Eikö madonna...

madonna fani...NOT!!!

ole jo vähän niin kuin ns. "vanhentunut barbi".
Madonna uusi musiikki ja uudet musiikkivideot sekä varsinkin hänen tanssityylinsä on ISO vitsi.

Vieläkö madonna harrastaa köyhien maiden lapsien kidnauppauksia?

Mutta totuushan on selvä: 2000-luvun madonna on musiikki maailman suurin vitsi.

Ei muuta kuin jumppatrikoot ylle ja persettä heiluttamaan epätahtiin niin saisi taas nauraa.

Voisihan madonna vetää itsensä myös kaljuksi ja suudella taas Britney Spearsia lavalla kaikkien edessä.

Anteeksi, jos loukkasin jota kuta "madde" fania, tämä on vain minun mielipiteeni, enkä voi sille mitään.

On mielenkiintoista nähdä ja lukea millaisen vastalauseiden ryöpyn tämän kommentti saa aikaan.

Hyvää kevättä Madonna fanit. =)

17

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hi hi hi hii

Kommenttisi:

"On mielenkiintoista nähdä ja lukea millaisen vastalauseiden ryöpyn tämän kommentti saa aikaan"

kertoo jo sen ettei tuota viestiäsi edes kannata lähteä kommentoimaan, sillä se on jo ISO vitsi. :D

• madonna-fani...NEVER!

kommentoida, koska se on niin tyhjentävää tekstiä ja täyttä totta

• useasti

Madonna-vastustajat vain silkkaa kateuttaan panettelevat Madonnaa ja haukkuvat häne musaaja videoita ja tyyliä. Mutta mitä väliä onko muutaman yksilön mielestä epämuodikas ja naurettava "barbi" kun muu maapallo palvoo ja jäljittelee? Ja monesti nämä madonna-mollaajat ovat vielä mariah ja britney-faneja jotka ovat vain kateellisia Madonnalle siitä kun oma idoli ei vedäkään vertoja Kuningattarelle.

• ...

ON MAAILMAN ENITEN MYYDYIN NAISARTISTI!!!

• ihan sama

sun mielipide ei vaikuta juurikaan madonnan suosioon. jos kaikki konsertit ovat loppuunmyydyt ni ihan sama onko ne loppuunmyydyt koska Madonna on kulahtanut barbi.

en mä ess jaksa kommentoida enempää.

• sinnekin!

- Mutta totuushan on selvä: 2000-luvun madonna on musiikki maailman suurin vitsi.

Sinun mielestäsi kyllä. Miljoonien muitten mielestä ei. Todisteina valtava levy- sekä konserttilippujen myynti.

- Ei muuta kuin jumppatrikoot ylle ja persettä heiluttamaan epätahtiin niin saisi taas nauraa.

Madonnan työ on viihdyttää ihmisiä. Jos se sinua naurattaa niin silloinhan hän on onnistunut työssään. Lisäksi Madonna on onnistunut työssään hyvin, jos on saanut jopa sinut avautumaan aiheesta näin julkisesti.

- Anteeksi, jos loukkasin jota kuta "madde" fania, tämä on vain minun mielipiteeni, enkä voi sille mitään.

Sinun mielipiteesi nimenomaan. Mutta jälleen levymyynti ja ennätyksiä lyönyt kiertue todistavat miljoonista vastakkaisista mielipiteistä, jotka ovat vähintäänkin yhtä totta. Siksi sinun niin ilmeisesti provosoivaksi tarkoitettu viestisi on hellyttävästi teinimäisen huvittava eikä todellakaan loukkaava.

- On mielenkiintoista nähdä ja lukea millaisen vastalauseiden ryöpyn tämän kommentti saa aikaan.

Jos saa vastauksia niin tuskin siksi, että olisit onnistunut loukkaamaan jotakuta fania.

Vastausten ryöppyä sinun on turha odottaa, kerta yksi vastaus on tullut jopa sinulta itseltäsi. Tämä kun ei ole suomalaisten Madonna-fanien ensisijainen oleskelupaikka vain kaltaistesi huomiota hakevien teinien.

• madonna-fani...NOT!

"Vastausten ryöppyä sinun on turha odottaa, kerta yksi vastaus on tullut jopa sinulta itseltäsi. Tämä kun ei ole suomalaisten Madonna-fanien ensisijainen oleskelupaikka vain kaltaistesi huomiota hakevien teinien".

Oletko idiootti? Minulta ei ole tullut vastausta aikaisemmin. Minun nimimerkki on madonna-fani...NOT! ja toinen on madonna-fani...NEVER! Jos vaivaudut täällä kommentoimaan, niin olisi syytä vähän katsella, ennen kuin alat syyttään.

• ja seli
        madonna-fani...NOT! kirjoitti:

"Vastausten ryöppyä sinun on turha odottaa, kerta yksi vastaus on tullut jopa sinulta itseltäsi. Tämä kun ei ole suomalaisten Madonna-fanien ensisijainen oleskelupaikka vain kaltaistesi huomiota hakevien teinien".

Oletko idiootti? Minulta ei ole tullut vastausta aikaisemmin. Minun nimimerkki on madonna-fani...NOT! ja toinen on madonna-fani...NEVER! Jos vaivaudut täällä kommentoimaan, niin olisi syytä vähän katsella, ennen kuin alat syyttään.

Minä olisin voinut kirjoittaa nimimerkki kenttään "Madonna-fani...NOT!" enkä olisi ollut kuitenkaan sinä.

Joten selityksen makua. Itse kansoitat tätä vitsi viestiäsi, että saat osumia. En ihmettelisi vaikka puolet olisi sinun itsesi kirjoittamia.

• madonna-fani...NOT!
        ja seli kirjoitti:

Minä olisin voinut kirjoittaa nimimerkki kenttään "Madonna-fani...NOT!" enkä olisi ollut kuitenkaan sinä.

Joten selityksen makua. Itse kansoitat tätä vitsi viestiäsi, että saat osumia. En ihmettelisi vaikka puolet olisi sinun itsesi kirjoittamia.

Sinä se aikamoinen teinitähti tässä taidat olla.
        Minulla ei kiinnosta paskan vertaa onko sinun mielestä selityksen makua vai ei, mutta jos et pysty syytöksiäsi todistamaan, lopeta se mustamaalaaminen ja mene nukkumaan lapsi.

• HJZ

Confessions Tour: keräsi 194 miljoonaa dollaria, tuottoisin kiertue naisartilta koskaan!

Hung Up: Madonnan uran myydyin single

Jos Madonna on vitsi niin hän itse kyllä varmasti nauraa matkalla pankkiin.

• matonna

Madonna on pop-ikoni nro1 maailmassa,sitä ei muuta mitkään käsitykset. Mariah Careyn muka-suurempi albumimyynti ei silti oikeuta naista suosituimman naisesiintyjän titteliin sillä se menee/tai on jo mennyt Madonnalle uskomattomasta urasta ja viimeisistä vuosista,joilla -hän jälleen näytti olevansa SE AINOA POPIN KUKUNGAtaR. Mitkään Madonna-mollajien kommnetiit ja perustelut eivät tätä kesitettä muuta ja aittamatta he aina jäävät alakynten näissä keskusteluissa koska maadonna-fanien ei tarvitse kuin kertoa totuus joka ob jo kaikkien tiedossa!
        Hei haukkujat,mollaajat ja muut:väittävää vielä samalla että pantteli on isompoi kuin leijona tai että maito on sinistä,niin huomaatte miten naurettavilta väitteenne kuulostavat.

• mätädonna
        matonna kirjoitti:

Madonna on pop-ikoni nro1 maailmassa,sitä ei muuta mitkään käsitykset. Mariah Careyn muka-suurempi albumimyynti ei silti oikeuta naista suosituimman naisesiintyjän titteliin sillä se menee/tai on jo mennyt Madonnalle uskomattomasta urasta ja viimeisistä vuosista,joilla -hän jälleen näytti olevansa SE AINOA POPIN KUKUNGAtaR. Mitkään Madonna-mollajien kommnetiit ja perustelut eivät tätä kesitettä muuta ja aittamatta he aina jäävät alakynten näissä keskusteluissa koska maadonna-fanien ei tarvitse kuin kertoa totuus joka ob jo kaikkien tiedossa!
        Hei haukkujat,mollaajat ja muut:väittävää vielä samalla että pantteli on isompoi kuin leijona tai että maito on sinistä,niin huomaatte miten naurettavilta väitteenne kuulostavat.

Edellinen oli vain sinun mielipiteesi. Ok madonna on saavuttanut vaikka mitä, silti maailmassa MYÖS miljoonia ihmisiä, jotka eivät pidä madonnasta ja teidän madonna fanien on vain nieltävä se. Varma totuus on se, että madonna ei todellakaan ole suurin artisti, 80-luvulla madonna oli suuri tähti, joka todella loi jotakin uutta, 90-luvulla madonnan imago muuttui sairaanoloisen seksikkääksi jota katsoessa pahaa teki ja 2000-luvulla purkka popiksi muuttunut madonna on kaikkea muuta kuin popin kuningatar. Täällä keskustelu palstoilla on kaikilla oikeus esittää mielipiteensä, vaikka ne ovatkin negatiivisiä, koska vielä kerran kaikki eivät pidä madonnasta.

Tässä "keskustelussa" ei ole kukaan puhunut Mariah Careysta mitään, niin silti madonna fanit heti hyökkäävät solvaamaan häntä. Sama juttu esim. Michael Jacksonin kohdalla. Jos haluatte, että idolianne kunnioitetaan, pitäisi varmaan myös kunnioittaa toisen idoleita.

Minä kunnioitan madonnan saavutuksia, silti en pidä hänen musiikistaan, videoista enkä todellakaan hänen tanssityylistään mielestäni se on aivan uskomattoman naurettavaa, mutta silti madonnalla löytyy hyviä biisejä ja onhan rouva joissakin tilanteissa aika HOT! mutta pääosin madonna ei ole yksinkertaisesti hyvä.

Hyvä että meitä ja mielipiteitä on moneksi ja hyvä että myös idoleita on moneksi...

• hömhöm
        mätädonna kirjoitti:

Edellinen oli vain sinun mielipiteesi. Ok madonna on saavuttanut vaikka mitä, silti maailmassa MYÖS miljoonia ihmisiä, jotka eivät pidä madonnasta ja teidän madonna fanien on vain nieltävä se. Varma totuus on se, että madonna ei todellakaan ole suurin artisti, 80-luvulla madonna oli suuri tähti, joka todella loi jotakin uutta, 90-luvulla madonnan imago muuttui sairaanoloisen seksikkääksi jota katsoessa pahaa teki ja 2000-luvulla purkka popiksi muuttunut madonna on kaikkea muuta kuin popin kuningatar. Täällä keskustelu palstoilla on kaikilla oikeus esittää mielipiteensä, vaikka ne ovatkin negatiivisiä, koska vielä kerran kaikki eivät pidä madonnasta.

Tässä "keskustelussa" ei ole kukaan puhunut Mariah Careysta mitään, niin silti madonna fanit heti hyökkäävät solvaamaan häntä. Sama juttu esim. Michael Jacksonin kohdalla. Jos haluatte, että idolianne kunnioitetaan, pitäisi varmaan myös kunnioittaa toisen idoleita.

Minä kunnioitan madonnan saavutuksia, silti en pidä hänen musiikistaan, videoista enkä todellakaan hänen tanssityylistään mielestäni se on aivan uskomattoman naurettavaa, mutta silti madonnalla löytyy hyviä biisejä ja onhan rouva joissakin tilanteissa aika HOT! mutta pääosin madonna ei ole yksinkertaisesti hyvä.

Hyvä että meitä ja mielipiteitä on moneksi ja hyvä että myös idoleita on moneksi...

Tuota edellisen vistin kirjottaJA ei nyt tainnut ajatella ihan täyspäisesti sillä kuka muu oisi popin kuningatar ellei Madonna? Ja nyt on trha sitten sitten alkaa väittämään kuinka madonnn purkkapoppi ei uppoa ihmisiin ja hänen tanssinsa on naurettavaa. NE OVAT mielipiteitä NE! ja niiden takia ei voi sanoa ettei hän olisi kuningatar tai kuuluisn. Suurimmasta kaikilta ajoitla en tiedä,mutta nykypäivän esillä olevista laulajista madonna on se menestynein ja puhutuin.

Ja siitä ettei Madonna enää pure,niin ehkei sinuun mutta mites selität tämän:
        -Albumi coad kipusi 40maan listaykköseksi mikä on paremmin kuin kellään naisella koskaan.
        -hitti HUng up nousi 41 maan listakeulaan---->myös menestynein naissarjan saavutus tässä suhteessa
        -Hitistä sorry tuli Madonnan 12.ykkönen Britanniassa.

Ja kiertue coad oli MENESTYNEIN IKINÄ NAISEN TEKEMÄ! Loppuunmyydyt keikat KAIKKIALLA todistavat varmasti suosion!että sillee,ja Madonna-mollaajat ne yleensä vetävät mariahin mukaan näihin juttuihin esim.Otsikolla "mariah jyrää madden" vietiketjussa hieman alempana.

• donnama
        hömhöm kirjoitti:

Tuota edellisen vistin kirjottaJA ei nyt tainnut ajatella ihan täyspäisesti sillä kuka muu oisi popin kuningatar ellei Madonna? Ja nyt on trha sitten sitten alkaa väittämään kuinka madonnn purkkapoppi ei uppoa ihmisiin ja hänen tanssinsa on naurettavaa. NE OVAT mielipiteitä NE! ja niiden takia ei voi sanoa ettei hän olisi kuningatar tai kuuluisn. Suurimmasta kaikilta ajoitla en tiedä,mutta nykypäivän esillä olevista laulajista madonna on se menestynein ja puhutuin.

Ja siitä ettei Madonna enää pure,niin ehkei sinuun mutta mites selität tämän:
        -Albumi coad kipusi 40maan listaykköseksi mikä on paremmin kuin kellään naisella koskaan.
        -hitti HUng up nousi 41 maan listakeulaan---->myös menestynein naissarjan saavutus tässä suhteessa
        -Hitistä sorry tuli Madonnan 12.ykkönen Britanniassa.

Ja kiertue coad oli MENESTYNEIN IKINÄ NAISEN TEKEMÄ! Loppuunmyydyt keikat KAIKKIALLA todistavat varmasti suosion!että sillee,ja Madonna-mollaajat ne yleensä vetävät mariahin mukaan näihin juttuihin esim.Otsikolla "mariah jyrää madden" vietiketjussa hieman alempana.

Eikö se mene jo kaaliin teille, että kaikki eivät voi pitää madonnasta, vaikka hän olisi tehnyt ja saavuttanut vaikka ja mitä.
        Minunkin mielestäni madonna on todella ala-arvoinen esiintyjä ja madonna on sortunut alentumaan sille tasolle mille todelliset musiikin valtiaat eivät mene.

Edellistä viestiä ei voi ottaa kovinkaan vakavasti suurten kirjoitusvirheiden johdosta.

• onononm....
        donnama kirjoitti:

Eikö se mene jo kaaliin teille, että kaikki eivät voi pitää madonnasta, vaikka hän olisi tehnyt ja saavuttanut vaikka ja mitä.
        Minunkin mielestäni madonna on todella ala-arvoinen esiintyjä ja madonna on sortunut alentumaan sille tasolle mille todelliset musiikin valtiaat eivät mene.

Edellistä viestiä ei voi ottaa kovinkaan vakavasti suurten kirjoitusvirheiden johdosta.

Viestissä "öhöm" kirjoittaja kysyi kuka sitten on musiikin kuningatar ellei Madonna? Sitä seuraavan viestin luoja ei onnistunut vastaamaan siihen vaikka selvästi oli Madonna-antifani. Koska siihen ei voi vastata,se onkin aika vaikeaa.
        Mariah -noup.Britney -never! Madonna -of course and always! Teidän mielestä Madde voi olla vaikka kuinka ala-arvoinen ja ärsyttävä mutta 3:n vuosikymmenen popkuningatar on jättänyt jälkensä muotiin ja musiikkiin. Ja toisista Mariah/britney/Christina.... ovat yhtä ärsyttäviä kuin Madonna teistä.

• -mie-
        donnama kirjoitti:

Luepa nimimerkin "hömhöm" viesti uudelleen ja katso sen kirjoitusvirheitä.

Ja sen jälkeen kannattaisi lukea tuo oma viestisi vielä kertaalleen...

Eli sinun mittapuullasi ei niitäkään voi ottaa kovinkaan vakavasti.

• -mie-

"Mutta totuushan on selvä: 2000-luvun madonna on musiikki maailman suurin vitsi."

Totuus?

Minkä/kenen mukaan? Millä mitattuna? Kenen määrityksien mukaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe