Merkit Nokia, Benefon, Philips ja Erickson ovat läpi käytyjä, joten Siemens kiinnostaisi. Mitkäs on käyttäjien kokemukset puhelimen toiminnasta? Onko ohjelmistossa ollut bugeja tai muita heikkouksia?
Kokemuksia Siemens M35?
4
486
Vastaukset
- veppis
Ainakin ne Siemensin puhelimet, joita olen testannut ja käyttänyt ovat olleet asiallisia pelejä ilman suurempia softabugeja.
(En tiedä onko enää käytännössä mahdollista tehdä täysin bugitonta ohjelmistoa nykyisellä puhelinten julkaisutahdilla.)
Softan käyttölogiikka poikkeaa hieman Nokian vastaavasta, mutta on mielestäni toiseksi parasta.
Pientä testailua lukuunottamatta minulla ei ole syvempää kokemusta M35i-mallista, mutta ainakin ko. mallin omistajat ovat pääosin olleet tyytyväisiä puhelimiinsa. Hinta/laatusuhdehan M35i:ssa on aika herkullinen.
Ainoa softaan liittyvä kauneusvirhe Siemensin puhelimissa on se, ettei akun loppumisen merkkiääntä saa millään pois, vaan puhelin alkaa piippailemaan akun loppuessa oli se sitten äänettömällä tai ei.- m35:sta testannut
...ja sit vielä se vika siinä on ettei näe tekstiviestiä kirjottaes kuinka monta merkkiä jäljellä ja näytön valastus on aika huono
- Sakke
m35:sta testannut kirjoitti:
...ja sit vielä se vika siinä on ettei näe tekstiviestiä kirjottaes kuinka monta merkkiä jäljellä ja näytön valastus on aika huono
Hankkikaa käytettyjen puhelinten markkinoilta Siemens S6-malli. I-näppäin näyttää jäljellä olevien merkkien määrän tekstiviestissä.Suosittelen S6 myös kaikille "fossiileille":
- EI pelejä,värinöitä,kelloa,herätystä eikä mitään muutakaan krääsää. Isopahkalan nettisivu antaa täydellisen kuvauksen S6-mallista. Hinta liikkunee jossain 200-500mk tietämissä. Paras känny minkä tiedän.
Sakke
- osta vaan
mul on se ja se on tippunu sika monta kertaa mut ei oo hajonnu ja toiminnot on tosi hyvii HUONOA! tärinät haittaa soittoääntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232