Kerroin juutalais-palstalla lukevani Power of Kabbalah kirjaa, jota Madonnakin suosittelee ja minua vastaan hyökättiin ja käskettiin tulemaan tänne. Mitään selitystä ei annettu vaikka kysyin. Voisko täällä joku viisas valistaa.
Kabbala = New age?
6
610
Vastaukset
- Jesus Puras
Tuo Madonnankin seuraama 'kabbala' on osa tätä ns new age liikettä. En yhtään ihmettele siis reaktiota, kun todellinen kabbalah on hieman erilaista ja tämä liike enemmänkin rahastaa asialla.
Lue esim.
- Zohar
- Bahir
- Sepher Yetzirah
- ...
Jotka on todellisia käännettyjä teoksia. - Muu An
http://kabbalahsociety.org/
Olen itse saanut paljon Z'ev Ben Shimon Halevin kirjoista, ja ehkäpä tuosta linkistä irtoaa jotain... - hoomoilanen2
Asia selvä. Kiitos.
- Ota Jeesus elämääsi niin pe...
Kabbala on syvää pakanuutta, aina ihmisuhreihin asti. Siinä ollaan tekemisissä pahojen henkien kanssa. Kabbalan suomalaisilta sivuiltakin voi lukea, kuinka tapahtuu pahan hengen astuminen ihmisen sisälle. Sen jälkeen alkaa kolmas silmä toimia jne.
Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut!- mitä tarkoitat?
Onko se se, kun käyn vessassa.....
- Muu An
Jälleen esimerkki siitä että lanttu sekoaa kun mielikuvitusystävä Jeesus änkeää elämään?
Kabbalassa ei ole mitään ihmisuhreja, mutta Raamatussa kylläkin on. Ensin heiluu Aaprahammin puukon kanssa, ja sitten joku äijä polttaa oman tyttärensä roviolla jostain syystä (oliko kiitos siitä että voitti sodassa tms.) Ja sitä Iisakkia vaati uhrikseen peräti itse JAHVE! Tajusi sentään muuttaa mielensä ajoissa...
Julkkiksista Madonna harrastaa Kabbalaa, kerropa kenet hän on jo uhrannut ihmisuhriksi?
3. silmä puolestaan kuuluu hindulaisuuteen, joten jospa et sotkisi sitä tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983