Tyscon 110 Bad Boy

Sukemon

Onko kellään kokemusta Tysconin 110 Bad Boy minicrossista?

65

16404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukemon
      • gytr

        Jousituksen ja vaimennuksen huonon toiminnan takia tuolla ei paljon hypitä. Skyteam 125 PRO on jo kyllä aivan toista maata mutta niin on hintakin.


      • ostaa

        tuo,kun myllymäeltä saa 110cc minicrossin satasta halvemmalla ja siinä on tehojakin 1,8kw enemmän ja muutenkin paremman näköinen peli.


      • Tapsu
        ostaa kirjoitti:

        tuo,kun myllymäeltä saa 110cc minicrossin satasta halvemmalla ja siinä on tehojakin 1,8kw enemmän ja muutenkin paremman näköinen peli.

        Siksi että Samurai on kaikista Kiinassa tehdyistä pyöristä heikkolaatuisin.
        Kaveri on erään kiinanvehkeen jälleenmyyjä ja hänen merkkinsä 110cc maksaa n.900€. Hän sanoi että Samukkaa he eivät myy enää koskaan. Takuu asioita oli suhteessa aivan liikaa.
        Kalliimalla merkillä oli kuluneen vuoden aikana kaksi takuuhuoltoa.


      • kyhlla
        Tapsu kirjoitti:

        Siksi että Samurai on kaikista Kiinassa tehdyistä pyöristä heikkolaatuisin.
        Kaveri on erään kiinanvehkeen jälleenmyyjä ja hänen merkkinsä 110cc maksaa n.900€. Hän sanoi että Samukkaa he eivät myy enää koskaan. Takuu asioita oli suhteessa aivan liikaa.
        Kalliimalla merkillä oli kuluneen vuoden aikana kaksi takuuhuoltoa.

        muakinkiinnostais toi TYSCON 110 BAD BOY et mitä sillä tekee jos jollain on kokemusta niin paljon se kulkee? =)


      • paremmalta
        Tapsu kirjoitti:

        Siksi että Samurai on kaikista Kiinassa tehdyistä pyöristä heikkolaatuisin.
        Kaveri on erään kiinanvehkeen jälleenmyyjä ja hänen merkkinsä 110cc maksaa n.900€. Hän sanoi että Samukkaa he eivät myy enää koskaan. Takuu asioita oli suhteessa aivan liikaa.
        Kalliimalla merkillä oli kuluneen vuoden aikana kaksi takuuhuoltoa.

        toi sky team 110cc pro näyttää paremmalta!!!


      • kiinnosta
        paremmalta kirjoitti:

        toi sky team 110cc pro näyttää paremmalta!!!

        meitä ei kiinnosta mikä on teideän mielestä paremman näköinen vaan se että paljon toi tyscon 110 bad boy kulkee?Minuakin kiinnostaa tyscon bad boy 110 =)


      • shsla
        kiinnosta kirjoitti:

        meitä ei kiinnosta mikä on teideän mielestä paremman näköinen vaan se että paljon toi tyscon 110 bad boy kulkee?Minuakin kiinnostaa tyscon bad boy 110 =)

        kun kävin ostamassa motorpowerista ton 110cc bäd boyn niin itellä se meni jotain 80km/h ehkä vähä enemmänki mut ei paljoo


      • jakke966667777999
        shsla kirjoitti:

        kun kävin ostamassa motorpowerista ton 110cc bäd boyn niin itellä se meni jotain 80km/h ehkä vähä enemmänki mut ei paljoo

        kiitos vastauksesta =)


      • jakke0000000

        onkos tuossa bad boyssa muuten nopeus mittaria?


      • Etzka
        jakke0000000 kirjoitti:

        onkos tuossa bad boyssa muuten nopeus mittaria?

        Kiitos shsla vastauksesta! mutta onko toi nopeus mitattu millä ja onko todellinen? ja minkä maalainen toi tyscon on?

        Itseä kiinnostaa toi tyscon koska se on tampereelle joten ei toimitus kuluja


      • tiirailia
        Etzka kirjoitti:

        Kiitos shsla vastauksesta! mutta onko toi nopeus mitattu millä ja onko todellinen? ja minkä maalainen toi tyscon on?

        Itseä kiinnostaa toi tyscon koska se on tampereelle joten ei toimitus kuluja

        ostin kyseisen vekottimen puolivuotta sitten ja ei ole vielä tänäkään päivänä ollut mitään vikoja. Änkän kiristystä, mutta ei muuta. Itse olen mitannut
        nopeuden sigmalla joka on kohtuullinen mittari, nopeutta tuli 82,8 ja minun tyscon oli siis vakio.
        Suosittelen kaikille kyseistä menopeliä ja varsinkin jos asuu motorpowerin vieressä, niin heti ostoksille!!!Ja nyt kattelin, niin tysconiin on tullut kaasuiskari lisäsäiliöllä taakse.toivottavasti tämä auttoi hiukan, mutta kysykää ihmeessä jos tulee jotain.


      • Nimetön
        tiirailia kirjoitti:

        ostin kyseisen vekottimen puolivuotta sitten ja ei ole vielä tänäkään päivänä ollut mitään vikoja. Änkän kiristystä, mutta ei muuta. Itse olen mitannut
        nopeuden sigmalla joka on kohtuullinen mittari, nopeutta tuli 82,8 ja minun tyscon oli siis vakio.
        Suosittelen kaikille kyseistä menopeliä ja varsinkin jos asuu motorpowerin vieressä, niin heti ostoksille!!!Ja nyt kattelin, niin tysconiin on tullut kaasuiskari lisäsäiliöllä taakse.toivottavasti tämä auttoi hiukan, mutta kysykää ihmeessä jos tulee jotain.

        tuleeko Tyscon 110 Bad Boy paketissa vai kasattuna jos ostaa sen netistä? kannattaako ostaa tämä crossi?

               


      • Etzka
        Nimetön kirjoitti:

        tuleeko Tyscon 110 Bad Boy paketissa vai kasattuna jos ostaa sen netistä? kannattaako ostaa tämä crossi?

               

        Dodi nyt on ostettu tyscon bad boy ja on ajettu joku 4h eikä mitään vikoja ole tullut. 82km/h sigmaan aika paljon ei olis uskonu mut kyl kai se on, pakko minun tyscon samaa vauhtia on mennä...mittaria ei kyllä ole..

        Vääntöä on pirusti ja tehoakin mukavasti ;)


      • bad boy
        tiirailia kirjoitti:

        ostin kyseisen vekottimen puolivuotta sitten ja ei ole vielä tänäkään päivänä ollut mitään vikoja. Änkän kiristystä, mutta ei muuta. Itse olen mitannut
        nopeuden sigmalla joka on kohtuullinen mittari, nopeutta tuli 82,8 ja minun tyscon oli siis vakio.
        Suosittelen kaikille kyseistä menopeliä ja varsinkin jos asuu motorpowerin vieressä, niin heti ostoksille!!!Ja nyt kattelin, niin tysconiin on tullut kaasuiskari lisäsäiliöllä taakse.toivottavasti tämä auttoi hiukan, mutta kysykää ihmeessä jos tulee jotain.

        juu ostin juuri tommosen tyscon bad boy 110cc ja kyllä toimii mun 110 kulkee 85,2km/h


      • gallunki
        Etzka kirjoitti:

        Dodi nyt on ostettu tyscon bad boy ja on ajettu joku 4h eikä mitään vikoja ole tullut. 82km/h sigmaan aika paljon ei olis uskonu mut kyl kai se on, pakko minun tyscon samaa vauhtia on mennä...mittaria ei kyllä ole..

        Vääntöä on pirusti ja tehoakin mukavasti ;)

        onko TYSCON BAD BOY 110 tos sisään ajo?????kertokaa


      • gallunki
        ostaa kirjoitti:

        tuo,kun myllymäeltä saa 110cc minicrossin satasta halvemmalla ja siinä on tehojakin 1,8kw enemmän ja muutenkin paremman näköinen peli.

        nii mut myllymäeltä ku ostaa se 110cc nii se ei kulje nii kovaa nii hintaa on sentakia vähemmän kirjottaka www.myllymaki.fi ja sit TYSCON BAD BOY 110 http://www.motorpower.fi/dircross/ kopsatkaa TOST


      • gallunki
        kyhlla kirjoitti:

        muakinkiinnostais toi TYSCON 110 BAD BOY et mitä sillä tekee jos jollain on kokemusta niin paljon se kulkee? =)

        noin 75-90km


      • asiallinen peli
        bad boy kirjoitti:

        juu ostin juuri tommosen tyscon bad boy 110cc ja kyllä toimii mun 110 kulkee 85,2km/h

        Ostakaa ennemmin tyscon 125 bad boy ja hintakaan ei ole kuin 590e.Tehoa enemmän kuin 110.ssä ja tehoeron huomaa,koska vääntöäkin on enemmän.Muutenhan ovat suht samanlaiset.Muistakaa kiristää takavanteen pinnat joskus,ettei ala vipottaa tai pinnat katkeilemaan.Heti uutena pinnan ruuvi osaan olisi hyvä laittaa ohutta pikaliimaa tippa,joka estää löystymisen.Pinnaa ei siis tarvitse löysätä,vaan ohut pikaliima tunkeutuu sen verran mitä tarvitseekin.Muuten pyörä on hintansa väärti...


      • bad boy tilaaja
        shsla kirjoitti:

        kun kävin ostamassa motorpowerista ton 110cc bäd boyn niin itellä se meni jotain 80km/h ehkä vähä enemmänki mut ei paljoo

        tuleeko tuo bad boy koottuna jos sen tilaa netistä?


      • kiinnostais
        tiirailia kirjoitti:

        ostin kyseisen vekottimen puolivuotta sitten ja ei ole vielä tänäkään päivänä ollut mitään vikoja. Änkän kiristystä, mutta ei muuta. Itse olen mitannut
        nopeuden sigmalla joka on kohtuullinen mittari, nopeutta tuli 82,8 ja minun tyscon oli siis vakio.
        Suosittelen kaikille kyseistä menopeliä ja varsinkin jos asuu motorpowerin vieressä, niin heti ostoksille!!!Ja nyt kattelin, niin tysconiin on tullut kaasuiskari lisäsäiliöllä taakse.toivottavasti tämä auttoi hiukan, mutta kysykää ihmeessä jos tulee jotain.

        missä toi tyscon 110 on tehty? ei kai vaan kiinassa?


      • af
        kiinnostais kirjoitti:

        missä toi tyscon 110 on tehty? ei kai vaan kiinassa?

        tottakai se on tehty kiinassa tai taivanissa kaikki nää tulee kiinasta


      • en tuu
        kiinnosta kirjoitti:

        meitä ei kiinnosta mikä on teideän mielestä paremman näköinen vaan se että paljon toi tyscon 110 bad boy kulkee?Minuakin kiinnostaa tyscon bad boy 110 =)

        kestääkö hyppyjä toi tysconin bad boy


      • asasdadag
        asiallinen peli kirjoitti:

        Ostakaa ennemmin tyscon 125 bad boy ja hintakaan ei ole kuin 590e.Tehoa enemmän kuin 110.ssä ja tehoeron huomaa,koska vääntöäkin on enemmän.Muutenhan ovat suht samanlaiset.Muistakaa kiristää takavanteen pinnat joskus,ettei ala vipottaa tai pinnat katkeilemaan.Heti uutena pinnan ruuvi osaan olisi hyvä laittaa ohutta pikaliimaa tippa,joka estää löystymisen.Pinnaa ei siis tarvitse löysätä,vaan ohut pikaliima tunkeutuu sen verran mitä tarvitseekin.Muuten pyörä on hintansa väärti...

        Ja mistä sen saa ??


      • Tyscoo
        gallunki kirjoitti:

        noin 75-90km

        Mun Tyscon 110 Bad Boy kulkee 93 vakiona. Gps laitteella mitattu.


      • Tyscoo
        af kirjoitti:

        tottakai se on tehty kiinassa tai taivanissa kaikki nää tulee kiinasta

        Se ei ole kylläkään kiinalainen, se on tehty Pohjois.Koreassa. Itsekkin ihmettelin että miten se on mahdollista


      • tyscon mies
        kyhlla kirjoitti:

        muakinkiinnostais toi TYSCON 110 BAD BOY et mitä sillä tekee jos jollain on kokemusta niin paljon se kulkee? =)

        mulla on ollu kaks vuotta tommone 110 tysconin bad boy.. kaikki viat mitä siinä on ollu on vaijerit,ketjut,rattaat,ja mangneeton pohjan jouduin kerran hitsaamaan ku pulssi anturi meni poikki ! muuten toiminut todella hyvin hyppiäkki pystyy jos ei välitä pikku tömähdyksistä joka johtuu jousien jäykkyydestä ! kulkee 80-90 km/h ! nyt oon ostanu yamaha yz 125 joka on aivan eri tasoa =)


      • KESTÄÄ KESTÄÄ
        en tuu kirjoitti:

        kestääkö hyppyjä toi tysconin bad boy

        ja heti varmasti kestää vaikka ampua tykillä !


      • paha poika
        Nimetön kirjoitti:

        tuleeko Tyscon 110 Bad Boy paketissa vai kasattuna jos ostaa sen netistä? kannattaako ostaa tämä crossi?

               

        kasassa tulee mutta tanko on irrotettu


    • crossin hankkija

      kumpi on kärtysempi tysconin 110 125 ja onko kellään kokemusta noista kahesta crossista kumpi kannattaa osta mieluummin ja paljö toi 125 tyscon kulkee kun aattelin semmosen laitta:)

      • monttukuski

        itelläni on toi 110cc ja se on mulle iha tarpeeks tehokas kyllä sillä pääsee sitä 80km/h se vauhti on kyl ihan tarpeeks tuol montulla kannattaa ostaa 110cc


      • kultahammas

        Tottakai isompi on ärtsympi ja vääntöä enempi ja kulkee miljoonaa.


    • hyvä peli

      ostin just 2pv sit bad boy 110cc (tyscon) niin hyvin menee 80 nelosella ja vääntöa on.... mitään vikoja ei ole ilmennyt.. hyvä peli on mökki crossiksi esim. Kannattaa hankkia!

      • tyscon bad boy

        mistä ostit tysconin?


      • kumpaakin kokeillu
        tyscon bad boy kirjoitti:

        mistä ostit tysconin?

        Vaikka täälä moni väittää et 110cc tysconis on tehoa niin eivät ole 125cc nähnytkään. Kiihtyvyys, huippunopeus, ja vääntö on aivan eri luokaa kuten myös jousitus.


      • olero
        kumpaakin kokeillu kirjoitti:

        Vaikka täälä moni väittää et 110cc tysconis on tehoa niin eivät ole 125cc nähnytkään. Kiihtyvyys, huippunopeus, ja vääntö on aivan eri luokaa kuten myös jousitus.

        mulla on ollu toi bad boy 110 jo vuoden eikä mitää vikoja . kulkee 83km/h vääntöä on paljon pienilläki kierroksilla ainut huono on että alku peräiset renkaat menee paskaksi puolessa vuodessa, mutta sitten ostin merkki renkaat niin kyllä on kestäny.


      • nojere
        olero kirjoitti:

        mulla on ollu toi bad boy 110 jo vuoden eikä mitää vikoja . kulkee 83km/h vääntöä on paljon pienilläki kierroksilla ainut huono on että alku peräiset renkaat menee paskaksi puolessa vuodessa, mutta sitten ostin merkki renkaat niin kyllä on kestäny.

        suosittelen ostamaan kyseisen mopon. Minulla itsellä on ollut badboy110 jo varmaan puolivuotta ainoat viat kumipuhki ja kaasuvaijeri katkennut.


      • pottu789465123
        olero kirjoitti:

        mulla on ollu toi bad boy 110 jo vuoden eikä mitää vikoja . kulkee 83km/h vääntöä on paljon pienilläki kierroksilla ainut huono on että alku peräiset renkaat menee paskaksi puolessa vuodessa, mutta sitten ostin merkki renkaat niin kyllä on kestäny.

        niin jos gummia polttellee nii kyllä ne renkaattii kulluu mut alkuperät voiki olla jotku hugiehajat


    • jäälöjl

      on hyvä peli

    • T

      AIVAN KESTÄVÄ HYVÄ EIKÄ MIKÄÄN HIRMU RAKTTI MUTTA KULKEE KUITENKIN REILU 80

    • : )

      tosi tehokas! hyvä ostos

    • 9872164752158

      tullee kommeempi ku kirjotatte kuvahakuun pelkkä bad boy 110cc ja bse:n on parempiki ite oon hyppiny jo reilun vuojen eikä oo alle hajonnu

    • Puukko-Haitta

      Mulla ainaki ollu tomonen tysconi jo 2 kesää eikä mitään muuta ongelmaa ku rengas meni puhki :)

    • semmone

      mulla on ollu 2 vuotta tyscon 110 bad boy ei muuta vikaa oo ollu ko kaasuvaijeri poikki ja rengas puhki menee jotai 87 laitoin nyt koropalan ko halusin lisää korkeutta

    • JUSOOKAS

      onks toi tyscon 110 bad boy kestävä peli? kannattaako ostaa ? ;)

    • BSE VAI TYSCON???

      Onko toi tyscon joku kiinapaska versio BSE bad boysta?? ja jos on niin onko mopo laitettu myös kokoon kiinassa? Meinaan joissaki mopoissa on vaan osat tehty kiinassa, mutta mopo on kasattu jossain euroopassa, ja tällöin ei ole pelkoa että mopo hajoaisi käsiin ekan ajon jälkeen. Mutta esim. Samurai crossit on sekä tehty että kasattu kiinas, ja siksi ne ovat iha paskoja.

      Mutta kumpi siis kannattaa ostaa, BSE vai Tyscon?

    • vailla informaisonia

      Heips, oon ajatellu tollaasta TYSCON BAD BOY 125 PRO
      motorpowerista ja mitään mopoa en ole koskaa omistanut, mutta ajo pienellä hionnalla hanskassa ;) eli oliskonhan hyvä moperi ensimmääseksi ? entä kestääkö ja myydäänkö nämä koottuina? sen verra vielä jotta kaverilla samurai 150 ja lahoaa aika nopiaa..onkohan nämä vähän parempia ? kiitos nam.

    • hoipadfg

      minkä verran jousessa säätövaraa kun on tollane matala? voiko hyvän koropalat saada ilman hitsaamata ?

    • Mikko,ko

      Ostakaa vittu kunnon pärrä älkääkä tollasta paskaa!
      puhun 14vuoden moottoripyörä ja mopo kauppiaan kokemuksella.
      Olen itse ajanut jokaista kiinan ihmettä mitä suomesta saa ja voin sanoa että mikään ei toimi täydellisesti,jos haluatte miniKrossin niin pit pro tai pieni kotari tai honda jolla pääsee hyvin ajamisen alkuun ja sillä pärjää jo kunnon radalla!

    • rftrhgfdssssssssss

      Joo paskaaa suosittelen ennemmin BSE tä. saa samaa hintaa ja halvemallakin, jos kunnon PRÄTKÄN haluaa niin pitpro ja muut 2-.t on hyviä. PERKELS

    • tyconin omistaja

      Itellä on ollu tyscon 125 pro noin puoli vuotta ja sinä on ollut vikoja aivan helvetisti. Moottori kävi jo kerran huollossa, eikä ole toiminut huollon jäleen yhtään paremmin. ÄLKÄÄ PERKELE ostako ainakaan tätä mallia. Ja vielä kaiken lisäksi vaihteet ovat aivan vitun jäykät, joten jalka tulee kipeäksi kun vaihdat vaihteita. Oman kokemuksen pohjalta en suosittele kyseistä paskaa kenellekkään.

    • kakkonen

      aivan saatanan hyvä

    • tyscon-mies

      meillä ollu tommonen tysconi jo 5 vuotta ja kesät talvet tullu ajeltua eikä minkäänlaisia vikoja oo ollu...

    • tupiteee

      terve! bad boy 110cc löytyy. renkaat kun vaihtaa on hyvä peli. takaiskari meni poikki ja takuusta uusi. pinnat kannattaa kiristää silloin tällöin.

    • Rändömi

      Kannattaa ostaa joku 85cc suzuki rm tai kotari, noi satakympit on ihan leluja eikä kestä ja kasivitosessa on yli tuplasti enemmän polleja

      • KAWASAKILLA MENNÄÄN

        niin on ! mutta semmonen ei pysy kaikilla aloittelijoilla käsissä XD ::::DD

        itellä kawasaki kx 125 ja kyllä lähtee keulii joka vaihteeella kaasusta


    • bad boy
    • bsekakkii

      elkää ostako ainakaan tota bse:tä meillä oli ja ei kestäny ku 2 viikkoo ajua.
      ja elkää ostako kottaraista sekun hajoo niin ei tule halpa remontti 4 vuoden kokemuksella suosittelen japsi pyörää.

    • Qwertyuiop1827

      Mulla oli 2 vuotta eikä tullu paljoo mitää vikaa ja hyvin kulki ja vääns :) suosittelen

    • kjhiugytr6r6tgihnj

      Jos nyt tost tysconin bad boysta puhutaan nii ihan hyvä peli, ei oo paljoa ollu vikoja, mulla on jo ainaki 4 vuotta ollu semmone.

    • aloittelija11

      Mistä nettikaupasta sais tilattua

    • kaltsu227

      Onko se bse bad boy 125 hyvä ku oon aatellu semmosen ostaa? ku pitäs joku max 600 euroo maksava crossi ostaa

    • missä vika

      Missä vika bad boy käy kylmänä hyvin hetken ajetua sammuu eikä käynnisty ,ennen kuin kone on jäähtynyt?

      • huhhi

        ostakaa mun Bad Boy 110cc ja hyvässä kunnossa ostettu uutena ja on ollu käyttämätön 1v pari kertaa ajettu


    • harrastelia

      Itellä on olut kyseinen crossi 5 vuotta ainoat viat on ollut että renkaat on puhejennu 2 kertaa ja ketjut irtos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe