siinä pelissä se uni on mahdoton läpäistä...en pääse sitä...en siis voi jatkaa peliä..auttaka joku ??
Hevostallin salaisuus
13
823
Vastaukset
- *angel*
kuinka monta päivää menee ennen kun sen läpäisee??
- jaksaa yrittää
mullakin meinas mennä hermot, mut lopulta mä pääsin. Nyt mä olen jumissa siinä kilpailussa. En voita vaikka mikä olis. Ja aina mä pudotan esteitä.
- *angel*
menikö siinä montakin päivää kun pääsit läpi??Päästä se välilyöntinäppäin vähän aikaisemmin irti..kokeile..se voisi toimia..minä ainakin kun harjoitellen esteitä niin päästän sen vähän aikaisemmin.. ;D
*angel* kirjoitti:
menikö siinä montakin päivää kun pääsit läpi??Päästä se välilyöntinäppäin vähän aikaisemmin irti..kokeile..se voisi toimia..minä ainakin kun harjoitellen esteitä niin päästän sen vähän aikaisemmin.. ;D
menny montaa päivää, mut monta tuntia meni. Mut mä yritän nyt päästä sen kilpailun läpi.
- *angel*
tanzu84 kirjoitti:
menny montaa päivää, mut monta tuntia meni. Mut mä yritän nyt päästä sen kilpailun läpi.
taito ja kärsivällisyys ratkaisee...koita päästä läpi...kyllä sinä joskus pääset..
- *angel*
*angel* kirjoitti:
taito ja kärsivällisyys ratkaisee...koita päästä läpi...kyllä sinä joskus pääset..
Kuinka pitkään siinä täytyy mennä??ja mistä tietää että se loppuu se uni??
- *angel*
*angel* kirjoitti:
Kuinka pitkään siinä täytyy mennä??ja mistä tietää että se loppuu se uni??
en pääse sitä läpi :( :'(.....turha toivo..jään siinä alussa jo kiinni :(
- *angel*
*angel* kirjoitti:
en pääse sitä läpi :( :'(.....turha toivo..jään siinä alussa jo kiinni :(
pääsin sen unen läpi..mutta nyt kun olen kisoissa niin sitten kun olen voittanut kisat niin mitä sitten pitää tehdä??helppii...
- *angel*
*angel* kirjoitti:
pääsin sen unen läpi..mutta nyt kun olen kisoissa niin sitten kun olen voittanut kisat niin mitä sitten pitää tehdä??helppii...
pitääkö ne kisat suorittaa ensin ennen kun tapahtuu mitään muuta?
- *angel*
*angel* kirjoitti:
pitääkö ne kisat suorittaa ensin ennen kun tapahtuu mitään muuta?
pääsin ne estekisat..sentäs sitten kun pitää mennä siihen riippumatto uneen..en pääse siitä koska se valo liikkuu nopeammin..HELP ME!! :D kiitos jo etukäteen...ja neuvokaa mitä täytyy tehdä...olen avannut kaapin ja kirstun..vienyt verisen raipan jaanalle..ja ole siinä riippumatto unessa..ja se varjo saa minut aina kiinni alussa jo :(
- Sarzaa♥
*angel* kirjoitti:
pääsin ne estekisat..sentäs sitten kun pitää mennä siihen riippumatto uneen..en pääse siitä koska se valo liikkuu nopeammin..HELP ME!! :D kiitos jo etukäteen...ja neuvokaa mitä täytyy tehdä...olen avannut kaapin ja kirstun..vienyt verisen raipan jaanalle..ja ole siinä riippumatto unessa..ja se varjo saa minut aina kiinni alussa jo :(
Hm.. menin sen kohdan jokin aika sitten..Sun kannattaa oikoa.Älä kierrä jokaista puuta ja pensasta sen valon perässä vaan hyppehe runkojen yli ja oikase :D toivottavasti auttoi!Ja tietysti tzemppii! xD mä pääsin sen 2 yrityksellä.
Sitten vielä..Voisiko joku auttaa.. mä oon siinä vaiheessa että markus tuo ne 2 heppaa sinne talliin ja se Kaarlon kartano vaan vilkkuu.! APUA! voisiko joku auttaa. Vastatkaa vaikkasähköpostiini: [email protected]
- sukkaaaaafdsfsdf
no auttaisko..
MYÖ OLLAAN KAVERIN KAA SAMASSA TILANTEESSA. ;00 ett mitä helenaa siinä pitää tehä siis carlon kartanolla ku se vaa vilkkuuu ? xdddd - Heppu x.x
Itekkin oon juntturas siin jutus mis Kaarlen kartano vilkkuu -.- youtubes on muuten tosi hauskoi videoit esim Amandan normaalipäivästä :´DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108