Ihanaa,vihdoinkin perjantai ja viikonloppu.Oltiin parhaan kaverin Sannan kans puhuttu et lähdetään heti töitten jälkeen porukoitten mökille saunomaan.Sannan poikakaverikin oli jossain eli saatais ihan kahdestaan viettää naisteniltaa..Siinä se ilta kulu,juotiin pari siideriä ja saunakin alko oleen lämmin.Mentiin pukuhuoneeseen riisumaan.Otin rintsikat pois ja huomasin kuinka sannan silmät seikkailivat vartalollani,hön kosketti mua ja sanoi että oot tosi kaunis.Tunsin kuinka alapääni rupesi kostumaan.Mentiin lauteille istumaan ja kosketin vuorostani Sannaa,en tiedä mikä muhun meni,mutta suutelin häntä,ja hän ei pyristellyt vastaan vaan vastasi suudelmaan..Koskin hänen rintaansa ja suutelin niitä,Sanna voihki.Käteni siirtyi alemmas suudellessamme.Tunsin kuinka hänen pillunsa oli märkä.Suutelimme intohimoisesti..Äkkiä kuului rapsahdus,Se oli Pasi,Sannan poikaystävä.Hän oli katsellut meitä ja oli jo ovella mahtava kyrpä pystyssä.istuin lauteilla ja pasi työntyi minuun,sanna hyväili samalla rintojani.Olin aivan taivaissa..HEtken kuluttua Sanna meni kontilleen ja Pasi työntyi häneen takaapäin.Hieroin itseäni kun katselin heitä,olin aivan laukeamispisteessä.Sanna tuli luokseni,nuolimme toisiamme,annoimme kielareita,hieroimme toistemme rintoja.Pasi katseli meitä ja runkkasi.AAAh,mm,hetken kuluttua pasi laukesi meidän naamalle..
Kuuma ja kostea
"Jellona"
1
22245
Vastaukset
- todella
upeeta, mahtavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438