry vaan harmiksesi ollut yksinpuhelu, että sillee.

        Olit ennen syntymääni aikuinen nainen????
        Kahlasin nuo jutut lävitse ja siellä oli yksi nimimerkki, joka vähäkään viittää sinuun, meinaan tuo himokas nainen..
        Olen 4-kymppinen, joten sinun täytyy olla yli 6-kymppinen ollaksesi aikuinen ennen syntymääni. Olisitkohan vielä himokas? Moni nainen muuttuu pihtariksi jo 4-kymppisenä, toiset nuorempanakin.

        Ao. paskanjauhantaketjun jokainen viesti oli kirjoitettu eri nimimerkillä, joka ei kuulu aikuisten touhuihin. Pikkupaskiaiset vaihtavat nimmariaan yhtä tiuhaan kuin ajatuksiaan ja ne liimanhaistajat ovat vielä samannäköisiäkin.

        Jos todella olet aikuinen, olet jäänyt henkisesti 13-vuotiaan tasolle.


      • kommenttini sinulle
        Peppu-85 kirjoitti:

        Olit ennen syntymääni aikuinen nainen????
        Kahlasin nuo jutut lävitse ja siellä oli yksi nimimerkki, joka vähäkään viittää sinuun, meinaan tuo himokas nainen..
        Olen 4-kymppinen, joten sinun täytyy olla yli 6-kymppinen ollaksesi aikuinen ennen syntymääni. Olisitkohan vielä himokas? Moni nainen muuttuu pihtariksi jo 4-kymppisenä, toiset nuorempanakin.

        Ao. paskanjauhantaketjun jokainen viesti oli kirjoitettu eri nimimerkillä, joka ei kuulu aikuisten touhuihin. Pikkupaskiaiset vaihtavat nimmariaan yhtä tiuhaan kuin ajatuksiaan ja ne liimanhaistajat ovat vielä samannäköisiäkin.

        Jos todella olet aikuinen, olet jäänyt henkisesti 13-vuotiaan tasolle.

        peppu85.

        Jo nimesikin kertoo henkisen kypsyytesi.
        Ajattelin että olet syntynyt 85, eli n. 22-vuotias nimimerkistäsi päätellen ja se ei todellakaan ole yli nelikymppisen nimimerkki tai anna ainakaan aihetta niin olettaa ala-arvoisista kirjoituksistasi päätellen.

        Itse en aio lähteä henkistä ikääsi arvioimaan, sillä luonteeni puolesta en halua niin tehdä, koska se on jo ala-arvoista. Sinä kuitenkin katsot olevasi henkisesti minua kypsempi, mutta kirjoituksesi osoittaa aivan muuta. Sinun mielestäsi on kypsää arvioida toinen 13-vuotiaan tasolle. Kysynkin perusteluja sille. Oletko koulutukseltasi jokin psykologi tms vastaava? Muussa tapauksessa jätä arviot heille. Ja vaikka olisitkin, niin sinun tulisi tietää, että noin vähin perustein diagnoosia ei voi tehdä. Itse olen lukenut psykologiaa ja kokenut elämässäni todella paljon. Siksi ja elämänkokemukseni myötä en näe asioita mustavalkoisena, vaan osaan ottaa eri näkökannat huomioon. Turha on kuitenkin jatkaa keskustelua, joka ei johda mihinkään ja on loukkaavaa.

        Jos et sitten tiennyt, niin useimmiten naiset tulevat enemmän seksuaalisesti tietoisemmiksi vasta reilut 30 vuoden iässä. Itse olen 42-vuotias ja löysin oman seksuaalisuuteni vasta muutamia vuosia sitten, eli aloin vasta sitten todella nauttia siitä. Osin syytä oli myös silloisessa kumppanissa ja minussakin sen verran, etten tohtinut parempaa pyytää. Luonteeseeni kun ei kuulu kerjääminen. Aina minuutilleen sama aika, sama paikka ja asento jne. Pihtaaminen ei ole iästä kiinni, pitäisihän jo sinun ikäisen (jos olet n. 40v., niinkuin väitit) se tietää. Niitä on kuule yli 70 vuotiaita miehiä ja naisia, joilla on täysi vauhti päällä.

        Vaikea kuvitella sinua 40vuotiaaksi, sillä luulisi sinun silloin nämä asiat tietävän paremmin kun kirjoituksistasi saa ymmärtää. Ja sen ikäinen harvoin lähtee kenenkään henkisen kypsyyden ikää arvioimaan. Tietysti meitä on moneen junaan ja moni jää asemalle ja osa ei pääse edes asemalle.

        En aio ruveta määrittelemään sinua enempää ja minulla on oma elämä, joten niin harvoin joudunkin täällä palstoilla viarailemaan, siksi en ole vielä omaa nimimerkkiä ottanutkaan.

        Olen sen verran kuitenkin henkisesti kypsä, etten aio alkaa kanssasi täällä tappelemaan, joten hyvää jatkoa ja en vastaile enää sinulle. Lopetan tämän epäkypsän vuorokeskustelun tähän, joka ei kuitenkaan tule johtamaan mihinkään järkevään keskusteluun.

        Arrivederci!


      • Peppu-85
        kommenttini sinulle kirjoitti:

        peppu85.

        Jo nimesikin kertoo henkisen kypsyytesi.
        Ajattelin että olet syntynyt 85, eli n. 22-vuotias nimimerkistäsi päätellen ja se ei todellakaan ole yli nelikymppisen nimimerkki tai anna ainakaan aihetta niin olettaa ala-arvoisista kirjoituksistasi päätellen.

        Itse en aio lähteä henkistä ikääsi arvioimaan, sillä luonteeni puolesta en halua niin tehdä, koska se on jo ala-arvoista. Sinä kuitenkin katsot olevasi henkisesti minua kypsempi, mutta kirjoituksesi osoittaa aivan muuta. Sinun mielestäsi on kypsää arvioida toinen 13-vuotiaan tasolle. Kysynkin perusteluja sille. Oletko koulutukseltasi jokin psykologi tms vastaava? Muussa tapauksessa jätä arviot heille. Ja vaikka olisitkin, niin sinun tulisi tietää, että noin vähin perustein diagnoosia ei voi tehdä. Itse olen lukenut psykologiaa ja kokenut elämässäni todella paljon. Siksi ja elämänkokemukseni myötä en näe asioita mustavalkoisena, vaan osaan ottaa eri näkökannat huomioon. Turha on kuitenkin jatkaa keskustelua, joka ei johda mihinkään ja on loukkaavaa.

        Jos et sitten tiennyt, niin useimmiten naiset tulevat enemmän seksuaalisesti tietoisemmiksi vasta reilut 30 vuoden iässä. Itse olen 42-vuotias ja löysin oman seksuaalisuuteni vasta muutamia vuosia sitten, eli aloin vasta sitten todella nauttia siitä. Osin syytä oli myös silloisessa kumppanissa ja minussakin sen verran, etten tohtinut parempaa pyytää. Luonteeseeni kun ei kuulu kerjääminen. Aina minuutilleen sama aika, sama paikka ja asento jne. Pihtaaminen ei ole iästä kiinni, pitäisihän jo sinun ikäisen (jos olet n. 40v., niinkuin väitit) se tietää. Niitä on kuule yli 70 vuotiaita miehiä ja naisia, joilla on täysi vauhti päällä.

        Vaikea kuvitella sinua 40vuotiaaksi, sillä luulisi sinun silloin nämä asiat tietävän paremmin kun kirjoituksistasi saa ymmärtää. Ja sen ikäinen harvoin lähtee kenenkään henkisen kypsyyden ikää arvioimaan. Tietysti meitä on moneen junaan ja moni jää asemalle ja osa ei pääse edes asemalle.

        En aio ruveta määrittelemään sinua enempää ja minulla on oma elämä, joten niin harvoin joudunkin täällä palstoilla viarailemaan, siksi en ole vielä omaa nimimerkkiä ottanutkaan.

        Olen sen verran kuitenkin henkisesti kypsä, etten aio alkaa kanssasi täällä tappelemaan, joten hyvää jatkoa ja en vastaile enää sinulle. Lopetan tämän epäkypsän vuorokeskustelun tähän, joka ei kuitenkaan tule johtamaan mihinkään järkevään keskusteluun.

        Arrivederci!

        siitäkö on kyse? että vastustaisin ei muuta asiaa luepa juttu niin hauska mitä olet mieltä aina niin ihanaa melkoisen hyvältä himokas nainen miehesi ei tarvitse v**** hailee ainakaan minua Opettaja 69 kerro lähde mettämies

        Kuka arvaa, mistä on kyse? Nämä kaikki ovat yhden ja saman henkilön eri nimimerkkejä ylempää viestiketjusta. Samainen tyyppi päätteli ikäni nimimerkistäni. Voi pyhä yksinkertaisuus. Tästä voisi vittuilla pidempäänkin, mutten kehtaa, sillä lupasit olla kirjoittelematta.
        Oletko niin epävarma identiteetistäsi, ettet voi ottaa samaa nimmaria, jotta lukijoilla olisi edes hitunen mahdollisuutta tietää kirjoittaja?

        >Jos et sitten tiennyt, niin useimmiten naiset tulevat enemmän seksuaalisesti tietoisemmiksi vasta reilut 30 vuoden iässä.

        Kuule, tuon tiedän paremmin kuin uskotkaan, mutta siitä huolimatta moni nainen muuttuu pihtariksi saatuaan lapsia.


    • Laittoi miettimään

      Tulin tulokseen:
      "...Ja jos itsetunto olisi vähänkin korkealla tasolla, niin ei täällä niiden metsästäjien tarvitsisi ruveta puolustelemaan sitä metsästystä..."

    • pohtimista

      Todennäköisesti se ei auta yhtään tilannetta, jos posauttaa pupulta aivot pellolle, jos on eukon kanssa erimielisyyksiä. Kannattaa luopua metsästyksestä mieluummin kokonaan...toinen asia on, jos metsästysreissu auttaa selventämään ajatuksia ja onnistuu rentoutumaan metsällä (tulkoon saalista tai ei). Aivojen possauttelu tuntuu turhan aggressiiviselta, joten antaa jänisten juosta rauhassa kuin purkaa kiukkuaan niihin.

      Mitä karhun ampumiseen tulee, niin persauksiin en menis ampumaan (oletettavasti tiedät syyn)...ja jos pomo suututtaa, niin onnea voi kokeilla nokakkain pomon kanssa. Oletettavasti vähemmän vastusta pomossa on kuin karhussa...

      Joten älä sekoita viattomia eläimiä ihmisten henkilökohtaisiin ongelmiin seuraavalla kertaa...

      Nim. Eläimiä kunnioittava metsästäjä

      • Ihminenkin on eläin

        ammut niitä viattomia eläimiä?

        Mistä tiedät, että ne eläimet ovat viattomia?

        Eläimet harrastavat kannibalismia, tappavat poikaset päästäkseen parittelemaan naaraan kanssa uudestaan, syövät toisia eläimiä siinä missä ihmisetkin toisia eläimiä syö.

        Mikä tekee niistä eläimistä viattomia? Söpö ulkonäkö vai?


      • Eläimiä kunnioittava metsäs...
        Ihminenkin on eläin kirjoitti:

        ammut niitä viattomia eläimiä?

        Mistä tiedät, että ne eläimet ovat viattomia?

        Eläimet harrastavat kannibalismia, tappavat poikaset päästäkseen parittelemaan naaraan kanssa uudestaan, syövät toisia eläimiä siinä missä ihmisetkin toisia eläimiä syö.

        Mikä tekee niistä eläimistä viattomia? Söpö ulkonäkö vai?

        Ehkä tämä hempeily eläimiä kohtaan on tarttunut tällä keskustelupalstalla...sen takia lipsahti viaton -sana edelliseen kommenttiini [paskamaista puolustelua...pohjat tais mennä:( ]

        Eivät kaikki eläimet olekaan "viattomia"...esim. supikoira, eikä se ole söpökään. Puppelis pupusta vois ajatella söpöksi.
        Jos pyydät jänistä ruokapöytään tarkoituksella, eikä asenteella "kunhan ammun huvikseni, aikaa tappaakseni..", silloin ei käy mielessäkään, etteikö pyytäisi jäniksen.
        P.s en ole jaksanut vaivautua jänismetsälle 5 vuoteen...katsotaan tilannetta tulevana syksynä. Saattaa jäädä ainoastaan ruokkimisasteelle..

        Aikaisemman tekstini tarkoitus oli vaan sanoa, ettei tarvitse inhimillistää eläimiä...joku voi tuntea koiraansa kohtaan kiintymystä, mutta ei se ole maailmanloppu, jos siitä joutuu/pitää luopua esim. koiran terveyden takia. Jokainen koiranomistaja tietää, ettei se koirayksilö elä iankaikkisesti. Tai en koe, että pomo on karhu tai eukko on jänis.

        Mitä luonnossa liikkuviin eläimiin tulee, niin harrastakoot niin paljon kannibalismia tai parittelua kuin jaksavat...sillähän ihminenkin menee eteenpäin...noh, kannibalismia vähemmän taidetaan harjoittaa, mutta kuitenkin.


      • supikoirakin
        Eläimiä kunnioittava metsäs... kirjoitti:

        Ehkä tämä hempeily eläimiä kohtaan on tarttunut tällä keskustelupalstalla...sen takia lipsahti viaton -sana edelliseen kommenttiini [paskamaista puolustelua...pohjat tais mennä:( ]

        Eivät kaikki eläimet olekaan "viattomia"...esim. supikoira, eikä se ole söpökään. Puppelis pupusta vois ajatella söpöksi.
        Jos pyydät jänistä ruokapöytään tarkoituksella, eikä asenteella "kunhan ammun huvikseni, aikaa tappaakseni..", silloin ei käy mielessäkään, etteikö pyytäisi jäniksen.
        P.s en ole jaksanut vaivautua jänismetsälle 5 vuoteen...katsotaan tilannetta tulevana syksynä. Saattaa jäädä ainoastaan ruokkimisasteelle..

        Aikaisemman tekstini tarkoitus oli vaan sanoa, ettei tarvitse inhimillistää eläimiä...joku voi tuntea koiraansa kohtaan kiintymystä, mutta ei se ole maailmanloppu, jos siitä joutuu/pitää luopua esim. koiran terveyden takia. Jokainen koiranomistaja tietää, ettei se koirayksilö elä iankaikkisesti. Tai en koe, että pomo on karhu tai eukko on jänis.

        Mitä luonnossa liikkuviin eläimiin tulee, niin harrastakoot niin paljon kannibalismia tai parittelua kuin jaksavat...sillähän ihminenkin menee eteenpäin...noh, kannibalismia vähemmän taidetaan harjoittaa, mutta kuitenkin.

        on söpö siinä missä muutkin eläimet. Ainakin söpömpi kuin monet ihmiset, jotka ovat pilanneet ulkonäkönsä alkoholilla ym:lla.


    • KYLLÄ

      metsästäjissä on varmasti ihmisiä laidasta laitaan niin kuin teissä hörhöissäkin, kaikkein suurimmat häiriköt rellestävät ja remuavat näkyvillä kun taas loput 90% eivät näy missään, sama pätee teihin hörhöintoilijoihinkin, kaikkein suurimmat huonoimman itsetunnon omaavat törpöt huutavat ja remuavat näillä palstoilla saadakseen itsensä edes jotenkin kuuluville koska heille todellisessa elämässä naureskellaan.

    • Minä ainakin tiedän,että sinä et tiedä mutta sinä kuvittelet tietäväsi ja luulet kuvielmaasi todeksi.
      Minä metsästän ja tulen mtsästämään mutta eri syistä mitä sinä kuvittelet.
      En osta lihaa kaupasta koska saan parempaa luonnosta.
      En missään tapauksesa kuvittele posauttavani pomoa se on mukavä mies.
      En myöskään kuvittele psuttavani naista joka asuu kanssani, vaikka joskus mäkättääkin, s kuuluu asiaan, koska hänellä saattaa ollla joku horhö työkaverina jonka tekemisiin ei uskalla puuttua.
      Liikuntaakin sa siinä kylkiäisenä, pysyy kunnossa eikä tartte kääntää selkää ja sanoa en jaksa nyt on ressi ja väsyttää.
      Jännitystäkin saa aikamoisen annoksen, ei tartte katsoa rskintäelokuvia jossa ihmisiä tapetaan.
      Kuolemankin lopullisuus selviää todella mitä se onja oppii arvostamaan myös elämää.
      Liiat hirvet pois otta ne eivä aiheuta vaaraa liikenteessä niin hörhöille kuin vähemmän hörhöile.
      Itsetunnon kohottamisesta en osa sanoa sitä on ollut aina ja tarpeeksi.

    • kiitos!!

      hieno kirjoitus, tälläisiä kaivataan lisää.olen kanssasi täysin samaa mieltä.

      • hah hah

        täytyy sanoa jos kiittelit aloitustekstin kirjoittajaa niin empä ole pitkään aikaan lukenut lapsellisempaa ja lapsenmielisempää tarinaa kuin tuo, oletko yhtä kakara?


      • tarpeeksi sisäistettynä?
        hah hah kirjoitti:

        täytyy sanoa jos kiittelit aloitustekstin kirjoittajaa niin empä ole pitkään aikaan lukenut lapsellisempaa ja lapsenmielisempää tarinaa kuin tuo, oletko yhtä kakara?

        Juttu kun oli tahallaan tehty ärsyttääkseen typeriä. Juttu itse sanoikin, että typerät älähtävät. Vain viisaat jättivät kommentoimatta tekstiä. Sanoma löytyy alkuperäisestä tekstistä jos ymmärrätte lukemaanne.

        Hyvät jatkot!


      • kakara
        hah hah kirjoitti:

        täytyy sanoa jos kiittelit aloitustekstin kirjoittajaa niin empä ole pitkään aikaan lukenut lapsellisempaa ja lapsenmielisempää tarinaa kuin tuo, oletko yhtä kakara?

        ikää on jo päälle 40, etä en tunne itseäni kakaraksi. kun tulet samaan ikään niin toivon sen tuovan sinullekin viisausta.


      • myönnä
        kakara kirjoitti:

        ikää on jo päälle 40, etä en tunne itseäni kakaraksi. kun tulet samaan ikään niin toivon sen tuovan sinullekin viisausta.

        olevansa pöljä, että se niistä tuntemuksistasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe