Kuinka paljon mitäkin (alkoholi,tupakka yms.) saa viedä mukanaan Egyptiin mennessä? Elikkä voiko esim.lentokoneesta ostaa (ennakkotilaus) 3 litran valkoviini laatikon? Vai voiko sinne viedä vain 2 litraa niin kuin sieltä tultaessa takaisin Suomeen?
Rajoituksia
Egyptiin
1
429
Vastaukset
mutta muistaakseni monessa paikassa puhutaan 1 litrasta alkoholia. Asia ainakin mainitaan matkatoimistojen ohjeissa, eli netistä löytynee varma tieto. No, vaikka tuo litran rajoitus on tiedossa, niin itse pakkaan kyllä matkalaukkuun tuliaisia vähän enemmänkin :-P (siis tietysti Egyptiin päin mennessä)
Tax freestä lentokentältä (Egyptissä) voi myös ostaa alkoholit, mutta itseäni se ei yleensä auta, koska olen vienyt salmiakkikossua ja tervasnapsia, joita ei taida juuri muista maista löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602