siinä pelissä se uni on mahdoton läpäistä...en pääse sitä...en siis voi jatkaa peliä..auttaka joku ??
Hevostallin salaisuus
13
865
Vastaukset
- *angel*
kuinka monta päivää menee ennen kun sen läpäisee??
- jaksaa yrittää
mullakin meinas mennä hermot, mut lopulta mä pääsin. Nyt mä olen jumissa siinä kilpailussa. En voita vaikka mikä olis. Ja aina mä pudotan esteitä.
- *angel*
menikö siinä montakin päivää kun pääsit läpi??Päästä se välilyöntinäppäin vähän aikaisemmin irti..kokeile..se voisi toimia..minä ainakin kun harjoitellen esteitä niin päästän sen vähän aikaisemmin.. ;D
*angel* kirjoitti:
menikö siinä montakin päivää kun pääsit läpi??Päästä se välilyöntinäppäin vähän aikaisemmin irti..kokeile..se voisi toimia..minä ainakin kun harjoitellen esteitä niin päästän sen vähän aikaisemmin.. ;D
menny montaa päivää, mut monta tuntia meni. Mut mä yritän nyt päästä sen kilpailun läpi.
- *angel*
tanzu84 kirjoitti:
menny montaa päivää, mut monta tuntia meni. Mut mä yritän nyt päästä sen kilpailun läpi.
taito ja kärsivällisyys ratkaisee...koita päästä läpi...kyllä sinä joskus pääset..
- *angel*
*angel* kirjoitti:
taito ja kärsivällisyys ratkaisee...koita päästä läpi...kyllä sinä joskus pääset..
Kuinka pitkään siinä täytyy mennä??ja mistä tietää että se loppuu se uni??
- *angel*
*angel* kirjoitti:
Kuinka pitkään siinä täytyy mennä??ja mistä tietää että se loppuu se uni??
en pääse sitä läpi :( :'(.....turha toivo..jään siinä alussa jo kiinni :(
- *angel*
*angel* kirjoitti:
en pääse sitä läpi :( :'(.....turha toivo..jään siinä alussa jo kiinni :(
pääsin sen unen läpi..mutta nyt kun olen kisoissa niin sitten kun olen voittanut kisat niin mitä sitten pitää tehdä??helppii...
- *angel*
*angel* kirjoitti:
pääsin sen unen läpi..mutta nyt kun olen kisoissa niin sitten kun olen voittanut kisat niin mitä sitten pitää tehdä??helppii...
pitääkö ne kisat suorittaa ensin ennen kun tapahtuu mitään muuta?
- *angel*
*angel* kirjoitti:
pitääkö ne kisat suorittaa ensin ennen kun tapahtuu mitään muuta?
pääsin ne estekisat..sentäs sitten kun pitää mennä siihen riippumatto uneen..en pääse siitä koska se valo liikkuu nopeammin..HELP ME!! :D kiitos jo etukäteen...ja neuvokaa mitä täytyy tehdä...olen avannut kaapin ja kirstun..vienyt verisen raipan jaanalle..ja ole siinä riippumatto unessa..ja se varjo saa minut aina kiinni alussa jo :(
- Sarzaa♥
*angel* kirjoitti:
pääsin ne estekisat..sentäs sitten kun pitää mennä siihen riippumatto uneen..en pääse siitä koska se valo liikkuu nopeammin..HELP ME!! :D kiitos jo etukäteen...ja neuvokaa mitä täytyy tehdä...olen avannut kaapin ja kirstun..vienyt verisen raipan jaanalle..ja ole siinä riippumatto unessa..ja se varjo saa minut aina kiinni alussa jo :(
Hm.. menin sen kohdan jokin aika sitten..Sun kannattaa oikoa.Älä kierrä jokaista puuta ja pensasta sen valon perässä vaan hyppehe runkojen yli ja oikase :D toivottavasti auttoi!Ja tietysti tzemppii! xD mä pääsin sen 2 yrityksellä.
Sitten vielä..Voisiko joku auttaa.. mä oon siinä vaiheessa että markus tuo ne 2 heppaa sinne talliin ja se Kaarlon kartano vaan vilkkuu.! APUA! voisiko joku auttaa. Vastatkaa vaikkasähköpostiini: [email protected]
- sukkaaaaafdsfsdf
no auttaisko..
MYÖ OLLAAN KAVERIN KAA SAMASSA TILANTEESSA. ;00 ett mitä helenaa siinä pitää tehä siis carlon kartanolla ku se vaa vilkkuuu ? xdddd - Heppu x.x
Itekkin oon juntturas siin jutus mis Kaarlen kartano vilkkuu -.- youtubes on muuten tosi hauskoi videoit esim Amandan normaalipäivästä :´DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586101
- 615532
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154169- 543832
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940