Superantispyware?

öööhhh

Onko luotettava vai alkaako asentuu pöpöjä sen mukana? http://www.superantispyware.com/superantispyware.html

Mun koneella on Norton Internet Security 2007, Ad-aware pro, spybot 1.4, Defender, AVG-Antispyware ja Spywareblaster. Laittaakko vielä Superantispyware (jos se ei oo haittaohjelma)

8

13990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abc..
    • kokemusta

      Poista koneeltasi täysin tarpeettomat Ad-aware pro, spybot 1.4. sekä AVG-Antispyware

      >Laittaakko vielä Superantispyware<
      -Älä nyt sentään anna "luulosairauden" sokaista tervettä järkeäsi, jonkinlainen kohtuus se on oltava kaikessa.

      • Valaistumiskykyinen

        Valaise tietämätöntä. Miksi Spybot 1.4. sekä AVG-Antispyware ovat tarpeettomia? Ovatko ne tehottomia? Kumpikin Winukan Defender löytyy koneelta ja ajelen tarkistuksia manuaalisesti. Mitään ei ole 3kk:n aikana löytynyt kun olen näitä ajellut. On tää vaikeeta. Just kun luulee että nämä on kunnossa niin eikös joku vedä maton jalkojen alta. Kääk.

        Nyt faktoja tiskiin, mutta hurmos ja paatos jäävät armotta suodattimeen! ;)


      • _täysin_
        Valaistumiskykyinen kirjoitti:

        Valaise tietämätöntä. Miksi Spybot 1.4. sekä AVG-Antispyware ovat tarpeettomia? Ovatko ne tehottomia? Kumpikin Winukan Defender löytyy koneelta ja ajelen tarkistuksia manuaalisesti. Mitään ei ole 3kk:n aikana löytynyt kun olen näitä ajellut. On tää vaikeeta. Just kun luulee että nämä on kunnossa niin eikös joku vedä maton jalkojen alta. Kääk.

        Nyt faktoja tiskiin, mutta hurmos ja paatos jäävät armotta suodattimeen! ;)

        " Poista koneeltasi täysin tarpeettomat"
        turhan pontevasti ilmaistu. Minun listani sisältää kyllä normaalin palomuurin ja virustorjunnan (ilmaiset) lisäksi vain Spywareblasterin. Selaimena Firefox.
        Käytin kyllä Ad-Awarea, mutta sen jäätyä työttömäksi Spywareblasteri myötä, poistin mielestäni turhana.

        AVG:n Anti-Spywarekin on ollut kokeilussa, mutta örkinpuutteen vuoksi poistin senkin. Senhän voi aina ladata tarpeen tullen.


      • MariaFB

        Ok Norton on hyvä ja näin olen kuullut, että se on paras ja blaahblaahblaah, mutta varmaankin hidastaa konetta ihan vitusti.Minä olen kokeillut kaikkea mahdollistsa ja pahimmillaan meillä oli kaikki maholliset kakat koneella, että tietokoneen oli pakko sammuttautua itsekseen..et voi shit.Oli siis perus spywaret sit adwaret,bottia,trojalaisii ja 15 eri viirusta päälle..oli pahin silloin ei päässy ees hakee mistään kunnon haittaohjelman poistajaa.

        Asian ytimeen viimeisin ns."vaikeasti" poistettava haittaohjelma oli AntiVirGear(olevinaan virustorjunta yms) tuli jonkin mukana koneelle eikä ole suinkin pahin tilanne, mutta paha kuitenkin.

        Silloin SuperAntiSpyware tuli kehiin kun hain helpompaa konstia poistaa AntiVir paska koneelt.
        Toiminu loistavasti..Nopeasti,löytäny ja poistanu.

        Olin aikoinaan funtsinu sitä et jos esim F-Secure on koneel ja se ei löydä mitään ni oisko kenties ennemmin niin et kone on täynnä viiruksii kun se et kone on täysin "puhdas".

        Muuta btw mitä tiedän..on että jätä ennemmin pelkkä (eim)Nortti koneelle sillä se on parempi suoja kun triljoona eri ns."haittaohjelmien poistajaa", mitä kautta luulet viirusten tulevan koneelle..oisko maybe yhteensopinmattomien ohjelmien välistä..if u know what I meen?

        Hanki elämä tai keksi muuta tekemistä Good Luck to U too!

        PS.PandaSoftware on kans hyvä kannattaa kokeilla.

        Joo kuten ilmenee niin olen vain käyttäjä en ammattilainen eli aivot messiin ja pienellä varauksella luet tätä viestiä (jos jaksat..)


      • n0nnoob
        MariaFB kirjoitti:

        Ok Norton on hyvä ja näin olen kuullut, että se on paras ja blaahblaahblaah, mutta varmaankin hidastaa konetta ihan vitusti.Minä olen kokeillut kaikkea mahdollistsa ja pahimmillaan meillä oli kaikki maholliset kakat koneella, että tietokoneen oli pakko sammuttautua itsekseen..et voi shit.Oli siis perus spywaret sit adwaret,bottia,trojalaisii ja 15 eri viirusta päälle..oli pahin silloin ei päässy ees hakee mistään kunnon haittaohjelman poistajaa.

        Asian ytimeen viimeisin ns."vaikeasti" poistettava haittaohjelma oli AntiVirGear(olevinaan virustorjunta yms) tuli jonkin mukana koneelle eikä ole suinkin pahin tilanne, mutta paha kuitenkin.

        Silloin SuperAntiSpyware tuli kehiin kun hain helpompaa konstia poistaa AntiVir paska koneelt.
        Toiminu loistavasti..Nopeasti,löytäny ja poistanu.

        Olin aikoinaan funtsinu sitä et jos esim F-Secure on koneel ja se ei löydä mitään ni oisko kenties ennemmin niin et kone on täynnä viiruksii kun se et kone on täysin "puhdas".

        Muuta btw mitä tiedän..on että jätä ennemmin pelkkä (eim)Nortti koneelle sillä se on parempi suoja kun triljoona eri ns."haittaohjelmien poistajaa", mitä kautta luulet viirusten tulevan koneelle..oisko maybe yhteensopinmattomien ohjelmien välistä..if u know what I meen?

        Hanki elämä tai keksi muuta tekemistä Good Luck to U too!

        PS.PandaSoftware on kans hyvä kannattaa kokeilla.

        Joo kuten ilmenee niin olen vain käyttäjä en ammattilainen eli aivot messiin ja pienellä varauksella luet tätä viestiä (jos jaksat..)

        "PS.PandaSoftware on kans hyvä kannattaa kokeilla. " haha säkki!


    • jonse388

      Superantispyware on PöPö

    • TurhiaKaikki

      > -Älä nyt sentään anna "luulosairauden" sokaista tervettä järkeäsi, jonkinlainen kohtuus se on oltava kaikessa.

      Nämä antivirusohjelmat pyörii taustalla vieden tietokoneen suorituskykyä (ks. bloatware). Pyörii taustalla ihan turhaa.

      Ainut tapa millä saat jotai haitallista koneelle on kun suoritat jonkun ohjelman / tai ohjelma suorittaa ihtensä sen takia laita UAC päälle windows koneilla.

      Eli asennuksen yhteydessä tai suorittaessa esim. selaimella ladatun tiedoston epäluotettavasta paikasta, tiedosto/ohjelma voi olla haitallinen. Tässä vaiheessa tietoturva voi mainita/poistaa tiedoston useimmiten ei tee mitään ja päädyt asentamaan haittaohjelman. Eli paras virustorjunta on oman päänkäyttö, varo mitä tiedostoja/ohjelmia (.exe päätteisiä) koneella klikkailet (netistä saadut jutut.).

      UAC, kun se kysyy sallitaanko suoritus niin jos et ole asentamassa luotettavaa ohjelmaa niin älä salli. Ja lue läpi kaikki mis on checkbox tai voi rastittaa jotain, en tarkoita eulaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe