alkoholin hinta?

Kota Kinabalulle

Paljonko esim. viinipullo maksaa ravintolassa suunilleen? Kaikki sanovat, että alkoholi on kallista, mutta se on suhteellinen käsite...eli kuinka kallista?

6

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvio

Eishe mitthään kallisha ole, mutta shee saattaa tunthua silthä, jos on vähhän rahhaa, vain rahaa evääksi, tai pidä tauko, ettei sinusta tule alkoholisti, jos olet niin riippuvainen viinistä !

• Sehän tuo viinan (ja muitten alkoholijuomieen) hinta määriittyy enimmäkseen verotuksesta. Malesiasa verottavat tuontiviinoja (ja viinejä) melekeen yhtä rankasti ku täälä kotomaasaki. Sieläpä ei taija paikallista viininvalamistusta olla, niiettä kaikki on tuontia. Pääasiasa olivat Ausseilta. En nyt satu yhtäkkiä muistamhaan hintoja ihan varmhaan mutta oiskhaanse suunnile semmonen aussilainen kotitallouspunkku maksunu siinä viijenkympin ja satkan (myrrejä) väliltä. Eikähän niisä paikkakuntalaisten ruokaloisa tieten ollu etes mithään viinejä tarijolakhaan.
      Viinaa net tislaa Borneolaki ja sehän ei sitten maksanu juuri mithään ja maulthaanki sopi erinomaasesti tähän meikäläisen käythöön: Eiku huppu silimile ja hopusti ;-)

Terkut: Pera

• myrri

Jos ei muisti pahemmin petä niin kalliimpaa on kuin Suomessa. Kaljatölkkikin (nelkkua tosin) maksoi kaupassa 10 myrin pintaan. Ei ole Malesia mikään viininnautiskelijan ykkösmesta ;-)

• WWR

Langkawilla on ainakin halpaa kun se on verovapaa saari. litran smirnoff maksoi noin 7 euroa ja olut baarissa n. 1€.

• siitä vaan

Sininen 60% smirre 9 egee.
        Tupakkiaski noin 4,5 MYR

• Sandakan

KK:ssa on ylipäänsä aika hankalaa saada alkoholia, paitsi hotelleissa. Suurimmassa osassa kuppiloita saa vain olutta ja sekin usein Helsingin baarien hintaan.

Nexus Resortissa viinipullo (mainostettu suositusviini, australialaista) maksoi ravintolassa 20-25 euroa/pullo. Hotellin kaupasta ostettiin viinipullo huoneeseen hintaan about 18 euroo. Eli viini ei kovin edullista, mutta ei sentään kalliimpaa kuin Suomen ravintoloissa...tosin valikoima on todella rajoitettua. Uuden maailman viineistä (esim. Gato Negro) saa takuulla maksaa maltaita!

Muuta huomioitavaa alkoholista: Berjaya Palace hotellissa olut n. 2-3 jöröö, drinkit 5 jöröö ja niissä ei maistunu viina tippaakaan! Ei kannata tossa hotlassa tilata!

Nexuksen drinkit ihania (ja ektoja ;)), n. 4 jöröö kipale ja happy hour:ina niitä sai rantaraflasta klo 16-18 kaks yhen hintaan (ihmiset keräili niitä pöytiin urakalla ;)) ja pienen yökerhon happy hour oli muistaakseni 17-21, eli kax yhen hinnal, samat a' hinnat kuin rannalla:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      219
      1332
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1019
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe