valtiotieteellisen valmennuskurssit?

puppe234

Onks kellään suositella jotain tahoo erityisesti?

Mulla ainaki vaikeuksia päättää eximian, valmennuskeskuksen ja huippuvalmennuksen välillä

5

904

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

Mutta tällä palstalla kukaan kursseja käynyt ei tunnu vastailevan ja auttavan pulman ratkaisussa :(!

• VTM

Hei

aika paljon riippuu mitä ainetta olette pyrkimässä lukemaan. Ainakin oma kokemukseni (tosin se on vuosien takaa) Valmennuskeskuksesta on huono. Kurssi, jolle osallistuin oli totaalinen pettymys.

KAnnustimen ja Huippuvalmennuksen kursseista olen Valtsikan osalta kuullut hyvää.

• puppe234

entäs eximia? yleistä valtio-oppii varten olis siis

• krauus

Moi!

Ehkä ensimmäisenä suosittelisin kuitenkin mainitsemiesi sijaan sen yliopiston, johon olet pyrkimässä, ainejärjestöjen valmennuskursseja: ne valmentavat parhaiten juuri ko. yliopiston valintakokeisiin ja opettaja on varmasti itse päässyt saman kokeen kautta opiskelemaan ja useimmiten jo valmistunutkin. Kurssit ovat lisäksi isoja firmoja halvemia, huomattavastikin. Esti yliopiston sivulta mielummin ainejärjestön linkki ja hae valmennuskurssia sen sivuilta. Yleensä noista kursseista jaetaan myös auliimmin lisätietoa kuin isoissa firmoissa... =)

Tsemiä ja lukuintoa, onnea pääsykokeeseen!

• onnistunut,.

Itse löysin viime vuonna sattumalta hesarista tämän paikan mainoksen, ja opiskelu Helsingin valtiotieteellisessä alkaa tänä syksynä. Kurssista oli todella paljon hyötyä, ota selvää:

http://www.heo.fi/studiapaja.htm#valtio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      47
      582
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      566
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      504
    Aihe