Oon tässä miettiny vähäsen, että onko tosiaan mustalais miehet muuttunu vai oonko ihan väärässä?
nimittäin yllätyin iha ko nykyään ei kovin moni mies ole se ketä hakee naisesa, vaan naisen pitää tulla melki miehen luo ja hakee omasa poies!
eikö se oo miehen tehtävä tulla naisen luo ja ottaa omaksesa.. eihä se oo naisen tehtävä miehen perässä juoksennella vai onko asiat muuttuneet?
ja toinen nii enemmän se on miehen tehtävähä ne puheajat hankkia ja soitella ja pitää muutenki yhteyttä, nainenki pitää jos vaa voi ja puheajat riittää jne.. mutta ko oon törmänny sellasinkii miehii ketä ei soittele pahemmi, laittaa naisesa soittelemaan eikä miehestä juuri muuten kuulu mitään vaikka yhessä tms olisivatki.
että onko nuo nykyään ihan normaalija, kysyn vaan?
MUSTALAIS MIEHISTÄ
35
2926
Vastaukset
- serkku
Saattaa miehillä mennä rahat nopeammin kuin naisilla kaikenlaisen. Toisaalta naiset on nopeammin ottamassa yhteyttä, kolme päivää on jo "paha" aika mies ei halua olla liian päällekäyvä, ja molemmilla ikävä, miksei toinen soita. Kärsivällisyyttä, jos muuten on kaikki kunnossa, kyllä se toinen odottaa..... jos niin on tarkoitettu ja hyvä, tätä mieltä.
- SeIkuistaOn
entä jos tilanne menee jo siihe että mies ei pahemmi vaivaudu enää es yhteyttä ottamaan jos puhelintakaa ei toisella oo..
nin mitäs tuosta pitäs aatella.. mä ottasin sen nii ettei toista enää es kiinnosta.
mutta on se vähä väärin musta jos naisen pitää se mies tulla hakemaan... - serkku
SeIkuistaOn kirjoitti:
entä jos tilanne menee jo siihe että mies ei pahemmi vaivaudu enää es yhteyttä ottamaan jos puhelintakaa ei toisella oo..
nin mitäs tuosta pitäs aatella.. mä ottasin sen nii ettei toista enää es kiinnosta.
mutta on se vähä väärin musta jos naisen pitää se mies tulla hakemaan...No jos noin on asiat niin se on kyllä väärin mun mielestä. Älä juokse ihmisiä päin, vaan puoleen väliin,pysähy ja oottele. Jos hän ei tule vastaan, ei häntä ollu tarkoitettukaan sinulle, vaan jotain parempaa....rakkautta.......nam!!
Tsemppiä!!!! - SeIkuistaOn
serkku kirjoitti:
No jos noin on asiat niin se on kyllä väärin mun mielestä. Älä juokse ihmisiä päin, vaan puoleen väliin,pysähy ja oottele. Jos hän ei tule vastaan, ei häntä ollu tarkoitettukaan sinulle, vaan jotain parempaa....rakkautta.......nam!!
Tsemppiä!!!!Kiitos vastauksista.. kyllä tuollane miustaki on jo vääryyttä ja töykeetä toista kohtaan että laittaa toisen vastuulle kaiken (yhteyvenpidot, käymiset jne).
En jaksa kenenkään perässä roikkua, oottelen vaa ja otan päivän kerrallaan..
Mut kaikkee hyvää sulle ja siunausta! - iek dzuuli
SeIkuistaOn kirjoitti:
mutta on se vähä väärin musta jos naisen pitää se mies tulla hakemaan...Mä puhun tässä nyt ihan omasta tilanteestani. Tästä on jo jokunen vuos aikaa. Oli jeeno kenen kanssa oli juttua pitemmän aikaa ja näin. Haluttiin molemmat nähä ja mikäs siinä. Kumma vaan ku mun olis pitäny mennä kattomaan kyseistä miestä.. Ja olla soittamassa miehelle vähän väliä. No loppujen lopuks menin kattomaan sitä miestä ihan ystävämielellä, ja vielä ilmasin sen niin. Ei tossa kaikki. Aikaa kulu ja puhuttiin että jos laitettas asiat kunnolliseen järjestykseen, eli suoraan suomeks sanottuna lähettäs. Yleensähä se menee niin että mies hakee naisen, eikö vaan? Tämä mies kuitenki oletti et menisin sen luokse... Ja tosi pitkään puhuttiin siitä. Ihan niin pitkään et tuli riita asiasta. Kysyin siltä, olettaako se että mä vien sen reissuun tai jotain et ei se niin mene. Mies ihmetteli vaan, että miks ihmeessä, miks mä teen asiasta niin monimutkaset... Vastaus oli se, että mä oon sen verran vanhan aikanen että ootan mieheltä niitä normaaleja tapoja mitä on ainaki tähän asti pietty. Joo. Tää mies oli isommalta paikkakunnalta ku mä, ja ihmetteli miten en saa hommattua yhtä vaivasta puhelinkorttia. Samaa mä ihmettelin miehen suhteen, luulis että mies henkilön on helpompi saaha puhelinraha. Mut en tiiä sitten.
Mun mielestä naisen ei pelkästään kuulu soitella miehelle, tai pelkästää miehen naiselle. Molemmat sais soittaa tasapuolisesti, sillon ku on puheaikaa. Miehet osaa kyllä hassata rahansa kaikennäköseen, mutta ei se oo naisillekaan mikään ongelma. Se on yks humahus ku rahat on menny - vaikkapa puhelimeen.
Mut siis jos mies ei vaivaudu ottamaan yhteyttä niin mä en tosiaan tiiä mitä aattelisin. Se riippuu niin paljon miehestä itestään mitä se oikeen tahtoo sellasella käytöksellä sanoo. Voi olla ettei sitä kiinnosta tai sit se oottaa että nainen olis aktiivisempi tai jotain. Ehkä se oottaa et nainen ilmasee kiinnostuksensa. Ja voi olla, ettei saa aikaseks yhteydenottoja, niitäki miehiä on, vaikka ne miten paljon kaveristaan tykkäis. Sitä pitäs kysyä ihan kaverilta iteltään, niin sais varmaan jonkulaisen vastauksen. Varmaan kaikista kattavimman ja parhaimman. Sellaseen asiaan ei osaa nimittäin vastata ketään muu ku se mies itse.
Ei naisen kuulu mennä mun mielestä miestä hakemaan. Sen takia en ite menny sinne missä mies oli, koska mä koin sen jotenki... Miten sen nyt vois nätisti sanoo. Siis mä koin ettei se oo oikein, ku naishenkilön käyttäytyminen on muutenki niin tarkkaa. - iek dzuuli
SeIkuistaOn kirjoitti:
Kiitos vastauksista.. kyllä tuollane miustaki on jo vääryyttä ja töykeetä toista kohtaan että laittaa toisen vastuulle kaiken (yhteyvenpidot, käymiset jne).
En jaksa kenenkään perässä roikkua, oottelen vaa ja otan päivän kerrallaan..
Mut kaikkee hyvää sulle ja siunausta!Joo. Ei näitä asioita pitäs laittaa pelkästään toisen kontolle. Molempien pitäs yhtä lailla panostaa mut tietenki jos toisen on mahotonta esim. soittaa jostain syystä niin sitte. Mut niin, ei kannata jäähä roikkumaan kenenkään perään eikä tukehtua yhteen pullaan. Kyllä Jumala näkee sun asiat ja järjestää parhain päin, Hän tietää mikä sulle on parasta. Oot ilmeisesti nuori ihminen, niin kuin myös minä. Mikäs kiire meillä tässä on?
- hummaseni
iek dzuuli kirjoitti:
Mä puhun tässä nyt ihan omasta tilanteestani. Tästä on jo jokunen vuos aikaa. Oli jeeno kenen kanssa oli juttua pitemmän aikaa ja näin. Haluttiin molemmat nähä ja mikäs siinä. Kumma vaan ku mun olis pitäny mennä kattomaan kyseistä miestä.. Ja olla soittamassa miehelle vähän väliä. No loppujen lopuks menin kattomaan sitä miestä ihan ystävämielellä, ja vielä ilmasin sen niin. Ei tossa kaikki. Aikaa kulu ja puhuttiin että jos laitettas asiat kunnolliseen järjestykseen, eli suoraan suomeks sanottuna lähettäs. Yleensähä se menee niin että mies hakee naisen, eikö vaan? Tämä mies kuitenki oletti et menisin sen luokse... Ja tosi pitkään puhuttiin siitä. Ihan niin pitkään et tuli riita asiasta. Kysyin siltä, olettaako se että mä vien sen reissuun tai jotain et ei se niin mene. Mies ihmetteli vaan, että miks ihmeessä, miks mä teen asiasta niin monimutkaset... Vastaus oli se, että mä oon sen verran vanhan aikanen että ootan mieheltä niitä normaaleja tapoja mitä on ainaki tähän asti pietty. Joo. Tää mies oli isommalta paikkakunnalta ku mä, ja ihmetteli miten en saa hommattua yhtä vaivasta puhelinkorttia. Samaa mä ihmettelin miehen suhteen, luulis että mies henkilön on helpompi saaha puhelinraha. Mut en tiiä sitten.
Mun mielestä naisen ei pelkästään kuulu soitella miehelle, tai pelkästää miehen naiselle. Molemmat sais soittaa tasapuolisesti, sillon ku on puheaikaa. Miehet osaa kyllä hassata rahansa kaikennäköseen, mutta ei se oo naisillekaan mikään ongelma. Se on yks humahus ku rahat on menny - vaikkapa puhelimeen.
Mut siis jos mies ei vaivaudu ottamaan yhteyttä niin mä en tosiaan tiiä mitä aattelisin. Se riippuu niin paljon miehestä itestään mitä se oikeen tahtoo sellasella käytöksellä sanoo. Voi olla ettei sitä kiinnosta tai sit se oottaa että nainen olis aktiivisempi tai jotain. Ehkä se oottaa et nainen ilmasee kiinnostuksensa. Ja voi olla, ettei saa aikaseks yhteydenottoja, niitäki miehiä on, vaikka ne miten paljon kaveristaan tykkäis. Sitä pitäs kysyä ihan kaverilta iteltään, niin sais varmaan jonkulaisen vastauksen. Varmaan kaikista kattavimman ja parhaimman. Sellaseen asiaan ei osaa nimittäin vastata ketään muu ku se mies itse.
Ei naisen kuulu mennä mun mielestä miestä hakemaan. Sen takia en ite menny sinne missä mies oli, koska mä koin sen jotenki... Miten sen nyt vois nätisti sanoo. Siis mä koin ettei se oo oikein, ku naishenkilön käyttäytyminen on muutenki niin tarkkaa.Mun mielestä teit oikein.ei naisen kuulu metsästää miestä ympäri kyliä, et millon lähettäs. Kyllä miehelläkin on jotain vastuuta suhteen onnistumiselle.
- ERÄS N
iek dzuuli kirjoitti:
Mä puhun tässä nyt ihan omasta tilanteestani. Tästä on jo jokunen vuos aikaa. Oli jeeno kenen kanssa oli juttua pitemmän aikaa ja näin. Haluttiin molemmat nähä ja mikäs siinä. Kumma vaan ku mun olis pitäny mennä kattomaan kyseistä miestä.. Ja olla soittamassa miehelle vähän väliä. No loppujen lopuks menin kattomaan sitä miestä ihan ystävämielellä, ja vielä ilmasin sen niin. Ei tossa kaikki. Aikaa kulu ja puhuttiin että jos laitettas asiat kunnolliseen järjestykseen, eli suoraan suomeks sanottuna lähettäs. Yleensähä se menee niin että mies hakee naisen, eikö vaan? Tämä mies kuitenki oletti et menisin sen luokse... Ja tosi pitkään puhuttiin siitä. Ihan niin pitkään et tuli riita asiasta. Kysyin siltä, olettaako se että mä vien sen reissuun tai jotain et ei se niin mene. Mies ihmetteli vaan, että miks ihmeessä, miks mä teen asiasta niin monimutkaset... Vastaus oli se, että mä oon sen verran vanhan aikanen että ootan mieheltä niitä normaaleja tapoja mitä on ainaki tähän asti pietty. Joo. Tää mies oli isommalta paikkakunnalta ku mä, ja ihmetteli miten en saa hommattua yhtä vaivasta puhelinkorttia. Samaa mä ihmettelin miehen suhteen, luulis että mies henkilön on helpompi saaha puhelinraha. Mut en tiiä sitten.
Ei naisen kuulu mennä mun mielestä miestä hakemaan. Sen takia en ite menny sinne missä mies oli, koska mä koin sen jotenki... Miten sen nyt vois nätisti sanoo. Siis mä koin ettei se oo oikein, ku naishenkilön käyttäytyminen on muutenki niin tarkkaa.Iltaa myös sinulle,
melkoinen mies on näemmä asialla ollut. Mutta niinhän se on, että meitä on moneen junaan ja vielä asemallekin jää. En itsekään lämpene ajatukselle, että varta vasten menisin miehen luo. (Enkä ole mennytkään tähän mennessä). Harkita voisin, mikäli tuntisin miehen todella hyvin ja tietäisin, että hakeminen on lähes mahdotonta. Muussa tapauksessa oletan tietenkin, että mies on se joka hakee, eikä nainen.
En osaa kuin ihmetellä, että kaikenlaisia meitä todella on. Olen monta kertaa kyllä kuullut, että mies pyytää naista tulemaan luokseen mutta ei itse halua mennä hakemaan. Itse asiassa jos tarkkoja ollaan, myös minun kohdalleni on asunut tällainen mies. Hän pyysi pyytämistään, mutta en mennyt. En katsonut sen olevan niiden arvojen mukaista, joiden keskellä minä tätä elämää elän. Yritin myös tätä hänelle selittää, mutta ilmeisesti hänellä oli hyvin erilaiset mielipiteet asioista, koska hän ei sitä tuntunut ymmärtävän.
Terveisin
Eräs Nainen - paremmmin
iek dzuuli kirjoitti:
Joo. Ei näitä asioita pitäs laittaa pelkästään toisen kontolle. Molempien pitäs yhtä lailla panostaa mut tietenki jos toisen on mahotonta esim. soittaa jostain syystä niin sitte. Mut niin, ei kannata jäähä roikkumaan kenenkään perään eikä tukehtua yhteen pullaan. Kyllä Jumala näkee sun asiat ja järjestää parhain päin, Hän tietää mikä sulle on parasta. Oot ilmeisesti nuori ihminen, niin kuin myös minä. Mikäs kiire meillä tässä on?
juu totta virkat
kun jaksais!
ajattelenkin sitä että
hyvää harjoitusta
kestää vaivaa nähdä ja kärsiä.... odottaa
koska muutenkin mitä vaan parasta -ei saa heti aina liialla innokuudella vaan-just pitkämielisyys ja
toisen kunnioittaminen kannattavat ottaa tavaksi ja ovat sellaisia aevokkaita jatkuvan suhteenkin
pysyvämpiä alkuja. - ~JUULISKA~
SeIkuistaOn kirjoitti:
mutta on se vähä väärin musta jos naisen pitää se mies tulla hakemaan...ja toiseksee ootsä joku räkli?? ei millään pahalla siis mutta tuntuu niin kuin et tietäs millasia mustalaismiehet on....kait nyt jokanen kaaleennainen tietää millasia kaaleen miehet on. meinaan ainakin ne ketä kaaleitten kans on päivittäin tekemisissä....vai onko joku eri mieltä?? jokanen kaaleennainen on sen verran tekemisissä kaaleen miesten kans että tietääpi minkälaisia ne on ja miten normaalisti tehään. sitte jos et räkli oo niin oon tipun tosissaa tuolilta mennen tulle ja palates....ei kai ketään kaaleennainen ole noin tietämätön normaalissa asiassa??ei siinä mittää sinänsä ku ihmettelen itekki nykyajan malleja....naisen pitäs vetää kummanki roolia yhtaikaa.
- ~JUULISKA~
ERÄS N kirjoitti:
Iltaa myös sinulle,
melkoinen mies on näemmä asialla ollut. Mutta niinhän se on, että meitä on moneen junaan ja vielä asemallekin jää. En itsekään lämpene ajatukselle, että varta vasten menisin miehen luo. (Enkä ole mennytkään tähän mennessä). Harkita voisin, mikäli tuntisin miehen todella hyvin ja tietäisin, että hakeminen on lähes mahdotonta. Muussa tapauksessa oletan tietenkin, että mies on se joka hakee, eikä nainen.
En osaa kuin ihmetellä, että kaikenlaisia meitä todella on. Olen monta kertaa kyllä kuullut, että mies pyytää naista tulemaan luokseen mutta ei itse halua mennä hakemaan. Itse asiassa jos tarkkoja ollaan, myös minun kohdalleni on asunut tällainen mies. Hän pyysi pyytämistään, mutta en mennyt. En katsonut sen olevan niiden arvojen mukaista, joiden keskellä minä tätä elämää elän. Yritin myös tätä hänelle selittää, mutta ilmeisesti hänellä oli hyvin erilaiset mielipiteet asioista, koska hän ei sitä tuntunut ymmärtävän.
Terveisin
Eräs Nainenken on tää eräs nainen....kirjottelet viisaita kaajeille ja kaaleille tunnut järkevältä ihmiseltä. että saako kysyä nyt näin keske kaiken että ketä oot? tai mistä päin. mielen kiinnosta kysyn vaan....
- SeIkuistaOn
~JUULISKA~ kirjoitti:
ja toiseksee ootsä joku räkli?? ei millään pahalla siis mutta tuntuu niin kuin et tietäs millasia mustalaismiehet on....kait nyt jokanen kaaleennainen tietää millasia kaaleen miehet on. meinaan ainakin ne ketä kaaleitten kans on päivittäin tekemisissä....vai onko joku eri mieltä?? jokanen kaaleennainen on sen verran tekemisissä kaaleen miesten kans että tietääpi minkälaisia ne on ja miten normaalisti tehään. sitte jos et räkli oo niin oon tipun tosissaa tuolilta mennen tulle ja palates....ei kai ketään kaaleennainen ole noin tietämätön normaalissa asiassa??ei siinä mittää sinänsä ku ihmettelen itekki nykyajan malleja....naisen pitäs vetää kummanki roolia yhtaikaa.
EI tää mikään ihmissuhepalsta oo, mutta keskustelupalsta kumminki että kai täällä saa normaalisti keskustella ja kukin sanoo mielipiteitäsä jos siltä tuntuu, onko siinä jotaki väärää?
Ja jo tosta sun kirjotuksesta heijastuu rasistine tai halventava käsitys valkolaisista ko kirjotit "ooksä Joku räkli"? mitä välii sillä on onko joku valkolaisija vai tummia? ei se ihmisestä huonompaa tee..
Ja ko kattoo täällä aiempia kirjotuksia nii on täällä muissaki setvitty ihmissuhe sotkuja, missä ikävöity toista ja kysytty toisilta neuvoo jne.
Pääasia että osaa asiallisesti jutella. - *mä vaan*
SeIkuistaOn kirjoitti:
mutta on se vähä väärin musta jos naisen pitää se mies tulla hakemaan......antaisin tuollasen miehen olla ihan rauhassa.En mä lähtis ainakaan miehen perään juoksemaan jos ei kiinnosta niin ei väkisin. Kyllä se mies sieltä tulee jos kiinostusta riittää.
- ~JUULISKA~
SeIkuistaOn kirjoitti:
EI tää mikään ihmissuhepalsta oo, mutta keskustelupalsta kumminki että kai täällä saa normaalisti keskustella ja kukin sanoo mielipiteitäsä jos siltä tuntuu, onko siinä jotaki väärää?
Ja jo tosta sun kirjotuksesta heijastuu rasistine tai halventava käsitys valkolaisista ko kirjotit "ooksä Joku räkli"? mitä välii sillä on onko joku valkolaisija vai tummia? ei se ihmisestä huonompaa tee..
Ja ko kattoo täällä aiempia kirjotuksia nii on täällä muissaki setvitty ihmissuhe sotkuja, missä ikävöity toista ja kysytty toisilta neuvoo jne.
Pääasia että osaa asiallisesti jutella.no en oo mikää rasisti kaajeita kohtaan jos niin luulet. sanoinha tossa eellä päin että ei millään pahalla. mielenkiinto se on mullaki mutta olkoot ei tosta tarvi sinun eikä muittenkaa ottaa herneitä nokkaansa. mielenkiinnosta kysyin vaa. ja oot oikeessa tärkeintä on että asiallisesti jutellaan ja niin ees päin. en tosiaa varmaan sanonu sulle missää vaiheessa että se tekis susta huonomman jos olisit kaajeita tai parempaa jos olisit kaaleita. sanavalinta oli väärä mutta kärkkäästipä siihen oot kantaa ottamassa että tais sitte se koira älähtää johon kalikka kalahti.
- ERÄS N
Iltaa,
tavat ovat tosiaan muuttuneet verraten entiseen. Aiemmin oli niin, että nainen lähti miehen matkaan. Nykyään sen sijaan tuntuu olevan muoti asia, että nainen menee miehen luo eikä "reissuun" välttämättä edes lähdetä. Läheltä tosiaan liippaa, ettei naisen tarvitse lähteä miestä kyydittämään. Mitä on siis tapahtunut, onko tämä "euroaika" tosiaan sekoittanut kaaleitten päät? Vai onko kyse miehien omasta laiskuudesta, vai kenties siitä että halutaan nähdä miten tosissaan nainen on miehen kanssa. Näistä asioista voi myöskin olla kyse. Kerran eräs mies jonka kanssa juttelin, sanoi joutuneensa pettymään kaikkiin aiemmin tapaamiinsa naisiin, ja tämän vuoksi halusi naishenkilön tulevan itse luokseen.
Pitäisi kai miehenkin jotenkin naiselle osoittaa, että on tosissaan? Mistä nainenkaan voi tietää, arvaako lähteä miehen luokse..? Toisaalta siinä vaiheessa kun tällaista päästään miettimään, tunnetaankin yleensä melko hyvin, ollaan nähty useita kertoja jne. Tuskinpa kukaan täysin tuntemattoman kanssa lähtee (tai onhan niitäkin nykyään enemmän kuin tarpeeksi).
Olen itse aika vanhanaikainen näissä ja monessa muussakin asiassa. Minun mielestäni siis miehen täytyy hakea nainen, eikä toisinpäin. Puhumattakaan nyt siitä, että nainen lähtisi ajelemaan junilla ja takseilla miehen perässä. Luin pari edellistä kommenttia kirjoittajalta iek dzuuli, ja olen kyllä samaa mieltä. Naisen käyttäytymisen pitäisi muutenkin olla niin hienoa eikä nainen saisi olla aloitteellinen... Eikö tuosta tule juuri sitä jutun juurta maailmalle, jos nainen lähtee miehen perään?
Mielestäni yhteydenpito ei ole pelkästään vain jommankumman tehtävä, vaan se kuuluu molemmille. Jos kaksi ihmistä seurustelee, niin eihän suhteen ylläpito voi kuulua enemmän toiselle kuin toiselle osapuolelle. Yhtälailla se on molempien pidettävä suhdetta yllä, että jostain jotain tulee. Samahan se on molemmilla, puheaikakin on katoavaista ja joskus on tilanteita jolloin yhteydenpito käy vaikeaksi. Parhaansa mukaan pitäisi tietysti molempien yrittää.
Jotkut miehet tosiaan ovat sellaisia, että laittavat mielummin naisen soittamaan itselleen, kuin itse näkevät vaivaa soittaakseen naiselle. Sellaisia naisiakin tietysti on, että odottavat miehen soittoa, mutta eivät itse pistä rikkaa ristiin kyseisessä asiassa. Miksi nämä henkilöt siis tekevät niin? Sitä taitaa olla vaikea selittää, syitähän on monia. Joku voisi ajatella tuollaisesta, ettei toista osapuolta kiinnosta pätkääkään. Mahdollisuuksien mukaanhan yhteyttä täytyisi pitää, mutta jospa siihen ei olekaan mahdollisuuksia? Senkin ymmärrän, mutta myöntää täytyy että minunkin kohdalleni sattui kerran mies, joka väitti ettei kuukauden aikana saanut mistään lainattua puhelinta sen vertaa että olisi saanut lähetettyä yhden ainoan tekstiviestin. Sähköpostiakaan hän ei päässyt kertomansa perusteella lähettämään. Tuota minun oli vaikea niellä, eikä tuo uskottavalta tunnu vieläkään. Jos joku ei pidä yhteyttä, niin syytä kannattaisi kysyä henkilöltä itseltään. Vain hän osaa vastata omasta puolestaan.
Terveisin
Eräs Nainen- huonoja kokemuksia
''
varovasti ajattelen että meissä ihmisenä on tapa
kun on tullut elettyä huonojen
kokemusten kanssa, sitä tulee vaan ajatelleeksi ettei uskalla sitten enään luottaa
EHKÄ MIES HALUAA
paeta vastuustaan ja itseään sääliä menetelmällä ETTÄ ITTEPÄ nainen OLET MINUA HALUNUT ole siinä sitten millainen MINÄ OLENKIN:
mutta
NAINEN
AINAKIN OLEN JA
HALUAN AINA ETTÄ MUAKIN RAKASTAA MIES
OLEMALLA minä tässä ja tulevaisuuden mukana VAIN MINÄnä
ainakin se haaveisiin kuuluu että uskoin
että
sinä
otit
mut koska mua halusit ***
''kenties siitä että halutaan nähdä miten tosissaan nainen on miehen kanssa. Näistä asioista voi myöskin olla kyse.
Kerran eräs mies jonka kanssa juttelin, sanoi joutuneensa pettymään kaikkiin aiemmin
tapaamiinsa naisiin, ja tämän vuoksi halusi naishenkilön tulevan itse luokseen.''
jääkö miehen mielenkiinto ennemmin jos ei ole kokenut taistelun tahtoa ja iloa
naisensa ,
'punaisten poskien ja hellyyten höpertämästä alusta' kaikkien muiden joukosta 'yritetty' ja uskallettu
kyse on kuitenkin ihan erityisen ihmisen löytämisestä siinä ELÄMÄÄNSÄ
saaliiksi saamisesta - timanttimies
mennä akkansa takia linnaan,koria elintaso ei tuu työtä tekemättä,pikku vilippiä jatkuvasti,ja kalterihotelli on avoin,ne ottaa ennemmin suomineidon omine taloineen ja autoineen,hermot saa levätä
- linna keijo
muistanet kun soittelit sinne mun kaaje ystävälleni
että saatiin puhua tunteja ja tunteita?
muistatko kuinka paljon kirjeissä kerrottiin ?
aika on muuttunut,
monella on sitoutumista jo , että eihän sitä mies
uskalla
toisen miehen reviirille.
se miten paljon nainen
kautta aikain on tehny tykönsä ; mitä on osannut tulkita että ainakin miehet pitää naisista.
kyllä nainen arvostaa antaa miehelle kaikkensa ja sitoutua nimenomaan että toivoo
tosissaan että ''mies vie ja mie vikisen ''
niin se on jännää, ja pysyvää että
saa miehen liikeelle ja vastuullisena ajattelemaan mitä se oikein tahtoo ja että on oma (koti tai sitten teltta ) elämä!
miten se sattuu kellä , miten törmää miten tahtoo omaksi, mitä saa ja mitä vaihtaa.
rakkaus tekee kaiken voitavansa ?
nainen se
onki se elämän toimija , *arjessa ja yhdessä *
vaikka naisena olen kuitenkin niin varma että mikä meihin naisiin menee että miestä kestämme :)
---niin kuin kaula kääntää pään.--
ihana salaisuus-
tässä aiheessa sitten sitä päästään eteenpäin
. arvostaa ihmistä.
-haluaa kumpikin-
vaihtaa mielipiteitä näkemyksiä ,näin se rikas elämä on.- SeIkuistaOn
Minä ainaki oon sen verran vanhanaikanen kans, että ajattelen että se on enempi miehen tehtävä kantaa vastuu siittä että saa haluamansa naisen itelleen. Että se on se mies ketä hakee naisen, eikä toiste päin.
En tiijä sitten mistä johtuu tuo ja kysysin jos toisen saisin ensin es kiinni puhelimitse! keljuttaa tää tämmönen..
toivottavasti tuon kaltaset miehet ei tosiaan jätä sen varaan että naine muka oottelis heitä ja hoitas tapaamiset, yhteytenpidot, menis miehen luo ja kaikki. Nimittäin minä en ainakaan, ei sovi minun ajatusmaalimaan tuollanen että tuo olis mukamasti naisten tehtävä nykyään mennä miehen luo.
Hyviä esimerkkejä oli ja sitten myös näitä veikkauksia.. että tosiaan voi olla että mies kattoo että onko tää naine tosissaa ja huomaa siittä jos haluu miehen nii tulee myös hänen luo.
Mutta ei sitä pitäs toisen vastuulle jättää tolleen ja antaa toisen tehä kaiken työn, pitää sitä olla valmis tekemään työtä naisesaki eteen ja hakee hänet vaikka kuusta jos ihan pakko olis ja jos tosissaan naisen itelle haluaa..
Minusta on tosiaan parempi tuo lause että Mies vie ja nainen vikisee.. mutta liekö nykyään että nainen vie ja mies vikisee, toivottavasti ei!
enpä tiijä mitä tässä pitäs tehä ko ei oikein toista kiinnikää mistään saa että selvittäs mitään näitä, kuten sanoin nii mä otan tollasen nii ettei toista sitten kiinnosta vaikka muut merkit osottas että kiinnostaa.. Mutta se riittää että jos toine ei pijä yhtään yhteyttä.
Että roikkumaan en jää, enkä kenenkää perään itkemään. Liekö nostan ankkurin ja jatkan matkaa, ei pie yhteen pullaan tukehtuu tosissaan.
Mutta jääkö toiselle se käsitys että ollaan yhessä tai jotaki vaikka yhteyttä ei pijetä? on niin hankala mennä arvaamaan toisen ajatusmaalimasta. helpoin olis kysyä mutta niin, ko sais toisen es kiinni..
Olis kiva kuulla miestenki mielipiteitä, avartas varmaan vähä vielä tätä minunki maalimaa heh. - SeIkuistaOn
SeIkuistaOn kirjoitti:
Minä ainaki oon sen verran vanhanaikanen kans, että ajattelen että se on enempi miehen tehtävä kantaa vastuu siittä että saa haluamansa naisen itelleen. Että se on se mies ketä hakee naisen, eikä toiste päin.
En tiijä sitten mistä johtuu tuo ja kysysin jos toisen saisin ensin es kiinni puhelimitse! keljuttaa tää tämmönen..
toivottavasti tuon kaltaset miehet ei tosiaan jätä sen varaan että naine muka oottelis heitä ja hoitas tapaamiset, yhteytenpidot, menis miehen luo ja kaikki. Nimittäin minä en ainakaan, ei sovi minun ajatusmaalimaan tuollanen että tuo olis mukamasti naisten tehtävä nykyään mennä miehen luo.
Hyviä esimerkkejä oli ja sitten myös näitä veikkauksia.. että tosiaan voi olla että mies kattoo että onko tää naine tosissaa ja huomaa siittä jos haluu miehen nii tulee myös hänen luo.
Mutta ei sitä pitäs toisen vastuulle jättää tolleen ja antaa toisen tehä kaiken työn, pitää sitä olla valmis tekemään työtä naisesaki eteen ja hakee hänet vaikka kuusta jos ihan pakko olis ja jos tosissaan naisen itelle haluaa..
Minusta on tosiaan parempi tuo lause että Mies vie ja nainen vikisee.. mutta liekö nykyään että nainen vie ja mies vikisee, toivottavasti ei!
enpä tiijä mitä tässä pitäs tehä ko ei oikein toista kiinnikää mistään saa että selvittäs mitään näitä, kuten sanoin nii mä otan tollasen nii ettei toista sitten kiinnosta vaikka muut merkit osottas että kiinnostaa.. Mutta se riittää että jos toine ei pijä yhtään yhteyttä.
Että roikkumaan en jää, enkä kenenkää perään itkemään. Liekö nostan ankkurin ja jatkan matkaa, ei pie yhteen pullaan tukehtuu tosissaan.
Mutta jääkö toiselle se käsitys että ollaan yhessä tai jotaki vaikka yhteyttä ei pijetä? on niin hankala mennä arvaamaan toisen ajatusmaalimasta. helpoin olis kysyä mutta niin, ko sais toisen es kiinni..
Olis kiva kuulla miestenki mielipiteitä, avartas varmaan vähä vielä tätä minunki maalimaa heh.Olen iteki törmänny niihin tapauksiin joitten selityksinä on ettei mukamas olis saanu mistään soitettua es pientä puhelua, ilmotettua että on kunnossa ja hyvin menee, tai lähetettyä yhtä viestiä tai es sähköpostia.. ei voi olla nii onneton mies..
Nytki kulunu pari kolme kuukautta ilman että toisesta mitään kuuluu.
Mies varmaan oottaa tosiaan koko ajan (jos es oottaa) että mä meen hänen luokse sinne nii. Mutta on se nyt kumma jos naisen pitää se mies hakee. Mitähän tässä nyt tekis ko ei toista mistään kiinnikää saa.. enkä tosissaa haluu antaa sellasta kuvaa että miesten perässä juoksisin.
Jos ehotuksia nii antaa tulla vaa, ei tää enää tän huonommas voi mennä heh - KAAJEITA
SeIkuistaOn kirjoitti:
Olis kiva kuulla miestenki mielipiteitä, avartas varmaan vähä vielä tätä minunki maalimaa heh.KU ET TIIÄ MILLASIA NYKYAIKASET KAALEEN MIEHET ON,,
- Savolainen miehen alku
muuttunu, nykypojat juoksee vaan kylillä votakoissa ja kun kaalon tytön saavat vieteltyä niin kyllästyvät nopeasti. En sano että kaikki tekevät näin, mutta tää on trendi. Ei jakseta nähä vaivaa kaverit, huumeet, viina ja miehistely kylillä vie kaiken huomion ja keskittymisen rippeet nykyä. Perheet hajoaa ja lapsia on joka suunnalla yhdellä miehellä.
Vai onko joku eri mieltä?- aikuinen nainen
mies näinhän se kuuluu olla ,mutta ikävä kyllä ei tänäpäivänä miehet kysy akkoja kun naiset tulee ja ite esittää ittiiään miehelle......sulla oikiat aatteet toivottavasti löyvät oikian ihmisen rinnalles onneas jakamaan .
- mies........
Minun mielestäni miehen täytyy hakea nainen ei naisen miestä jos minä jotakin rakastaisin niin se nainen olisi jo minun rinnallani eikä kotonaan. enkä antaisi ainakaan odottaa kovin pitkään sen naisen minua.
- timanttimies
kun raiskaustuomion saa jo melken suuteloistaki
- ERKKU_75
et kai sie luule romani miehet ovat raiskaajia??ei ole kyllä heidän tapoja noi. kyllä taitaa enemän raiskata noi ulkomaaleiset kuin romani miehet.heillä on sentään tapoja mutta ei noilla ulkomaalaisilla miehillä.esim.oulun tapaukset.Kyllä yks entinen likka kaveri muka väitti et olisi romani mies seuranut häntä ja raiskannut hänet,mutta tais erehtyy et uskoisin moista juttua.ei kyllä olla enään edes kavereitakaan ton asian takia.et näin.
- timanttimies
ERKKU_75 kirjoitti:
et kai sie luule romani miehet ovat raiskaajia??ei ole kyllä heidän tapoja noi. kyllä taitaa enemän raiskata noi ulkomaaleiset kuin romani miehet.heillä on sentään tapoja mutta ei noilla ulkomaalaisilla miehillä.esim.oulun tapaukset.Kyllä yks entinen likka kaveri muka väitti et olisi romani mies seuranut häntä ja raiskannut hänet,mutta tais erehtyy et uskoisin moista juttua.ei kyllä olla enään edes kavereitakaan ton asian takia.et näin.
väittäny
- nainen^^
joo kyllähän tuo nykyään taitaa aika yleistä olla että nainen saa olla ko miehet...
- SeIkuistaOn
kaikille asiallisista vastauksista, niistä oli apua. Kaikkea hyvää teille ja siunausta!
- Karri R
itserakkaus sen tekee että miehet on nykyä niin tavoteltavia primadonnia että joutuu kosiskelemaan kuin naista ennenvanhaan..
- mies joka tietää
JUUPA, JUU mustalaisnainen on monta kertaa sanonnut miehelleen; sinä et tykkää minusta, KUN ET HAKKAA MINUA
- nainen,,,,
Ite valkolaisena ihmettelen tuota ko mustalais naiset josku oikee vaatimalla vaatii et niitä hakattas.. miks ihmeessä?! tykkääminen varmaan näytetään vähän eri tavalla..
minnuu ei oo koskaan hakattu, ja toivon ettei ikinä tullakaan hakkaamaan. kuri on eri asia kuin lyöminen tai hakkaaminen. - timanttimies
nainen,,,, kirjoitti:
Ite valkolaisena ihmettelen tuota ko mustalais naiset josku oikee vaatimalla vaatii et niitä hakattas.. miks ihmeessä?! tykkääminen varmaan näytetään vähän eri tavalla..
minnuu ei oo koskaan hakattu, ja toivon ettei ikinä tullakaan hakkaamaan. kuri on eri asia kuin lyöminen tai hakkaaminen.joita ei hakata eikä viillellä,sieltä tulee äijälle varmasti takasin
- ERKKU_75
timanttimies kirjoitti:
joita ei hakata eikä viillellä,sieltä tulee äijälle varmasti takasin
minä en olisi antanut ex romani miehen lyödä,hakata tai muuta vastaavaa. se olin minä joka annoin selkään,mutta minä olenkin valkolais nainen ja olen ylpeä valkolaisuudestani.Minä olisin voinut vetää asian oikeuteen jos ex olisi kerrankin lyönyt mua ja kukahan olisi hävinnyt??? en minä ainaskaan.
- timanttimies
ERKKU_75 kirjoitti:
minä en olisi antanut ex romani miehen lyödä,hakata tai muuta vastaavaa. se olin minä joka annoin selkään,mutta minä olenkin valkolais nainen ja olen ylpeä valkolaisuudestani.Minä olisin voinut vetää asian oikeuteen jos ex olisi kerrankin lyönyt mua ja kukahan olisi hävinnyt??? en minä ainaskaan.
pärjätä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698