Kerroin juutalais-palstalla lukevani Power of Kabbalah kirjaa, jota Madonnakin suosittelee ja minua vastaan hyökättiin ja käskettiin tulemaan tänne. Mitään selitystä ei annettu vaikka kysyin. Voisko täällä joku viisas valistaa.
Kabbala = New age?
6
620
Vastaukset
- Jesus Puras
Tuo Madonnankin seuraama 'kabbala' on osa tätä ns new age liikettä. En yhtään ihmettele siis reaktiota, kun todellinen kabbalah on hieman erilaista ja tämä liike enemmänkin rahastaa asialla.
Lue esim.
- Zohar
- Bahir
- Sepher Yetzirah
- ...
Jotka on todellisia käännettyjä teoksia. - Muu An
http://kabbalahsociety.org/
Olen itse saanut paljon Z'ev Ben Shimon Halevin kirjoista, ja ehkäpä tuosta linkistä irtoaa jotain... - hoomoilanen2
Asia selvä. Kiitos.
- Ota Jeesus elämääsi niin pe...
Kabbala on syvää pakanuutta, aina ihmisuhreihin asti. Siinä ollaan tekemisissä pahojen henkien kanssa. Kabbalan suomalaisilta sivuiltakin voi lukea, kuinka tapahtuu pahan hengen astuminen ihmisen sisälle. Sen jälkeen alkaa kolmas silmä toimia jne.
Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut!- mitä tarkoitat?
Onko se se, kun käyn vessassa.....
- Muu An
Jälleen esimerkki siitä että lanttu sekoaa kun mielikuvitusystävä Jeesus änkeää elämään?
Kabbalassa ei ole mitään ihmisuhreja, mutta Raamatussa kylläkin on. Ensin heiluu Aaprahammin puukon kanssa, ja sitten joku äijä polttaa oman tyttärensä roviolla jostain syystä (oliko kiitos siitä että voitti sodassa tms.) Ja sitä Iisakkia vaati uhrikseen peräti itse JAHVE! Tajusi sentään muuttaa mielensä ajoissa...
Julkkiksista Madonna harrastaa Kabbalaa, kerropa kenet hän on jo uhrannut ihmisuhriksi?
3. silmä puolestaan kuuluu hindulaisuuteen, joten jospa et sotkisi sitä tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184539
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283260Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082443Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342034- 1861738
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341705Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131413Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61329Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262