Osaisiko joku tietokoneita tunteva auttaa?!? Mulla olisi kannettavan tietokoneen ostaminen edessä. Haluan pienikokoisen koneen. Konetta tarvitsen lähinnä internetissä surffailuun, valokuvien käsittelemiseen ja joskus tekstien kirjoittamiseen. Mitään suurta en siis vaadi. Olen ihastunut tuohon Applen koneeseen. Onko tuo hyvä tarpeisiini? Mitä hyvää ja mitä huonoa?
Apple MacBook 13" t5600
7
887
Vastaukset
mielestäni kone sopii noihin hommiin täydellisesti.
mitään miinusta ei tule mieleen, koska tarvittaessa macbookkiin uppoaa myös windows (itsellä pari softaa joista vain windows versio), mutta totta tosiaan
nuo kuva yms hommat on siinä koneessa mukana...- Pave.
Noihin tarpeisiin varsinkin tuo kone on ihan omiaan. Tosin taipuu paljon vaativimpiinkin töihin tarpeen niin vaatiessa.
- avutonnainen
mitä ohjelmia minun tulisi ostaa lisäksi koneeseen jotta em. tehtäviä pystyn tekemään. Mulla on Canonin kamera, saakohan siitä kuvat macille kuten pc:lle?
alkaa imeen niitä kuvia jo melkein ennenku olet saanut sen kytketyksi :)
http://www.apple.com/getamac/ads
kato noi...
jos laittee ees suht koht yleisiä niin kaikki sujuu
kuin valssi suvella..- Pave.
Valokuvat saa varmasti jopa helpomminkin sisään. Itsellä on tuossa pöydällä reilusti vanhempaa versiota oleva, eli iBook ja siihenkin saa valokuvat kamerasta helposti sisään. Ja tuo MacBook on kaikin puolin parempi joten ole sen suhteen huoleti. Mitä itsellä on kokemusta, niin Macit tunnistaa laitteet paljon helpommin kuin windows koneet, ja lähellekään niin paljoa ei tarvi asennella.....
- 1stMacFinn
Mulla on Canonin kamera, jonka mukana tulleita softia en vielä ole asentanut kun en keksi mihin niitä tarviin. iPhoto ja Kuvansiirtäjä hoitaa kuvat. Piuha kiinni, virta kameraan ja siinä se. Ei vielä ole tullut vastaan kameraa, joka ei toimisi suoraan.
Muut softat tulevat mukana, mutta suosittelisin ostamaan iWork paketin. Sen tekstinkäsittely Pages on kiva. Toki Teksturillakin kirjoittaa. - jason-blue
Se on Macillä helpompaa.
iPhoto on osa iLife-ohjelmistopakettia, joka tulee jokaisen Macin mukana.
http://www.apple.com/fi/ilife/iphoto/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625