Nuorena poikana kun pääasia oli että yleensä sai,pokasin sellaisen vähän vanhemman misun (n.45v).Kännissä se oli pirusti,mutta sain kuitenkin taluteltua tämän prinsessani vähän metsän suojaan.Aikani siinä suutelin ja taisin vähän rintojakin imeskellä,kunnes aloin työtää kättä housuun.Heti tuntui märältä,joten ajattelin että,valmista lihaa hommiin vaan!Vedin neidiltä housut alas, ja voi saatana kaikki ihan ripulissa.Tämä Bapylonian portto oli paskonu housuun ja minä liotan kättäni haaroissa onnesta soikeena!Ei muuta kun käsiä pyyhkimään sammaleeseen ja äkkiä kotia kohti.Monta vuotta meni ennen kuin edes kavereílle kerroin asiasta,mutta kyllä sitten nauru maittoi
Sain naista
7
22291
Vastaukset
- Moro
ei noi VOI KÄYDÄ!!!! VOI TAIVAS....
- megahuhuh
huh huh.. :o ei noi voi käydä :D siis ei juma.. :P
- She
En sit oo pitkään aikaan nauranukaan noin paljon, uskomaton juttu!! =) Hyi helvetti..ei voi paljon muuta sanoa. Ja uskon et ei ollu helppoo kertoo kavereille! =)
- annukka
sori..*repee*
- ...
Tähän juttuun törmää tälläsillä palstoilla tosi usein. Tää ei oo sattunu kellekään vaan on vaan urbaanilegenda jonka joku on keksinyt. Joka kerta kun tän lukee nii tää on tapahtunu muka kirjottajalle itellensä tai jollekin kaverille.
Ihan hauska juttu, mutta aika wanha.. - sanktio
käys poika kattoon www.shitcity.com, siellä ne tykkää tollasesta kakkameiningistä... mua alko yhtäkkiä oksettaan...
- mutsi
ja suosittelen sen lisäksi, beastsex. com sivua. naminami, meiän rekku siellä on päässyt hommiin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584