Playa del ingles, markkinat

utelias

Hei!

Ollaan lähdössä kaveriporukalla PDI:iin ensi viikolla. Shoppauspaikoista olen jo etukäteen ottanut selvää. Haluasinkin nyt kysyä tietoa/kokemuksia San fernandon ja Las Palmasin markkinoista. Ilmeisesti Las Palmasissa ne ovat joka lauantai ja San Fernandossa sunnuntaisin ja keskiviikkoisin, pitääkö paikkansa?

Kannattaako markkinoilla ylipäätänsä vierailla? Olen ymmärtänyt että Las Palmasin markkinat ovat "laadukkaammat" kuin San Fernandossa. Millainen hintataso markkinoilla on kengissä ja laukuissa sekä löytääkö sieltä niitä. En tietenkään odota että markkinoilla olisi mitään italaisia käsin tehtyjä kenkiä tms.... Olisi kiva jos siellä vierailleet kertoisivat kokemuksia ja vinkkejä. Sekä jos joku tietää mukavia kenkäkauppoja Palmasissa tai Inglesissä tietoja otetaan vastaan :)

15

6095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Las Palmas

      Inglsin markkinoita en tunne, mutta Las Palmasissa ne ainakin viimeksi siellä käydessäni olivat lauantaina. Aika sekalaista tavaraa ja hirveä ryysis. Nahkaa löytyy, laukkuja, lompakoita, vöitä.. Vaatteita joka lähtöön, paljon feikkituotteita. Ja kaiken maailman rihkamaa, hilavitkutinta jos jonkinlaista.
      Mutta kannattaa käydä, kyllä sieltä aina jotain tarttuu takkiin. Mielestäni suht. edulliset hinnat.

      Kenkäkauppoja isosta kaupungista löytyy sekä ostoskaduilta että tietysti keskustasta, missä on suuret tavaratalot. Vaikea lähteä mitään nimeämään, parhaista tärpeistä voisi oppailta saada vinkkejä.

      • zanahoria

        Aika lailla samaa tavaraa on molemmissa markkinoissa. miten itse muistaisin, että palmasin markkinat ovat su ja San fernandon ke ja la... ehkä muistan väärin :)
        Löytyy housuja, farkkuja, paitoja, kenkiä, peruukkeja, koruja, vöitä, musiikkia... ym ym.. kelloja, pyyhkeitä.
        Hienoja vaatteita kaiken kaikkiaan.
        Itse ostin salsahameen kymmenellä eurolla, pyyhe 5 euroa, peruukki 10 euroa ( Suomessa vastaava ehkä 100 euroa), aurinkolasit 3 euroa, cd:n 10 euroa. Korvakoruja euron pari... mitäs muuta. t-paidan ( peruspaita) 3 eurolla... ym ym.. kassit täyttyi nopeasti. Laukkuja 5-10 e.
        San Fernandon markkinoille kannattaa ottaa taxi, on Inglesin keskustasta noin 3 euroa suunnilleen. Takasin tullessa tosin taxijono on piiiitkä, mutta onneksi taxeja tulee koko ajan kovalla temmolla :) Hauskaa matkaa!


      • utelias
        zanahoria kirjoitti:

        Aika lailla samaa tavaraa on molemmissa markkinoissa. miten itse muistaisin, että palmasin markkinat ovat su ja San fernandon ke ja la... ehkä muistan väärin :)
        Löytyy housuja, farkkuja, paitoja, kenkiä, peruukkeja, koruja, vöitä, musiikkia... ym ym.. kelloja, pyyhkeitä.
        Hienoja vaatteita kaiken kaikkiaan.
        Itse ostin salsahameen kymmenellä eurolla, pyyhe 5 euroa, peruukki 10 euroa ( Suomessa vastaava ehkä 100 euroa), aurinkolasit 3 euroa, cd:n 10 euroa. Korvakoruja euron pari... mitäs muuta. t-paidan ( peruspaita) 3 eurolla... ym ym.. kassit täyttyi nopeasti. Laukkuja 5-10 e.
        San Fernandon markkinoille kannattaa ottaa taxi, on Inglesin keskustasta noin 3 euroa suunnilleen. Takasin tullessa tosin taxijono on piiiitkä, mutta onneksi taxeja tulee koko ajan kovalla temmolla :) Hauskaa matkaa!

        Kiitos paljon vinkeistä. Nyt iski jo kauhea matkakuume ja lähtöön vielä parisen viikkoa.


    • San fernando

      Moi
      Tultiin pari päivää sitten maspalomasista.
      Laukku ja kenkä hullu kun oon niin yritän aina
      etsiä niitä ja löysin San Fernandon kaupungin osasta siis paikallisten,kaupan nimeltä Calvados
      Navarro.Iso kauppa minä löysin sieltä heti mitä hain.Toinen paikka myös San Fernandossa Bella Vista kauppakeskuksessa,sieltää löytyy viimeistä
      muotii vaatteita,kengät,laukut kaikki on paljon
      halvempaa kuin markkinoilla ja näissä turisti kaupoissa,ja viellä paremman näköisiä.Viellä voi Bella Vistassa käydä hiperdinossa ostaan halvat ruoat ja juomat ja syödä tosi hyvää grillattua
      kanaa.suosittelen.Sinne kannattaa ottaa taksi ei
      maksa monta euroa.Hauskaa shoppailua ja lomaa

    • Anonyymi

      Las palmasin markkinat ovat sunnuntaisin , aamusta klo kahteen saakka.

    • Anonyymi

      Inglesissä kattavat miesten markkinat joka miehelle. Siellä kuumat kundit on kaikkien halukkaiden saatavissa jopa ilman rahaa. Suosittelen lämpimästi. Se on kokemus mikä ei unohdu.

    • Anonyymi

      Myyjiä on Aguila Roja ostarin edessä kulkevalla San Christobal de la Laguna kadulla keskiviikkoisin ja lauantaisin.

      • Anonyymi

        Totta. Näin on.


      • Anonyymi

        Käytiin tänään taas ostoskojuilla


    • Anonyymi

      Mies markkinat joka miehelle ovat taattuja Inglesissä. Sikäli kannattaa joka miehen valita juuri Ingles loma kohteeksi.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedoista vastanneille.

        - aloittaja-


    • Anonyymi

      Parhaillaan on myyjiä markkinoilla

      • Anonyymi

        Keskiviikkoisin ja lauantaisin on viikkolomalaisille myyjiä Aguila Rojan edessä.
        Me canariot emme käy siellä ostamassa ylihintaista roinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiviikkoisin ja lauantaisin on viikkolomalaisille myyjiä Aguila Rojan edessä.
        Me canariot emme käy siellä ostamassa ylihintaista roinaa

        Eilen oli tosiaan taas myyjiä Ässän edessä.


    • Anonyymi

      Markkinat on kivoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe