sättäilystä kyselen

vierastaja

Olen käynyt joskus kurkkaamassa tuota 70 chattia. Nimimerkit ovat enimmäkseen vieraita. Olen tuumaillut, että mahtavatko palstalla kirjoittavat vaihtaa nimimerkkiään sättäillessään vai ovatko siellä kävijät ihan muuta porukkaa. On siellä joku nimimerkki 70 palstaltakin, mutta harvoin. Kertokaa nyt vaikka nimettömänä uteliaalle, kuinka asian laita on ja mikä siinä sättäilyssä viehättää.

48

2634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän kokenut

      Itse kirjoitan samalla nikillä tänne ja sinne sättiin, tosin nykyisin hyvin harvoin, koska en saa sieltä enää mitään vastinetta. Kirjoittelen joskus myös nk.seurustelunikillä, jonka olen tutun kanssa sopinut etukäteen, silloin tietysti privaatisti, etteivät uteliaat saa vettä myllyynsä.Mene vain rohkeasti sinne, jos kiinnostaa, vaikka kertakäyttönikillä alkuun. Sittenpähän näet, mitä se on.Huumorimieli mukaan, sinne sekaan höpöttämään vaan, aikansa se on kivaakin.

    • nimettömänä vastaus

      Pikavastauksena lyhyesti, kyllä palstoilla ja sätissä ollaan enimmäkseen samoilla nimimerkeillä, mutta suuri osa palstoilla kirjoittajista on vähemmän enää sättäilemässä, aika aikaa kutakin.
      Ja 70 palstoilla on myös mukana nuorempiakin kirjoittajia, esim 60 päälle iältään, jotka viihtyvät hyvin esim pirtin jutuissa mukana ja on toivotettu tervetulleiksi joukkoon.
      Älä vierasta, tule joukkoon mukaan.
      Hyvää kevättä.

      • nuorempi vieras

        Olen hiukka vaille kuuttakymmentä, mutta juttunne ovat aika ajoin paljon mielenkiintoisempia kuin 60 palstan, joten käyn täällä aina silloin tällöin. Näkyy sieltä moni muukin käyvän. Viiskymppisten jutut eivät enää kiinnosta, ikä tekee tehtävänsä. Chatissa en ole käynyt koskaan, ei vaan viehätä.


      • ja tutut
        nuorempi vieras kirjoitti:

        Olen hiukka vaille kuuttakymmentä, mutta juttunne ovat aika ajoin paljon mielenkiintoisempia kuin 60 palstan, joten käyn täällä aina silloin tällöin. Näkyy sieltä moni muukin käyvän. Viiskymppisten jutut eivät enää kiinnosta, ikä tekee tehtävänsä. Chatissa en ole käynyt koskaan, ei vaan viehätä.

        Uskon, että lukijoissa on sellaisia,jotka eivät koskaan kirjoita. Palsta näivettyy uusien kirjoittajien puutteessa. Samoja otsikoitakin ja samaa pirtin kaavaa vedetään jatkuvasti. Emäntä aina toivottaa uusia tervetulleiksi, mutta eipä vaan saa heitä tuntemaan oloaan kotoisaksi.Siellä käy vain lähes yksinomaan rekattuja, ilmeisesti pitkäaikaisia tuttuja keskenään. On hupaisaa seurata, kenen pulla saa suurimman suosion.
        En hyväksy sitä, että rekkaamatonta tai kertakäyttönikillä herjataan puskasta huutajaksi. Minusta kaavasta poikkeaminen vain piristää, eihän se voi loukata tuntematonta, nimimerkkejähän me vain ollaan.
        tule sinäkin mukaan, jo tänään,kahville pirttiin ja lenkiksi ketjuihin!Kerrohan, millaiset jutut sinua kiinostavat, esim. mikä nykyinen ketju!


      • jonain päivänä kaikki
        ja tutut kirjoitti:

        Uskon, että lukijoissa on sellaisia,jotka eivät koskaan kirjoita. Palsta näivettyy uusien kirjoittajien puutteessa. Samoja otsikoitakin ja samaa pirtin kaavaa vedetään jatkuvasti. Emäntä aina toivottaa uusia tervetulleiksi, mutta eipä vaan saa heitä tuntemaan oloaan kotoisaksi.Siellä käy vain lähes yksinomaan rekattuja, ilmeisesti pitkäaikaisia tuttuja keskenään. On hupaisaa seurata, kenen pulla saa suurimman suosion.
        En hyväksy sitä, että rekkaamatonta tai kertakäyttönikillä herjataan puskasta huutajaksi. Minusta kaavasta poikkeaminen vain piristää, eihän se voi loukata tuntematonta, nimimerkkejähän me vain ollaan.
        tule sinäkin mukaan, jo tänään,kahville pirttiin ja lenkiksi ketjuihin!Kerrohan, millaiset jutut sinua kiinostavat, esim. mikä nykyinen ketju!

        ketjut, mutta vähiten jaksan kahlata kahvipirtin turinoita. Joskus vastaan johonkin kun sattuu kiinnostavan joskus suorastaan naurahdan omille ja toistenkin murjaisuille.
        -Kaikkihan me samassa veneessä ollaan- toivottavasti ei neste nouse kenenkään pollaan-


    • olet huomannut

      varmasti, etta ainakin yksi palstan nimimerkki päivystää siellä lähes jatkuvasti. Menepä nyt kahvipirttiin kysymään, mikä siinä viehättää. Sinne vain kysymys,, vastaus tulee varmasti iltaan mennessä. Voihan sitä asiaa tietysti sätissäkin kysyä muilta sättääjiltä.

    • sättäilijä

      Suurin osa vastaa sinun ensimmäiseen uteluusi, mutta tuohon toiseen mikä sättäilyssä kiinnostaa, ei vielä kovin paljon ole vastattu.
      Se mikä siinä kiinnostaa minua, olen sättäillyt parisen vuotta ensin 60 ja sitten 70 , kiinnostavinta on erilaisten ihmisten kanssa keskustelu, siellä löytää sanoisko jyvät akanoista ja saattaa löytyä todella hyviä ystäviä, joiden kanssa päivittäinkin juttelee ja vaihtaa kuulumisia, toki joukossa on moneen lähtöön olevaa irvailijaakin. Mutta aikaa myöden oppii tuntemaan kaverinsa ja ken tietää vaikka sieltä saa seuraa ja iloa muutenkin elämäänsä. Ainakin se on mukavaa ajankulua. Ja tämä 70 on mielestäni sellainen rauhallinen huone, siellä ei ole kiire, vaikkakin siellä on muutamia, jotka ovat kuin johtajia huoneessa, mutta jospa joukolla pitää olla johtaja, tiedä sitä.

      • vierastaja

        Siellä taitaakin sättäillä fiksua porukkaa kirjoituksista päätellen. Tulkaahan palstalle keksimään hyviä keskustelun aiheita.
        Siinä eteisessä olen katsellut nimimerkkejä. Mielikuvituksellisia ja hauskoja. Kun sisällä on kihveli niin voisi liittyä varsiharjana seuraan.


      • yön valvoja

        Etupäässä kuitenkin akanoita.


      • tilap. sättäilijä
        vierastaja kirjoitti:

        Siellä taitaakin sättäillä fiksua porukkaa kirjoituksista päätellen. Tulkaahan palstalle keksimään hyviä keskustelun aiheita.
        Siinä eteisessä olen katsellut nimimerkkejä. Mielikuvituksellisia ja hauskoja. Kun sisällä on kihveli niin voisi liittyä varsiharjana seuraan.

        aikamoista hömppää 70 sätissä on. Olisi joskus mukava sättäillä kaikkien kanssa, mutta siellä näyttää olevan tapana, että joku napataan ja sitten höpötetään olemattomia kahdestaan.
        Johtuisiko nimimerkistäni, mutta aika usein on joku halunnut keskustella kanssani. Mikäpä siinä, mutta yleiskeskustelu puuttuu.


    • minäkin osaltani

      Sättäilen silloin tällöin ja kirjoittelen joskus
      60 ja 70 palstoille.
      Yleensä käytän samaa nikkiä.

      Vastaan iloisille ja asiallisille ihmisille.
      Kahvipirtti ei kiinnosta naiviutensa takia.

      • Kirjoittelen

        vain Kahvipirttiin,siellä on kaikkein paras porukka.


      • Kirjoittelen kirjoitti:

        vain Kahvipirttiin,siellä on kaikkein paras porukka.

        kaikkien moitteiden jälkeen tuo kuulosti kivalta.
        Mielipiteitä tietenkin saa olla laidasta laitaan, harvoin vain ulkopuolella pirtin kiitosta tulee;))


      • kahvipirttiläinen
        Kirjoittelen kirjoitti:

        vain Kahvipirttiin,siellä on kaikkein paras porukka.

        koska et lukenut edellistä viestiä tai et ymmärtänyt lukemaasi. On vain tärkeää kuulua porukkaan, jotka ovat toisensa ansainneet!


      • sanonpa kerran
        SkillaN kirjoitti:

        kaikkien moitteiden jälkeen tuo kuulosti kivalta.
        Mielipiteitä tietenkin saa olla laidasta laitaan, harvoin vain ulkopuolella pirtin kiitosta tulee;))

        Sinä se jaksat S------


      • sanonpa kerran kirjoitti:

        Sinä se jaksat S------

        me jaksetaan;))DD
        Tuhlataan,tuhlataan,,,


    • toimiiko

      teillä sätti tänä aamuna? Meni naisten päivän nettiteffit mönkään, kun en päässyt sinne.

    • Tobias

      Ainakin siellä on aika paljon alaikäisiä.
      Siis alle 70 vuotiaita.
      Sitä joskus ihmettelen. Onkohan niin että muut chatit on vielä tylsempiä? Kirjoittajien nimimerkeistä en tiedä. Joskus tuntuu että muutamat lässyttävät ensin toisena sitten toisena. Itse käytän tätä samaa.

      • ns. alaikäinen

        Muissa ikäryhmissä on liikaa porukkaa, ei pääse juttuun mukaan. 70:ssä käy myös joitakin "helmiä", sama se, mikä on kalenteri-ikä!


      • Yön valvoja
        ns. alaikäinen kirjoitti:

        Muissa ikäryhmissä on liikaa porukkaa, ei pääse juttuun mukaan. 70:ssä käy myös joitakin "helmiä", sama se, mikä on kalenteri-ikä!

        Turhaa höpinää se sättäily enimmiltä osiltaan on seitsemänkymppisilläkin. Ja kai vähän väärin ymmärrettykin. Ei sunkaan tarkotus ole että pari puhuu vaan toiselleen. Sitä varten on se yksityinen puoli.
        Mitähän porukkaa se on kun laittaa niitä kukkia ja sydämmiä. Kai kirjotustaidottomia kun eivät muuta osaa.
        Vaikka on siellä joskus oikeen hyviäkin tai mielenkiintoisia yleisiäkin puheen aiheita.


      • perustarpeet
        Yön valvoja kirjoitti:

        Turhaa höpinää se sättäily enimmiltä osiltaan on seitsemänkymppisilläkin. Ja kai vähän väärin ymmärrettykin. Ei sunkaan tarkotus ole että pari puhuu vaan toiselleen. Sitä varten on se yksityinen puoli.
        Mitähän porukkaa se on kun laittaa niitä kukkia ja sydämmiä. Kai kirjotustaidottomia kun eivät muuta osaa.
        Vaikka on siellä joskus oikeen hyviäkin tai mielenkiintoisia yleisiäkin puheen aiheita.

        kalenteri-iästä riippumatta, kyllä siellä sätissä aikamoinen pörräys on käynnissä!


      • pörriäinen
        perustarpeet kirjoitti:

        kalenteri-iästä riippumatta, kyllä siellä sätissä aikamoinen pörräys on käynnissä!

        mitä siellä verhojen takana tehdään?


      • tiijjänpähän vaan
        pörriäinen kirjoitti:

        mitä siellä verhojen takana tehdään?

        itekkii ussein siellää oon.


      • tiijjänpähän vaan kirjoitti:

        itekkii ussein siellää oon.

        Hei! Minä sättäilen 70 :ssa useimmiten ja välillä 60 :ssa..Mukavaa on kummassakin,mutta kait se on aina itsestä kiinni.Yleensä menen aamulla siinä klo 5.00 ,sinne tulee samat ihmiset..Juttu lähtee siitä.miten yö on mennyt,,onko unta tullut..tuppaa
        jäädä vähiin välillä,,ei oikein riitä,kuten nuorempana.Minusta on hyvä,että saa kuulla kaiken
        olevan hyvin..Jos joku ei tule..alkaa heti huolestuttamaan ,että ei kait ole sattunut mitään.
        Välillä sukeutuu oikein mielenkiintoisia keskusteluja.Emme ainaskaan 70 :ssa kovasti hymiöitä laita..Kiva on antaa kukka tulijoille ja
        saada myös.Ei tässä muita kukkia oikein saakkaan.
        On mukavaa lähtiessä pistää vilkutus hymiö,ettei vaan lähde ,ilmoittamatta mitään.Minusta juuri se on ihan hyvä tapa,kuten hyvän yön toivotuksetkin.
        Kun on yksin,ei ole muita toivottelijoita...Kyllä sätissä ihan oikeita ystäviä saa...Monet,jotka kirjoittavat täällä,tulevat sättiin..on oikein kiva juttu,tuntuvat tutuilta,kun on heidän kirjoituksiaan lukenut..Minusta on ihanaa kirjoitella ihmisten kanssa ja ajatella ,että ihan
        oikea ihminen ,on koneellaan kirjoittamassa ,juuri minulle,sillä hetkellä...Olen samalla nimimerkillä
        aina.Ei minulla ole mitään tarvetta vaihtaa tätä..
        On tosi kivaa,kun nuoremmatkin viihtyvät siellä,mukavaa vaihtaa mielipiteitä eri-ikäisten ihmisten kanssa.No..tässä taas ajatuksia aiheesta.
        Hyvää yötä kaikille! t.Irkku


      • mummeli-36
        irkku-37 kirjoitti:

        Hei! Minä sättäilen 70 :ssa useimmiten ja välillä 60 :ssa..Mukavaa on kummassakin,mutta kait se on aina itsestä kiinni.Yleensä menen aamulla siinä klo 5.00 ,sinne tulee samat ihmiset..Juttu lähtee siitä.miten yö on mennyt,,onko unta tullut..tuppaa
        jäädä vähiin välillä,,ei oikein riitä,kuten nuorempana.Minusta on hyvä,että saa kuulla kaiken
        olevan hyvin..Jos joku ei tule..alkaa heti huolestuttamaan ,että ei kait ole sattunut mitään.
        Välillä sukeutuu oikein mielenkiintoisia keskusteluja.Emme ainaskaan 70 :ssa kovasti hymiöitä laita..Kiva on antaa kukka tulijoille ja
        saada myös.Ei tässä muita kukkia oikein saakkaan.
        On mukavaa lähtiessä pistää vilkutus hymiö,ettei vaan lähde ,ilmoittamatta mitään.Minusta juuri se on ihan hyvä tapa,kuten hyvän yön toivotuksetkin.
        Kun on yksin,ei ole muita toivottelijoita...Kyllä sätissä ihan oikeita ystäviä saa...Monet,jotka kirjoittavat täällä,tulevat sättiin..on oikein kiva juttu,tuntuvat tutuilta,kun on heidän kirjoituksiaan lukenut..Minusta on ihanaa kirjoitella ihmisten kanssa ja ajatella ,että ihan
        oikea ihminen ,on koneellaan kirjoittamassa ,juuri minulle,sillä hetkellä...Olen samalla nimimerkillä
        aina.Ei minulla ole mitään tarvetta vaihtaa tätä..
        On tosi kivaa,kun nuoremmatkin viihtyvät siellä,mukavaa vaihtaa mielipiteitä eri-ikäisten ihmisten kanssa.No..tässä taas ajatuksia aiheesta.
        Hyvää yötä kaikille! t.Irkku

        Sätissä olen minäkin aika usein ja juuri tuolla 70 ja hyvin harvoin muualla. Toisinaan tulee juttua solkenaan mutta joskus "jumittaa" jutun kulku pahasti. Mutta jokaisesta itsestä on kiinni miten siellä pärjää.

        Kun juoneen pääsee kiinni on siellä hauskaa olla. Joskus nauretaan vedet silmissä ja huumori lentää. välillä mennään Tenoja vaihtamaan Bambersseihin kun pelätään valskaamista.

        No leikki leikkinä mutta jos sattuu saman henkisiä yhteen useampia on juttu tosi huumoripitoista. Saa todella nauraa ihan mahanpohjasta asti.

        Tietysti on joskus vakaviakin jutun aiheita. Sillon kyllä mielellään etsii jonkun jonka kanssa voi jutella vakavastikin omista asioistaan. Sellaisen henkilön johon voi luottaa ja kyllä niitäkin sieltä löytyy. On vain haettava esiin itse ne ihmiset joihin haluaa tutustua noin nikin takaa. Tätä mieltä on:mummeli-36


      • päivystyspalvelu
        mummeli-36 kirjoitti:

        Sätissä olen minäkin aika usein ja juuri tuolla 70 ja hyvin harvoin muualla. Toisinaan tulee juttua solkenaan mutta joskus "jumittaa" jutun kulku pahasti. Mutta jokaisesta itsestä on kiinni miten siellä pärjää.

        Kun juoneen pääsee kiinni on siellä hauskaa olla. Joskus nauretaan vedet silmissä ja huumori lentää. välillä mennään Tenoja vaihtamaan Bambersseihin kun pelätään valskaamista.

        No leikki leikkinä mutta jos sattuu saman henkisiä yhteen useampia on juttu tosi huumoripitoista. Saa todella nauraa ihan mahanpohjasta asti.

        Tietysti on joskus vakaviakin jutun aiheita. Sillon kyllä mielellään etsii jonkun jonka kanssa voi jutella vakavastikin omista asioistaan. Sellaisen henkilön johon voi luottaa ja kyllä niitäkin sieltä löytyy. On vain haettava esiin itse ne ihmiset joihin haluaa tutustua noin nikin takaa. Tätä mieltä on:mummeli-36

        Teillähän on sielläpäivystysvuorot ja usein olette molemmat paikalla. Kenellähän on ennätys kirjautumisminuuteissa/päivä ?


      • mummeli-36
        päivystyspalvelu kirjoitti:

        Teillähän on sielläpäivystysvuorot ja usein olette molemmat paikalla. Kenellähän on ennätys kirjautumisminuuteissa/päivä ?

        Mutta ei se mittään. Kyllä meillä on aikaa olla sielläkin jos muuallakin. Ollaampahan sillon muualta pahanteosta pois. Sama tie on kaikille auki. Sinne vaan joukkoon jos siltä tuntuu että minuutit jää vähäksi.


      • Toinen mummeli täällä
        mummeli-36 kirjoitti:

        Mutta ei se mittään. Kyllä meillä on aikaa olla sielläkin jos muuallakin. Ollaampahan sillon muualta pahanteosta pois. Sama tie on kaikille auki. Sinne vaan joukkoon jos siltä tuntuu että minuutit jää vähäksi.

        Siellä minäkin chatissa vierailen, joskus nuoremmissa, joskus vanhemmissa, ja useimmiten on ihan kivaa juttua syntynytkin. Siellä olemme tavanneet. Hyvin juttuunkin tulleet.

        Toista näkyy olevan tällä palstalla.

        Voi uskaltaako täällä suutansa avata ettei heti lennä jokin vastalauseryöppy päin pläsiä, kuten ennen sanottiin.

        Minne tämä palstakansa on menossa, riitelemällä ei ainakaan juttuja synny.
        Saapi sanoa, Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
        En uskaltaisi tänne joka päivä kirjoittaa, johan täällä saa sydärin pelottelusta ja tallomisesta, vai, - onkohan tämä syyttely pelkkää kateutta?


      • Likka321
        Toinen mummeli täällä kirjoitti:

        Siellä minäkin chatissa vierailen, joskus nuoremmissa, joskus vanhemmissa, ja useimmiten on ihan kivaa juttua syntynytkin. Siellä olemme tavanneet. Hyvin juttuunkin tulleet.

        Toista näkyy olevan tällä palstalla.

        Voi uskaltaako täällä suutansa avata ettei heti lennä jokin vastalauseryöppy päin pläsiä, kuten ennen sanottiin.

        Minne tämä palstakansa on menossa, riitelemällä ei ainakaan juttuja synny.
        Saapi sanoa, Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
        En uskaltaisi tänne joka päivä kirjoittaa, johan täällä saa sydärin pelottelusta ja tallomisesta, vai, - onkohan tämä syyttely pelkkää kateutta?

        Suomalaiseen kansanluonteeseen kuuluu valitettavan usein kateus : jos itsellä ei ole kivaa, ei kellään muullakaan saisi olla. Verhojen raosta kurkitaan nyrpistellen toisten ilonpitoa , mukaan ei uskalleta mennä - ja lystäilyhän voi haiskahtaa omaan nenuun synniltäkin.


      • mummeli-36
        Likka321 kirjoitti:

        Suomalaiseen kansanluonteeseen kuuluu valitettavan usein kateus : jos itsellä ei ole kivaa, ei kellään muullakaan saisi olla. Verhojen raosta kurkitaan nyrpistellen toisten ilonpitoa , mukaan ei uskalleta mennä - ja lystäilyhän voi haiskahtaa omaan nenuun synniltäkin.

        Olen täysin samaa mieltä kanssanne. On kummaa tuo kateus. Niin hän sitä sanotaan että, "katteus vie kalatkin veestä". Kaippa se meinaa viijä täältäkin kirjottajat. Mutta ei niin kauaa lopeteta kirjottamista kun vähänkään meillä mielikuvitus pellaa ilman, että sillä toisia täytyy loukata.

        Ja ei niin kauan lopeteta muutakaan, sättäilystä puhumattakaan kun vähänkin aivotoiminta periksi antaa ja ikähän ei sille rajotuksia laita. Päin vastoin virkistää mieltä ja kirjottaminen on mielekästä. Sätissä oppii myös käyttämään näitä nykyajan vempaimia.


      • katicat
        Toinen mummeli täällä kirjoitti:

        Siellä minäkin chatissa vierailen, joskus nuoremmissa, joskus vanhemmissa, ja useimmiten on ihan kivaa juttua syntynytkin. Siellä olemme tavanneet. Hyvin juttuunkin tulleet.

        Toista näkyy olevan tällä palstalla.

        Voi uskaltaako täällä suutansa avata ettei heti lennä jokin vastalauseryöppy päin pläsiä, kuten ennen sanottiin.

        Minne tämä palstakansa on menossa, riitelemällä ei ainakaan juttuja synny.
        Saapi sanoa, Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
        En uskaltaisi tänne joka päivä kirjoittaa, johan täällä saa sydärin pelottelusta ja tallomisesta, vai, - onkohan tämä syyttely pelkkää kateutta?

        Kai tämä palsta kuvastaa sitä samaa, mitä on palstan ulkopuolellakin. Eli meitä on moneksi. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.


      • päivystyspalvelu kirjoitti:

        Teillähän on sielläpäivystysvuorot ja usein olette molemmat paikalla. Kenellähän on ennätys kirjautumisminuuteissa/päivä ?

        mutta kylläpä ilkeesti kehtaat sanoo.Me sentään omilla tutuilla nimillämme sättäämme ja ihan häppeemättä.Häpeehän nyt itte vähän,taidat "tuntemattomana" siellä perässämme kulkea.Jokaisella omat syynsä,tapansa ja aikansa,miksi sättäilee.


      • katicat
        mummeli-36 kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kanssanne. On kummaa tuo kateus. Niin hän sitä sanotaan että, "katteus vie kalatkin veestä". Kaippa se meinaa viijä täältäkin kirjottajat. Mutta ei niin kauaa lopeteta kirjottamista kun vähänkään meillä mielikuvitus pellaa ilman, että sillä toisia täytyy loukata.

        Ja ei niin kauan lopeteta muutakaan, sättäilystä puhumattakaan kun vähänkin aivotoiminta periksi antaa ja ikähän ei sille rajotuksia laita. Päin vastoin virkistää mieltä ja kirjottaminen on mielekästä. Sätissä oppii myös käyttämään näitä nykyajan vempaimia.

        Pitäiskö tässä itsenkin sättäilemään alkaa, vaikka uuvella nikillä.


      • netinkin
        susmorsian kirjoitti:

        mutta kylläpä ilkeesti kehtaat sanoo.Me sentään omilla tutuilla nimillämme sättäämme ja ihan häppeemättä.Häpeehän nyt itte vähän,taidat "tuntemattomana" siellä perässämme kulkea.Jokaisella omat syynsä,tapansa ja aikansa,miksi sättäilee.

        ulkopuolella ! Muistetaan elää muutakin kuin virtuaalimaailmassa. Nytkin ulkona paistaa aurinko ja kevät tulossa . Iloisena Mie ihan ite


      • miekii tiijän
        netinkin kirjoitti:

        ulkopuolella ! Muistetaan elää muutakin kuin virtuaalimaailmassa. Nytkin ulkona paistaa aurinko ja kevät tulossa . Iloisena Mie ihan ite

        että on kevät , sillä asunnossani on useampiakin ikkunoita ja ovi josta kävellä ulos.
        Kiitos kuitenki säätiedotuksesta. Muuten linnutkin laulaa ja puro sanoo pulipuli.


      • mummeli-36
        miekii tiijän kirjoitti:

        että on kevät , sillä asunnossani on useampiakin ikkunoita ja ovi josta kävellä ulos.
        Kiitos kuitenki säätiedotuksesta. Muuten linnutkin laulaa ja puro sanoo pulipuli.

        Olen sammaa mieltä kanssanne. Ai niin oliko "miekii tiijän" tyttö. No oli tai ei mutta kyllä meillä on silmät päässä millä nähä mikä aika vuojesta on menossa ja sehän ei oo esteenä meijän ulkoilulle se sätissä käynti. Miullakin on koira jota pittää juoksuttaa ainakin kolme kertaa päivässä ja kun on sen verran kookaskin niin lenkit ei ihan lyhkäsiä ole.

        Joten on ihan turhaa antaa sieltä kevvään kulumisesta tiedotuksia. Niinkun "miekin tiijän" sanoikin, on ikkunat mistä näkkee ulos,,,joskin varmaan näkkee samalla miten likasetkin ne on ja ovi mistä männä ulos.

        Ei kannata ottaa paineita muitten ulkoilusta. On parempi vaan huolehtia itestään. Ja eikun vaan taas koira lenkille.


      • aurinkoa ja kevättä
        netinkin kirjoitti:

        ulkopuolella ! Muistetaan elää muutakin kuin virtuaalimaailmassa. Nytkin ulkona paistaa aurinko ja kevät tulossa . Iloisena Mie ihan ite

        Mielestäni sää on aina ihan hyvä puheen aihe.
        Nytkin vaan vedettiin hernettä nenään, että kirjoitat mitä vaan, kyllä se jotain ärsyttää.


      • hieno rouva
        aurinkoa ja kevättä kirjoitti:

        Mielestäni sää on aina ihan hyvä puheen aihe.
        Nytkin vaan vedettiin hernettä nenään, että kirjoitat mitä vaan, kyllä se jotain ärsyttää.

        Mun pitäs pestä nyt ikkunat, kun ei paljon ulos niistä näy.Tilaiskohan nuoren miehen niitä pesemään, sais kotitalousvähennyksen verotukseenkin ja ehkä jotain hupia siinä sivussa.


      • lilliliehuhelma
        hieno rouva kirjoitti:

        Mun pitäs pestä nyt ikkunat, kun ei paljon ulos niistä näy.Tilaiskohan nuoren miehen niitä pesemään, sais kotitalousvähennyksen verotukseenkin ja ehkä jotain hupia siinä sivussa.

        mistä sais nuorenmiehen peseen ikkunat ja tekeen kevät siivouksen,katselis vain vierestä.


      • Kirveli
        lilliliehuhelma kirjoitti:

        mistä sais nuorenmiehen peseen ikkunat ja tekeen kevät siivouksen,katselis vain vierestä.

        Onhan niitä vuokramiehiä. En tiedä kyllä peseekö ne ikkunoita, kyllä luulisi.


      • mummeli-36
        Kirveli kirjoitti:

        Onhan niitä vuokramiehiä. En tiedä kyllä peseekö ne ikkunoita, kyllä luulisi.

        Yks firma käy pesemässä päätalon ikkunoita ja siinä on kolme nuorta miestä. Hyvän näkösiäkin vielä. Mitenkähän sais ne houkuteltua mullekin pesemään. Auttaskohan hurmauspannari?????hmmmm,,,,mitehän ois???? Kunhan tulleevat pittääkin kokkeilla.


      • mummeli-36 kirjoitti:

        Yks firma käy pesemässä päätalon ikkunoita ja siinä on kolme nuorta miestä. Hyvän näkösiäkin vielä. Mitenkähän sais ne houkuteltua mullekin pesemään. Auttaskohan hurmauspannari?????hmmmm,,,,mitehän ois???? Kunhan tulleevat pittääkin kokkeilla.

        sillon saattaa mennä juttelemaan jos jollain palstalla on ketään.Iltajutteluun en ole enää aikoihin mennyt kun se vie aikaa.

        Joskus vanhana joutaa sinne.Olen tavannut catissa ihan mukavia tavallisia ihmisiä kunhan seuloo ne sieltä.Kaikkien ilmaisen seksinhakijoitten seurasta.


      • hömppä
        pääsky kirjoitti:

        sillon saattaa mennä juttelemaan jos jollain palstalla on ketään.Iltajutteluun en ole enää aikoihin mennyt kun se vie aikaa.

        Joskus vanhana joutaa sinne.Olen tavannut catissa ihan mukavia tavallisia ihmisiä kunhan seuloo ne sieltä.Kaikkien ilmaisen seksinhakijoitten seurasta.

        ihmisiä minä mielelläni tapaan,tapaisin.
        Sinulla riittääkin mielipiteitä joka lähtöön.
        Miten näitä epätavallisia "seuloisi" sieltä ja mitä tarkoitat ilmaisen seksinharjoittajien seuralla.Koetappa koota noita ajatuksiais ymmerrättävimmiks.


    • on sennäköinen kun on kirjoittajakin.Tavaile nyt rauhassa ja hiljakseen niin se selviää aikanaa.

      Kun olet mies niin saat olla rauhassa seksin hakijoilta,mutta kyllä sekin sulle selviää.

      Minun mielipiteen eivät ole kovin sovinnaisia vaikka yritän kuinka soveltaa niitä kuluneillekkin aivoille.

      Satun olemaan sillä hetkellä sitä mieltä mitä kirjoitan.Tulkaa perässä.
      Tulin juuri pieneltä hiihtolenkiltä ja lähden vesikävelemään.Saisimpa tämän koneen siihen eteeni niin lukisin joutessani mitä palstoilla lukee.

      • Ukko Mies

        Olen mies. Kun menen chattiin vakinimimerkilläni, ovat rouvat heti haastamassa keskusteluun.
        Joskun olen koiruuksissani pukeutunut puskan takana naisten kamppeisiin ja reippaasti tervehtinyt keskustelijoita. Harvammin on vastattu!


      • "sättijäakkanen"
        Ukko Mies kirjoitti:

        Olen mies. Kun menen chattiin vakinimimerkilläni, ovat rouvat heti haastamassa keskusteluun.
        Joskun olen koiruuksissani pukeutunut puskan takana naisten kamppeisiin ja reippaasti tervehtinyt keskustelijoita. Harvammin on vastattu!

        Mikähän kumma katteus ny riivaa ns.ulkopuolisia meiän mukavaa huonetta kohtaan.Meilla kun juttua riittää laidasta laitaan,välillä vähän kinastellaankin,kuten asiaan kuuluu.
        Omasta nahkapalttoosta on kiinni,miten mihinkin sopeutuu ja tervehtiminen,voi hyssykät,sehän on viimesen päälle meiän huoneessa olipa kyseessä mies tai nainen.Ja normaaliahan on että mies,joka keskustelee asiallisesti,kiinnostaa enemmän kuin tuppisuinen akka.Hih!
        Eppäilenpä että olet nyt sotkenu tuon pukkeutumises tyystin akka-ukko-akka-rooleihin.Tiiätkö nyt itekkään kumpi oot.Rauhoittumista hyvä ihminen,älä kiinnitä niin paljon huomiota toisten sättäilyyn.Ja jos ei oo mittään sanomista,oo hiljaa.Heikun-keikun!


      • vakinikkinainen
        Ukko Mies kirjoitti:

        Olen mies. Kun menen chattiin vakinimimerkilläni, ovat rouvat heti haastamassa keskusteluun.
        Joskun olen koiruuksissani pukeutunut puskan takana naisten kamppeisiin ja reippaasti tervehtinyt keskustelijoita. Harvammin on vastattu!

        Hauskasti keksitty! Oma nikkini, jota chattaillessa käytin, oli sellainen, että minut miellettiin mieheksi.
        Täytyy myöntää,että vientiä oli. Tuli sydäntä ja kukkaa tervetulotoivotusten kera.
        Hauskaahan se oli, mutta pian siihen kyllästyi.
        Nyt en ole kuukausiin chatissa käynytkään.
        Hyvä, että aika riittää silloin tällöin tämän seitsemänkymppisten keskustelupalstan lueskeluun.


      • katicat
        vakinikkinainen kirjoitti:

        Hauskasti keksitty! Oma nikkini, jota chattaillessa käytin, oli sellainen, että minut miellettiin mieheksi.
        Täytyy myöntää,että vientiä oli. Tuli sydäntä ja kukkaa tervetulotoivotusten kera.
        Hauskaahan se oli, mutta pian siihen kyllästyi.
        Nyt en ole kuukausiin chatissa käynytkään.
        Hyvä, että aika riittää silloin tällöin tämän seitsemänkymppisten keskustelupalstan lueskeluun.

        Tuosta, että mies saa huomion. Sättiä en harrasta, mitä nyt joskus käväisen. Kuitenkin näin leskivaimona kauan olleena mielelläni keskustelen miesten kanssa. Hyvää harjoitusta siihen sai kun ukkonsa kanssa oli melkein 30 vuotta. Tuli tutustuttua miehen ajatusmaailmaan. Kyllä minä kaipaan miehistä juttuseuraa. Ihan ilman mitään kaverinhaku ajatuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe