tunnettu voimamies nimeltään pino?
Paljon on hänestä puhuttu,mutta minä en kyllä tunne häntä!
kuka on
11
1791
Vastaukset
- Ohari
pino....kkio eli business man J Laine?
Nenä kasvaa treenin edistyessä!!!! - Vaskitsa
Siitä sä sen erotat, kun tziigailet vähän millä painoilla kukakin nostelee. Kyllähän Pino painaa ihan eri raudoilla, kun me muut ns. kuntoilijat.
- miten on?
yhtä iso kun pelosen sami? siinä vasta jättiläinen
- mmmmmmmmmmmmmmmm
sinä olet itse joku homo pino siksi aloitit tämän ketjun muuten kukaan ei ole kiinnostunut jostain helvetin pinosta
- kiva kyllä
tietää edes miltä kaveri näyttää.
Uimahallin salilla miehet puhuvat usein voima/penkkimies pinosta.
- tiedot
pitävät paikkansa,niin on vahvempi kuin touko kahola ja puhi tuhkasääri.
- Raipinen
Aikoinaan veti tekniikkatreenejäkin näille kahdelle mörssärille, kun eivät jäppisten paikat meinanneet kestää painetta. Pino itse on aina vetänyt tarkoituksella matalaa profiilia, koska ei välitä olla mikään kaupungin julkkishenkilö.
- tälläistä
Raipinen kirjoitti:
Aikoinaan veti tekniikkatreenejäkin näille kahdelle mörssärille, kun eivät jäppisten paikat meinanneet kestää painetta. Pino itse on aina vetänyt tarkoituksella matalaa profiilia, koska ei välitä olla mikään kaupungin julkkishenkilö.
ajattelin!
Kyllähän siitä pinosta on niin paljon puhuttu. - British Dragon
Raipinen kirjoitti:
Ja onko kisannut?
- maca vaan
Raipinen kirjoitti:
heräsin ja kaivoin nöyhtää navastani....
- British Dragon
maca vaan kirjoitti:
heräsin ja kaivoin nöyhtää navastani....
En vaan tunne tapausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696