kraniosakraaliterapia

cst

Onko kokemusta tästä hoitomuodosta?

48

24643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • cst

        Mikäs siinä on sitä höpö höpöä, vai oliko tuo mielipide vailla tietoa tai kokemusta? Olen oikeasti kiinnostunut siitä, eikä sen perusasiat vaikuta lainkaan höpöhöpöiltä vaan ovat anatomiaan ja fysiologiaan perustuvia asioita. Koulutusta siihen en ole vielä hankkinut, yksi hoitokerta kokeiltu ja viimeisin suomenkielinen kirja on luettu kylläkin.


      • cst kirjoitti:

        Mikäs siinä on sitä höpö höpöä, vai oliko tuo mielipide vailla tietoa tai kokemusta? Olen oikeasti kiinnostunut siitä, eikä sen perusasiat vaikuta lainkaan höpöhöpöiltä vaan ovat anatomiaan ja fysiologiaan perustuvia asioita. Koulutusta siihen en ole vielä hankkinut, yksi hoitokerta kokeiltu ja viimeisin suomenkielinen kirja on luettu kylläkin.

        Luehan tuon linkin sivusto ajatuksella läpi, muistaen myös tarkistaa lähdeviitteet. Se käsittelee melko kattavasti aiheen.

        Silmiinpistävimpänä virheenä tuossa on tietty kallon rakenne. Nuoruusiän lopussa kallo on täysin luutunut, sen muotoa ei pysty muuntelemaan mainostetun pienillä voimilla. Kyllä siihen sahaa ja poraa tarvitaan, kuten kuka tahansa asiaan perehtynyt kirurgi tietää.

        Tulokset eivät ole toistettavia, eivätkä edes konsistentteja eri hoitajien välillä.


      • fakta-lahde
        Rockyhead kirjoitti:

        Luehan tuon linkin sivusto ajatuksella läpi, muistaen myös tarkistaa lähdeviitteet. Se käsittelee melko kattavasti aiheen.

        Silmiinpistävimpänä virheenä tuossa on tietty kallon rakenne. Nuoruusiän lopussa kallo on täysin luutunut, sen muotoa ei pysty muuntelemaan mainostetun pienillä voimilla. Kyllä siihen sahaa ja poraa tarvitaan, kuten kuka tahansa asiaan perehtynyt kirurgi tietää.

        Tulokset eivät ole toistettavia, eivätkä edes konsistentteja eri hoitajien välillä.

        Fakta on ,etta kallon luut eivat missaan elaman vaiheesa luudu toisiinsa, tuon tiedon loytaa vain viimevuosisadan vanhoista anatomian kirjoista, ajalta jolloin vain kuolleiden kalloja tutkittiin jolloin toki fuusiota tapahtuu.

        Niin kiropraktikot, osteopaatit, kraniosakraali-terapeutit nykyaan jokapaivaisessa tyossa hoitavat naita alueita. Kokemusta ja tietoa loytyy vaikka milla mitalla. Itse kirjoitan tata vietia ulkomailla ja toivonpa etta Suomessa tieto ottaisi harppauksia eteenpain.

        Mielellani kerron lisaa aiheesta.


      • tcmterapeutti
        fakta-lahde kirjoitti:

        Fakta on ,etta kallon luut eivat missaan elaman vaiheesa luudu toisiinsa, tuon tiedon loytaa vain viimevuosisadan vanhoista anatomian kirjoista, ajalta jolloin vain kuolleiden kalloja tutkittiin jolloin toki fuusiota tapahtuu.

        Niin kiropraktikot, osteopaatit, kraniosakraali-terapeutit nykyaan jokapaivaisessa tyossa hoitavat naita alueita. Kokemusta ja tietoa loytyy vaikka milla mitalla. Itse kirjoitan tata vietia ulkomailla ja toivonpa etta Suomessa tieto ottaisi harppauksia eteenpain.

        Mielellani kerron lisaa aiheesta.

        Hei,
        tarvitsisin lisää tietoa; lähinnä terapian koulutuspaikoista Suomessa. Netistä ei löytynyt kuin yksi koluttaja ja sielläkin on kurssit jo pitkällä menossa. Terapeutit kertokaa hoitokokemuksia.


      • Patriarkka65
        tcmterapeutti kirjoitti:

        Hei,
        tarvitsisin lisää tietoa; lähinnä terapian koulutuspaikoista Suomessa. Netistä ei löytynyt kuin yksi koluttaja ja sielläkin on kurssit jo pitkällä menossa. Terapeutit kertokaa hoitokokemuksia.

        Juuri huomasin Tampereen Epilässä avatun kraniosakraali koulun.


    • jåjå

      Tunnetuin koulutus on John E.Upledger Instituutti jonka lähin koulu on Tanskassa.
      Perustuu kraniosakraali rytmin normalisoimiseen.Keskeisin on kallo jonka pitää tehdä ns.extensio/fleksio liikettä.Samoin koko kehossa pitää toimia määrätynlainen rytmi.Jotta kehon metaboplia toimii.Kuuluu osana Osteopatiaan.On kokemusta.

      • CSR terapeutti

        Juu, kyll se niin on, että kallon luut liittyvät toisiinsa ighan muuten kuin luutumalla liikumattomiksi toisiinsa. Terapia täytyy itse kokea, ja viimeistään silloin havaitsee, että kuinka paljon se pystyy korjaamaan kehobn virheasentoja ja lukkiutumia. Koulutusta tarjoaa juuroi tämä mainittu Upledger, ja niitä jaärjestetään ympäri eurooppaa, juuri nyt on meneillän helsingissä muutama kurssi, missä itsekin olen.

        Tämä terapiamuoto on sellainen, että millään muulla terapialla ei voida saada yhtä hyviä hoitotuloksia. Osteopateista sen verran, että he ovat perehtynyt kallon liikkeisiin, mutta itse kraniosacraalinen rytmi heiltä on jäänyt terapiasta huomioimatta, mikä on terapian tärkein työväline.

        T: CRS terapeutti


      • EETSIVÄ
        CSR terapeutti kirjoitti:

        Juu, kyll se niin on, että kallon luut liittyvät toisiinsa ighan muuten kuin luutumalla liikumattomiksi toisiinsa. Terapia täytyy itse kokea, ja viimeistään silloin havaitsee, että kuinka paljon se pystyy korjaamaan kehobn virheasentoja ja lukkiutumia. Koulutusta tarjoaa juuroi tämä mainittu Upledger, ja niitä jaärjestetään ympäri eurooppaa, juuri nyt on meneillän helsingissä muutama kurssi, missä itsekin olen.

        Tämä terapiamuoto on sellainen, että millään muulla terapialla ei voida saada yhtä hyviä hoitotuloksia. Osteopateista sen verran, että he ovat perehtynyt kallon liikkeisiin, mutta itse kraniosacraalinen rytmi heiltä on jäänyt terapiasta huomioimatta, mikä on terapian tärkein työväline.

        T: CRS terapeutti

        Olen ollut n.15v. sitten rajussa usean auton "rysäyksessä". Niskavamma. Krooninen ympärivuorokautinen "hermosärky". Miten ko. hoito voisi auttaa/vahingoittaa minua?


      • Karita tuleva ksterapeutti?
        CSR terapeutti kirjoitti:

        Juu, kyll se niin on, että kallon luut liittyvät toisiinsa ighan muuten kuin luutumalla liikumattomiksi toisiinsa. Terapia täytyy itse kokea, ja viimeistään silloin havaitsee, että kuinka paljon se pystyy korjaamaan kehobn virheasentoja ja lukkiutumia. Koulutusta tarjoaa juuroi tämä mainittu Upledger, ja niitä jaärjestetään ympäri eurooppaa, juuri nyt on meneillän helsingissä muutama kurssi, missä itsekin olen.

        Tämä terapiamuoto on sellainen, että millään muulla terapialla ei voida saada yhtä hyviä hoitotuloksia. Osteopateista sen verran, että he ovat perehtynyt kallon liikkeisiin, mutta itse kraniosacraalinen rytmi heiltä on jäänyt terapiasta huomioimatta, mikä on terapian tärkein työväline.

        T: CRS terapeutti

        Kahdella hoitokerralla olen oppinut tuntemaan itseäni ja kehoani enemmän kuin koskaan. Fyysisenä edistysaskeleena mainittakoon astman "yskiminen ulos" siedettäväksi ja lääkityksen tarpeen väheneminen, henkisellä tasolla varhaislapsuuden muistojen kokeminen kuvina lukkiumien auettua ja jatkuu..
        Kertokaa siis milloin Suomessa koulutusta? Kiitos!


      • whiplash-potilas (kohta ex)
        CSR terapeutti kirjoitti:

        Juu, kyll se niin on, että kallon luut liittyvät toisiinsa ighan muuten kuin luutumalla liikumattomiksi toisiinsa. Terapia täytyy itse kokea, ja viimeistään silloin havaitsee, että kuinka paljon se pystyy korjaamaan kehobn virheasentoja ja lukkiutumia. Koulutusta tarjoaa juuroi tämä mainittu Upledger, ja niitä jaärjestetään ympäri eurooppaa, juuri nyt on meneillän helsingissä muutama kurssi, missä itsekin olen.

        Tämä terapiamuoto on sellainen, että millään muulla terapialla ei voida saada yhtä hyviä hoitotuloksia. Osteopateista sen verran, että he ovat perehtynyt kallon liikkeisiin, mutta itse kraniosacraalinen rytmi heiltä on jäänyt terapiasta huomioimatta, mikä on terapian tärkein työväline.

        T: CRS terapeutti

        Moi!

        Outoa on myöntää, että kyllä vaan minut on hoidettu 7 kuukaudessa lähes kuntoon erittäin vakavasta whiplas-vammasta CST:n avulla. Toki tähän yhdistetty myös perinteistä ft:n harjoittelua (hermokudosta mobilisoivaa) mutta ainoa hoitomuoto on CST.

        Hoidon tehokkuutta kuvaa se, että minullekin on sattunit 2 samanlaista vammaa ja vielä huhtikuussa olin varma, että seuraavaksi minulle hommataan arkku. CST:n ansiosta olen saamassa elämäni takaisin! Ei se nopeaa ole, eikä helppoa mutta hyvältä näyttää.

        Mutta hyvän terapeutin löytäminenkin onkin sitten vallan haasteellista. Monet hierojat ja osteopaatit kun eivä muista aina, että CST:ssä ei käytetä voimaa!


      • happy, happy
        EETSIVÄ kirjoitti:

        Olen ollut n.15v. sitten rajussa usean auton "rysäyksessä". Niskavamma. Krooninen ympärivuorokautinen "hermosärky". Miten ko. hoito voisi auttaa/vahingoittaa minua?

        Ps. CST-terapialla ei voi tehdä pahaa, jos on oikeasti pätevä! Ja se tehoaa erinomaisesti myös 'vanhoihin' vammoihin. Keholla kun on muisti, jota ko. Hoitomuodolla juuri pyritään aktivoimaan ja päästämään ulos 'pahat muisitot', jotka aiheuttavat ongelmat. Toki pitkään vaivannut ongelma vaatii myös pitkän hoitoajan mutta varmasti saat apua.

        Tsekkaa taistelijat.blogspot.com:stä lisätietoja hoitomuodosta ja niskan kuntouttamisesta sen avulla!


      • CST on kokonaisvaltainen va...
        Karita tuleva ksterapeutti? kirjoitti:

        Kahdella hoitokerralla olen oppinut tuntemaan itseäni ja kehoani enemmän kuin koskaan. Fyysisenä edistysaskeleena mainittakoon astman "yskiminen ulos" siedettäväksi ja lääkityksen tarpeen väheneminen, henkisellä tasolla varhaislapsuuden muistojen kokeminen kuvina lukkiumien auettua ja jatkuu..
        Kertokaa siis milloin Suomessa koulutusta? Kiitos!

        Tälle sivustolle ei ilmeisesti harmi kyllä voi kirjoitella sadan sivun kirjoitusta aiheesta. Joten sanonkin vain, että lähteitä ja oppikirjoja löytyy, joissa todellakin ihan tieteellisin menetelmin on todettu miten esim kallon luut toisiinsa yhdistyvät ja jos vieressäni nyt olisi lähdeluettelo tai kyseiset kirjat niin mainitsisin ne tässä. Voin tiedot myöhemmin mielelläni antaa jos skeptikot haluavat päästä täysin vanhanaikaisesta ajattelustaan eroon. Palaan asiaan milloin vain.

        Voin sanoa, että päteviä terapeutteja löytää mm www.iahp.com josta jopa näkee kuinka paljon kursseja terapeutti on käynyt. Valitettavasti Suomessa on edelleen tekijöitä suhteellisen vähän, mutta se tulee tulevaisuudessa muuttumaan ja on jo muuttumassa nopeaan tahtiin.

        Olen itse kokenut lukemattomia hoitoja sekä myös hoitoja tehnyt ja kaikki se mikä näiden kokemusten aikana on tapahtunut ei todellakaan ole mitään huuhaata tai siinä tapauksessa kai pitäisi puhua tapahtuneista ihmeistä. On saanut ja löytynyt vastauksia ja ratkaisuja varsinkin tilanteissa, joihin ei niitä ei ole esim lääkkeiden ja muun kliinisen tutkimisen kautta löytynyt vastauksia ja apua. Katoavatko esim krooniset kivut, paniikkikohtaukset, päänsäryt ym vain "ihmeen" kautta?! Palautuuko esim hajuaisti "ihmeen" kautta.

        Ainut asia maailmassa joka aiheuttaa skeptisyyttä on tiedon ja kokemuksen puute.

        Kannustan kouluttautumaan! Kursseja järjestetään nykyään myös Suomessa, vaikka itse niitä en Suomessa olekaan käynyt.


      • päänuppi
        whiplash-potilas (kohta ex) kirjoitti:

        Moi!

        Outoa on myöntää, että kyllä vaan minut on hoidettu 7 kuukaudessa lähes kuntoon erittäin vakavasta whiplas-vammasta CST:n avulla. Toki tähän yhdistetty myös perinteistä ft:n harjoittelua (hermokudosta mobilisoivaa) mutta ainoa hoitomuoto on CST.

        Hoidon tehokkuutta kuvaa se, että minullekin on sattunit 2 samanlaista vammaa ja vielä huhtikuussa olin varma, että seuraavaksi minulle hommataan arkku. CST:n ansiosta olen saamassa elämäni takaisin! Ei se nopeaa ole, eikä helppoa mutta hyvältä näyttää.

        Mutta hyvän terapeutin löytäminenkin onkin sitten vallan haasteellista. Monet hierojat ja osteopaatit kun eivä muista aina, että CST:ssä ei käytetä voimaa!

        Onko kukaan saanut apua migreeniin tai krooniseen pääkipuun (hermosärkyyn)? Kertokaapa hyvien terapeuttien nimiä Etelä-Suomesta!


      • Kaiken kokenut
        CST on kokonaisvaltainen va... kirjoitti:

        Tälle sivustolle ei ilmeisesti harmi kyllä voi kirjoitella sadan sivun kirjoitusta aiheesta. Joten sanonkin vain, että lähteitä ja oppikirjoja löytyy, joissa todellakin ihan tieteellisin menetelmin on todettu miten esim kallon luut toisiinsa yhdistyvät ja jos vieressäni nyt olisi lähdeluettelo tai kyseiset kirjat niin mainitsisin ne tässä. Voin tiedot myöhemmin mielelläni antaa jos skeptikot haluavat päästä täysin vanhanaikaisesta ajattelustaan eroon. Palaan asiaan milloin vain.

        Voin sanoa, että päteviä terapeutteja löytää mm www.iahp.com josta jopa näkee kuinka paljon kursseja terapeutti on käynyt. Valitettavasti Suomessa on edelleen tekijöitä suhteellisen vähän, mutta se tulee tulevaisuudessa muuttumaan ja on jo muuttumassa nopeaan tahtiin.

        Olen itse kokenut lukemattomia hoitoja sekä myös hoitoja tehnyt ja kaikki se mikä näiden kokemusten aikana on tapahtunut ei todellakaan ole mitään huuhaata tai siinä tapauksessa kai pitäisi puhua tapahtuneista ihmeistä. On saanut ja löytynyt vastauksia ja ratkaisuja varsinkin tilanteissa, joihin ei niitä ei ole esim lääkkeiden ja muun kliinisen tutkimisen kautta löytynyt vastauksia ja apua. Katoavatko esim krooniset kivut, paniikkikohtaukset, päänsäryt ym vain "ihmeen" kautta?! Palautuuko esim hajuaisti "ihmeen" kautta.

        Ainut asia maailmassa joka aiheuttaa skeptisyyttä on tiedon ja kokemuksen puute.

        Kannustan kouluttautumaan! Kursseja järjestetään nykyään myös Suomessa, vaikka itse niitä en Suomessa olekaan käynyt.

        Kyllähän tuo aivan mahtava hoitomuoto on! Sinne jäi huimaukset ja leukanivelongelmat CST:n myötä. Ongelmana onkin löytää juu päteviä tekijöitä. Ne parhaimmat pysyvät pinnan alla, kun jonot on törkeät. ;)

        Tuolla on niskavammaisia saanut erinomaisia hoito tuloksia:.
        http://p3.foorumi.info/niskavamma


      • jdkdkdk
        päänuppi kirjoitti:

        Onko kukaan saanut apua migreeniin tai krooniseen pääkipuun (hermosärkyyn)? Kertokaapa hyvien terapeuttien nimiä Etelä-Suomesta!

        Itsekin vahingossa tavallaan tulin kokeilleeksi tätä ja voin suositella. Ainakin se tuntui oikein mukavalta ja tuntui että pipo ei ollut yhtään kireenä hoidon jälkeen. Varsinaisiin ihmeparanemisiin en toki usko ja itsellänikin migreeni ja hartiajumi olivat poissa tasan niin kauan kuin hoitoa oli.
        Jos rikas olisin niin joka viikko tuossa kävisin!


      • lateeeeeee
        päänuppi kirjoitti:

        Onko kukaan saanut apua migreeniin tai krooniseen pääkipuun (hermosärkyyn)? Kertokaapa hyvien terapeuttien nimiä Etelä-Suomesta!

        Fysioterapia Ari Heikkilä oy (googlettamalla löytyy puhelinnumero) tekee noita hoitoja Etelä-Suomessa, kannattaa ottaa yhteyttä, on kokemusta hänen hoidoistaan.


      • hyviä kokemuksia
        EETSIVÄ kirjoitti:

        Olen ollut n.15v. sitten rajussa usean auton "rysäyksessä". Niskavamma. Krooninen ympärivuorokautinen "hermosärky". Miten ko. hoito voisi auttaa/vahingoittaa minua?

        Kannattaa kokeilla. Upledger mainitsee kirjassaan saaneensa juuri tuontyyppisillä potilailla hyviä tuloksia. Hoito on hyvin epäinvasiivista, eli mitään naksautteluja tms ei tehdä. Hoito on ennenkaikkea rentouttavaa, itse olen sitä tehnyt ystävilleni, jotka kärsivät esim. masennuksesta tai ovat ahdistuneita. Ja joku on pääsytkin eroon lääkityksestä, mikä tietysti jo sinänsä on saavutus.
        Jaksamista sinulle !


    • Kuntoon

      Olen kärsinyt pitkään alaselän kivuista, olkavarren kivuista ja lopulta stressaannuin niin että olin koko kehoni kanssa krampissa. Minulla oli hermostollista vapinaa joka laukesi jo neljän hoitokerran jälkeen. Lantioni joka oli monta vuotta kroonisesti jumissa (johon hain apua syvähieronnasta, kiropraktiikasta, perus osteopatiasta, kansanparantajalta ja fysioterapiassa eivät auttaneet) aukesi myös neljän - viiden hoitokerran jälkeen. Olen yhä hoitoprosessissa sillä keskushermosto vapauttaa kehosta stressin ja krampit asteittain , ensin keskushermoston ja siihen liittyvät osat ja vasta sen jälkeen ääreishermoston eli raajat. Suosittelen kaikille! Mutta etsikää ja kuulostelkaa ensin paikkakunnaltanne osaaja, paljon on kaikissa ammattikunnissa puoskareita ja vain keskinkertaisia..

      • gabita

        hei, voisitko kertoa missä päin Suomea olet saanut näin erinomaista hoitoa?


    • Dysi

      Sairastan Neurolgista liikeratahäiriösairautta eli servikaalista Dystoniaaa.Ja tämä hoitom uoto on ainut,josta olen myös saanut helpotusta ja apua!! Niiden kymmenien muiden hoitomuotojen kokeilujen jälkeen tämä on ehdottomasti paras,eikä todellakaan mitään huuhaata!!Jos ei ole tätä itse kokeillut,ei voi arvostella,tai arvioida hoitomuotoa!! Ja mikä sopii toiselle,ei sovi välttämättä kaikille!Ei minule ollut thyötyä esim. mistään akupunktiosta!!! 2v ihan turhaa kävin ja maksoin siitä!! Hoitajia on vaan todella vähän Suomessa,koska täällä ei ole tällä hetkellä oikein osaavia kouluttajiakaan.Eli onnenpotku on,jos sattuu omalla paikkakunnalla ky fysio löytyä!

    • tyyntynyt

      Jo ekan käyntikerran jälkeen nukuin kunnolla koko yön. Toisin oli ennen hoitoa. Silloin heräilin monta kertaa yössä vaihtamaan asentoa kipujen ja puutumisten takia. Olo on myös rento ja täysin stressitön. Hoito oli täysin kivuton ja miellyttävän rentouttava. Suosittelen lämpimästi kaikille ainakin kerran kokeiltavaks. Itse sain suuren avun.

    • vulvodynia

      Voisiko tästä olla apua vulvodyniaan (hermokipu emättimen alueella?

      • skeponen

        Annan näitä volvodynaamisia hoitoja kaikenikäisille naisille ja todella hyvin tuloksin.
        Jos tekemäni volvodynaaminen hoito ei toimi, niin saat uuden hoidon puoleen hintaan.


    • Entinenvaivainen

      Minulla cst auttoi fibromyalgiaan, mikä on myös hermokipua ympäri kehoa. Eli voin olla varma, että auttaa kaikenlaisiin hermokipuihin. Olin vuonna 2011 sellaisessa kunnossa, etten päässyt sohvalta ylös ilman kainalosauvoja ja napsin lyricaa ja sirdaludia säännöllisesti, että selvisin kivuista. Nyt en näitä lääkkeitä enää tarvitse ja käyn 5 kilometrin juoksu lenkeillä, eikä jalkani kipeydy juoksemisesta.
      Pätevä hoitajan omalta paikkkunnltasi löydät www.iahp (international assosiation of healtcare profesionals) sivustoilta.

      Tälä hetkellä opiskelen itsekin cst-terapeutiksi. Olen käynyt upledger institutin koulutuksissa Hesingissä. Kurssit ovat melko arvokkaita, mutta joka euron arvoisia. Siellä ei tule pettymään opetuksen tasoon! Kursseja on myös muuall pohjoismaissa. Opetus englannin kielistä. Kursit löytyy sivustolta:

      http://upledger.dk/language/en/course-program/

    • 299995

      Löysin tämän ketjun ja kerron oman kokemukseni. Omassa kehossa lukkoja joita yritettiin avata, mutta ahdistuin valtavasti kun hoitaja hoidon aikana kokoaja kyseli näenkö värejä ja tuleeko mieleen asoita joita haluat puhua. Kun ei tullut enkä nähnyt mitään, olin kuulemma vaikea hoidettava enkä osannut heittäytyä hoitoon. Jälkeen päin oli suorastaan huono olo. Valitkaa huolella kenelle mennette ettei tuu pettymyksi, on kuitenkin arvokas hoito.Ei sopinut miulle.

    • KyltyyriRanualtaAuttaa

      TÄSSÄ TAAS TÄMÄ RAKAS RUNONI:
      RAKASTAN TÄTÄ RUNOA YLIKAIKEN, SILLÄ OLEN KYLTTYYRI PERSOONA RANUALTA JA NIMENI ON TIETOMIE JA IVALLINEN ALIAS 100 MUUTA NIKKIÄ.
      MUTTA KYLTTYYRIASIAAN:
      Eino Leino
      "KYLTYYRI"
      HELSINGIN MURTEELLA

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

      P.S. TÄSTÄ RUNOSTA ON TULLUT MYÖS JOKA- AAMUINEN JA JOKAILTAINEN ILTA/AAMURUKOUKSENI.
      LUEN SEN AAMUIN ILLOIN 10 KERTAA!

    • tietomiehet

      Ei mitään kraniosakraaliterapiaa, vaan reilusti ja luonnonmukaisesti voodooinsesti-CXAM:a!!!

      • skepponen

        Annan samoja hoitoja, mutta puolet halvemmalla ja volvodynaamisella edikäsittelyllä.


    • aapee64

      Aivoinfarkti halvaanutti vasemman raajaparin 6v sitten. kävelen nyk omatoimisesti vähän jalkaa laahaten, mutta käden motoriikka melkein kateissa ja tuntopuutokset vielä pahoja. Onko kellään kokemuksia tästä hoitomuodosta tällaisen osalta

    • nalkapalkkasoturii

      Tuli korppi, velhon lintu.
      Munat laski paskat ruiski,
      siitä skeptikot sikesi,
      valtavat valehtijat nousi.

      Skeposet valtaa veivas,
      Pilsut sulle, massi mulle,
      Rahaa haaskalle lekurille,
      Kultasuulle kusettajalle.

      Tuli hoito hirmuinen,
      energiat ovella ärjyi,
      sokeripillerit dosetissa paukkui.

      Skepo parka huokaeli,
      huokaeli, henkäeli,
      Vesi silmässä valitti:
      "Näimpä tiesin, Näimpä luulin,
      arvelin ala ikäni:
      Tiedot, luulot rakkahat repivät,
      sokkotutkimukset paukuttavat.
      Minä valheessa likoan.

    • dfhfgjgjkhjl

      onko jyväskylässä täläistä osaajaa
      onko tämä uusi muotivirtaus kun on päästy si nivelen toiminthäiriöistä eroon
      mikä tulee seuraavaksi

    • Karkkiketttu

      Todella huono kokemus. Hoitaja yritti pakottaa minut traumatilanteeseen ja puolustamaan itseäni. Veivasi päätäni rajusti edestakaisin niin että lihakset ovat edelleen jumissa ja pää ei käänny. Rahat menivät hukkaan ja keho on enemmän jumissa mitä aiemmin.

      • Tietomie

        Aivan selvästi huijaat.
        Olit varmaan THLn 13 prosentin hoidossa arvauskeskuksessa.


    • Lukenut_maallikko

      Onko jotain, mitä hörhöt eivät uskoisi? Kraniosakraaliterapia? Pitäisi keksiä itsekin joku laser-clitori-stimuli ja viedä hölmöiltä rahat osoittamalla niiden jalkoväliä sopivasti koristellulla laser-osoittimella.

      Jos joku oikeasti pohtii asiaa, niin tiedoksi että tämä on täysin humpuukia. Jokainen joka ymmärtää mitään ihmisen elimistön toiminnasta tietää sen heti kun lukee jonkin sivuston, jossa tästä "terapiasta" kerrotaan.

      Selkäydinnestettä on selkäydinnestetilassa. Kun kääntelee ja taivuttaa selkärankaa, se vaikuttaa nesteeseen kaikin tavoin enemmän kuin se jos joku painelee kalloa, jonka koko ei juuri muutu, vaikka fissuurat lievästi joustavia ovatkin. Jos aivoselkäydinnesteen kierrossa on häiriö, aivokammiot kasvavat ja tämä voi aiheuttaa oireita, jotka tunnetaan ja tähän on eri hoitokeinoja koululääketieteessä, mutta tätä ongelmaa ei voi mitenkään korjata painelemalla kalloa sen enempää kuin että auton etupenkkiä voisi säätää puristelemalla koripeltejä käsivoimin, vaikka ne vähän joustaisivatkin.

      • Anonyymi

        Oletko jo päässyt hoitoon?????????????


    • Kraniosakraali

      Energia hoitoa kuten reiki ym healing shamanism ja miljoonat muut.. Tämä voima on pimeyden voimaa joka vaikuttaa näissä kaikissa hoidoissa. Käymällä näissä annatte näille voimille VALTUUDEN itseenne. Muistakaa pikkusormi vertaus. Pimeys tulee valkeuden vaatteissa, ja pimeys on jo pitkällä tänä aikana. Kääntykää ja tehkää parannus. Jeesus Kristus on ainoa pelastus pimeyden voimilta.

      • tunnistan.natsismin

        Homeopatia on myös uskonto, steineriläinen sellainen.


      • VaaraVaanii
        tunnistan.natsismin kirjoitti:

        Homeopatia on myös uskonto, steineriläinen sellainen.

        Uusi SuomiPuheenvuoroVapaavuoroKirjaudu ja osallistu keskusteluun!
        ElinaHytonen

        Hae
        ❤ 5Suosittele
        HPV-ROKOTTEET: LÄÄKÄRIT VAATIVAT ROKOTUSTEN LOPETTAMISTA
        26.5.2015 16:58 Elina Hytönen Euroopan parlamentti HPV-rokote Lääkärien vaatimus lääketeollisuus Rokotteiden turvallisuus 8 kommenttia ilmoita asiaton viesti

        Yli 200 lääkäriä eri puolilta Eurooppaa vaatii HPV-rokotusohjelmien keskeyttämistä, kunnes rokotteiden turvallisuus, tehokkuus ja riskit on kunnolla selvitetty.

        Ihmisen papilloomavirusta (HPV) vastaan myyty rokote on tarkoitettu kohdunkaulasyövän ehkäisyyn. Sen aiheuttamat voimakkaat ja jopa kohtalokkaat haittavaikutukset ovat johtaneet kasvavaan kritiikkiin, vastalauseisiin ja oikeudenkäynteihin rokotteiden valmistajia vastaan.

        Japanin terveysviranomaiset eivät enää suosittele HPV-rokotteita, ja oikeudenkäyntejä on vireillä Ranskassa, Espanjassa ja Intiassa. Huhtikuussa 2015 HPV-rokotteiden vammauttamien tyttöjen vanhemmat protestoivat Kolumbiassa kaduilla rokotuksia vastaan.

        Eurooppalaiset lääkärit tri Philippe de Chazournesin johdolla lähettivät huhtikuussa 2015 EU:n sosiaaliministeri Marisol Tourainelle kirjelmän, jossa he vaativat rokotusohjelmien keskeyttämistä Euroopan Unionin jäsenvaltioissa, kunnes komissio on selvittänyt rokotteisiin liittyvät turvallisuuskysymykset, riskit ja rokotteiden tehokkuuden.

        Euroopan parlamentin jäsen Michele Rivasi (Vihreät) esitteli vaatimuksen Euroopan parlamentille huhtikuussa. Hänen mukaansa miljoonat tytöt Euroopassa – kaksi miljoonaa Ranskassa - ovat saaneet HPV-rokotteen, vaikka sen tehokkuus on yhä todistamatta. Samaan aikaan yhä suuremmalla joukolle rokotuksen saaneista ilmenee voimakkaita ja osin pysyviä haittareaktioita.

        Ei näyttöä tehosta

        HPV-rokotteiden kaksi tuotemerkkiä ovat käytännössä hyvin samanlaiset. Gardasil tehoaa valmistajan (Merck) mukaan neljään HPV-virustyyppiin eli tyyppeihin 6, 11, 16 ja 18. Cervarix tehoaa kahteen näistä, tyyppeihin 16 ja 18.

        Tämä jo on kysymyksiä herättävää. HPV-viruksia on yli 100 eri tyyppiä, joista ainakin 15:tä pidetään syöpää aiheuttavina, mutta vain jos HPV-infektio jatkuu pitkään eikä irtosolukoetta eli papa-testiä tehdä mahdollisten syövän esiasteiden hoitamiseksi. Lisäksi rokotteiden tyypit 16 ja 18 ovat Euroopassa melko harvinaisia. Euroopassa rokotetaan siis miljoonia tyttöjä sellaista virusta vastaan, jota ei juurikaan Euroopassa esiinny.

        Kysymyksiä herättää myös, että rokotteiden kykyä ehkäistä kohdunkaulansyöpää ei ole todistettu. Rokotteet tehoavat jonkin verran yllämainittuihin virustyyppeihin, mutta ei ole ainuttakaan tutkimusta, joka osoittaisi rokotteiden ehkäisevän syöpää. Gardasilin valmistaja Merck väittää, että HPV-rokote johtaa noin 70 %:n vähennykseen kohdunkaulansyöpätapauksissa, vaikka kliininen tutkimustieto ei ole tähän päivään saakka osoittanut rokotteiden ehkäisseen yhtäkään kohdunkaulansyöpätapausta. University of British Columbian tutkijat pitävät Merckin väitettä harhaanjohtavana, ei-toteennäytettynä olettamuksena, joka perustuu vain tutkimusdatan merkittävään vääristelyyn. (Current Pharmaceutical Design 2012 Sep 24)

        Lisäksi vuonna 2012 tehty tutkimus paljasti, että HPV-rokote vähensi HPV tyyppi 16 –infektioita vain 0,6 % (rokotetut naiset/rokottamattomat naiset). Sen sijaan korkeamman syöpäriskin HPV-tulehduksia todettiin rokotetuilla naisilla 2,6 % - 6,2 % useammin kuin rokottamattomilla. Merckin omat tutkimukset osoittavat vielä että naisilla, jotka ovat saaneet HPV tyyppi 16 tai 18 -tartunnan ennen rokotteen ottamista, riski saada syövän esiaste tai itse syöpä nousee 44,6 %! (Am J Obstet Gynecol 2012;206:46; FDA.gov Gardasil TM HPV Quadrivalent Vaccine May 18, 2006 VRBPAC Meeting (PDF); CDC.gov Genital HPV Infection Fact Sheet February 23, 2015)

        Tutkijat syyttävät alumiinia

        Gardasilissa ja Cervarixissa on kummassakin adjuvanttina eli kantaja-aineena alumiinisuoloja, joihin viruksen kaltaiset proteiinit (VLP) on adsorboitu eli kiinnitetty. Gardasilissa on ASO4-adjuvantti tyyppiä 3-O-desasyyli-4-monofosforyylilipidi (MPL) adsorboituna alumiinihydroksidiin. Cervarixissakin virusainekset on adsorboitu alumiinihydroksidiin. Gardasilissa on lisäksi polysorbaatti 80:aa, mikä puuttuu Cervarixista. Polysorbaatti 80 on haitallinen aine, jonka tiedetään aiheuttavan mm. hedelmättömyyttä.

        Monet tutkijat syyttävät HPV-rokotteiden toksisista vaikutuksista niiden alumiinia. Näitä tutkijoita ovat Ranskassa R.- K. Gherardi ja F.- J. Authier, Canadassa C. Shaw ja L. Tomljenovic, Pohjois-Amerikassa S. Seneff ja S.-H. Lee, Israelissa Y. Schoenfeld ja Englannissa C. Exley ja muut. (Michele Rivasi, MEP, 9.4. 2015, http:://vaccineimpact.com/2015/european-parliament-addresses-the…)

        Rokotteiden alumiinisuolat vaeltavat kehossa vapaasti, kunnes saapuvat aivoihin, mihin ne alkavat kerääntyä. Alumiini on neurotoksiini, hermostomyrkky. Tutkimukset ovat osoittaneet, että rokotteiden alumiiniadjuvantit pystyvät aiheuttamaan vakavia immun


      • tunnistan.natsismin
        VaaraVaanii kirjoitti:

        Uusi SuomiPuheenvuoroVapaavuoroKirjaudu ja osallistu keskusteluun!
        ElinaHytonen

        Hae
        ❤ 5Suosittele
        HPV-ROKOTTEET: LÄÄKÄRIT VAATIVAT ROKOTUSTEN LOPETTAMISTA
        26.5.2015 16:58 Elina Hytönen Euroopan parlamentti HPV-rokote Lääkärien vaatimus lääketeollisuus Rokotteiden turvallisuus 8 kommenttia ilmoita asiaton viesti

        Yli 200 lääkäriä eri puolilta Eurooppaa vaatii HPV-rokotusohjelmien keskeyttämistä, kunnes rokotteiden turvallisuus, tehokkuus ja riskit on kunnolla selvitetty.

        Ihmisen papilloomavirusta (HPV) vastaan myyty rokote on tarkoitettu kohdunkaulasyövän ehkäisyyn. Sen aiheuttamat voimakkaat ja jopa kohtalokkaat haittavaikutukset ovat johtaneet kasvavaan kritiikkiin, vastalauseisiin ja oikeudenkäynteihin rokotteiden valmistajia vastaan.

        Japanin terveysviranomaiset eivät enää suosittele HPV-rokotteita, ja oikeudenkäyntejä on vireillä Ranskassa, Espanjassa ja Intiassa. Huhtikuussa 2015 HPV-rokotteiden vammauttamien tyttöjen vanhemmat protestoivat Kolumbiassa kaduilla rokotuksia vastaan.

        Eurooppalaiset lääkärit tri Philippe de Chazournesin johdolla lähettivät huhtikuussa 2015 EU:n sosiaaliministeri Marisol Tourainelle kirjelmän, jossa he vaativat rokotusohjelmien keskeyttämistä Euroopan Unionin jäsenvaltioissa, kunnes komissio on selvittänyt rokotteisiin liittyvät turvallisuuskysymykset, riskit ja rokotteiden tehokkuuden.

        Euroopan parlamentin jäsen Michele Rivasi (Vihreät) esitteli vaatimuksen Euroopan parlamentille huhtikuussa. Hänen mukaansa miljoonat tytöt Euroopassa – kaksi miljoonaa Ranskassa - ovat saaneet HPV-rokotteen, vaikka sen tehokkuus on yhä todistamatta. Samaan aikaan yhä suuremmalla joukolle rokotuksen saaneista ilmenee voimakkaita ja osin pysyviä haittareaktioita.

        Ei näyttöä tehosta

        HPV-rokotteiden kaksi tuotemerkkiä ovat käytännössä hyvin samanlaiset. Gardasil tehoaa valmistajan (Merck) mukaan neljään HPV-virustyyppiin eli tyyppeihin 6, 11, 16 ja 18. Cervarix tehoaa kahteen näistä, tyyppeihin 16 ja 18.

        Tämä jo on kysymyksiä herättävää. HPV-viruksia on yli 100 eri tyyppiä, joista ainakin 15:tä pidetään syöpää aiheuttavina, mutta vain jos HPV-infektio jatkuu pitkään eikä irtosolukoetta eli papa-testiä tehdä mahdollisten syövän esiasteiden hoitamiseksi. Lisäksi rokotteiden tyypit 16 ja 18 ovat Euroopassa melko harvinaisia. Euroopassa rokotetaan siis miljoonia tyttöjä sellaista virusta vastaan, jota ei juurikaan Euroopassa esiinny.

        Kysymyksiä herättää myös, että rokotteiden kykyä ehkäistä kohdunkaulansyöpää ei ole todistettu. Rokotteet tehoavat jonkin verran yllämainittuihin virustyyppeihin, mutta ei ole ainuttakaan tutkimusta, joka osoittaisi rokotteiden ehkäisevän syöpää. Gardasilin valmistaja Merck väittää, että HPV-rokote johtaa noin 70 %:n vähennykseen kohdunkaulansyöpätapauksissa, vaikka kliininen tutkimustieto ei ole tähän päivään saakka osoittanut rokotteiden ehkäisseen yhtäkään kohdunkaulansyöpätapausta. University of British Columbian tutkijat pitävät Merckin väitettä harhaanjohtavana, ei-toteennäytettynä olettamuksena, joka perustuu vain tutkimusdatan merkittävään vääristelyyn. (Current Pharmaceutical Design 2012 Sep 24)

        Lisäksi vuonna 2012 tehty tutkimus paljasti, että HPV-rokote vähensi HPV tyyppi 16 –infektioita vain 0,6 % (rokotetut naiset/rokottamattomat naiset). Sen sijaan korkeamman syöpäriskin HPV-tulehduksia todettiin rokotetuilla naisilla 2,6 % - 6,2 % useammin kuin rokottamattomilla. Merckin omat tutkimukset osoittavat vielä että naisilla, jotka ovat saaneet HPV tyyppi 16 tai 18 -tartunnan ennen rokotteen ottamista, riski saada syövän esiaste tai itse syöpä nousee 44,6 %! (Am J Obstet Gynecol 2012;206:46; FDA.gov Gardasil TM HPV Quadrivalent Vaccine May 18, 2006 VRBPAC Meeting (PDF); CDC.gov Genital HPV Infection Fact Sheet February 23, 2015)

        Tutkijat syyttävät alumiinia

        Gardasilissa ja Cervarixissa on kummassakin adjuvanttina eli kantaja-aineena alumiinisuoloja, joihin viruksen kaltaiset proteiinit (VLP) on adsorboitu eli kiinnitetty. Gardasilissa on ASO4-adjuvantti tyyppiä 3-O-desasyyli-4-monofosforyylilipidi (MPL) adsorboituna alumiinihydroksidiin. Cervarixissakin virusainekset on adsorboitu alumiinihydroksidiin. Gardasilissa on lisäksi polysorbaatti 80:aa, mikä puuttuu Cervarixista. Polysorbaatti 80 on haitallinen aine, jonka tiedetään aiheuttavan mm. hedelmättömyyttä.

        Monet tutkijat syyttävät HPV-rokotteiden toksisista vaikutuksista niiden alumiinia. Näitä tutkijoita ovat Ranskassa R.- K. Gherardi ja F.- J. Authier, Canadassa C. Shaw ja L. Tomljenovic, Pohjois-Amerikassa S. Seneff ja S.-H. Lee, Israelissa Y. Schoenfeld ja Englannissa C. Exley ja muut. (Michele Rivasi, MEP, 9.4. 2015, http:://vaccineimpact.com/2015/european-parliament-addresses-the…)

        Rokotteiden alumiinisuolat vaeltavat kehossa vapaasti, kunnes saapuvat aivoihin, mihin ne alkavat kerääntyä. Alumiini on neurotoksiini, hermostomyrkky. Tutkimukset ovat osoittaneet, että rokotteiden alumiiniadjuvantit pystyvät aiheuttamaan vakavia immun

        Äkkilukemalta tuossa lainauksessasi ei ollut merkkejä steineriläisestä natsismista tai hitleriläisestä steinerismistä.


      • BSHunterR
        VaaraVaanii kirjoitti:

        Uusi SuomiPuheenvuoroVapaavuoroKirjaudu ja osallistu keskusteluun!
        ElinaHytonen

        Hae
        ❤ 5Suosittele
        HPV-ROKOTTEET: LÄÄKÄRIT VAATIVAT ROKOTUSTEN LOPETTAMISTA
        26.5.2015 16:58 Elina Hytönen Euroopan parlamentti HPV-rokote Lääkärien vaatimus lääketeollisuus Rokotteiden turvallisuus 8 kommenttia ilmoita asiaton viesti

        Yli 200 lääkäriä eri puolilta Eurooppaa vaatii HPV-rokotusohjelmien keskeyttämistä, kunnes rokotteiden turvallisuus, tehokkuus ja riskit on kunnolla selvitetty.

        Ihmisen papilloomavirusta (HPV) vastaan myyty rokote on tarkoitettu kohdunkaulasyövän ehkäisyyn. Sen aiheuttamat voimakkaat ja jopa kohtalokkaat haittavaikutukset ovat johtaneet kasvavaan kritiikkiin, vastalauseisiin ja oikeudenkäynteihin rokotteiden valmistajia vastaan.

        Japanin terveysviranomaiset eivät enää suosittele HPV-rokotteita, ja oikeudenkäyntejä on vireillä Ranskassa, Espanjassa ja Intiassa. Huhtikuussa 2015 HPV-rokotteiden vammauttamien tyttöjen vanhemmat protestoivat Kolumbiassa kaduilla rokotuksia vastaan.

        Eurooppalaiset lääkärit tri Philippe de Chazournesin johdolla lähettivät huhtikuussa 2015 EU:n sosiaaliministeri Marisol Tourainelle kirjelmän, jossa he vaativat rokotusohjelmien keskeyttämistä Euroopan Unionin jäsenvaltioissa, kunnes komissio on selvittänyt rokotteisiin liittyvät turvallisuuskysymykset, riskit ja rokotteiden tehokkuuden.

        Euroopan parlamentin jäsen Michele Rivasi (Vihreät) esitteli vaatimuksen Euroopan parlamentille huhtikuussa. Hänen mukaansa miljoonat tytöt Euroopassa – kaksi miljoonaa Ranskassa - ovat saaneet HPV-rokotteen, vaikka sen tehokkuus on yhä todistamatta. Samaan aikaan yhä suuremmalla joukolle rokotuksen saaneista ilmenee voimakkaita ja osin pysyviä haittareaktioita.

        Ei näyttöä tehosta

        HPV-rokotteiden kaksi tuotemerkkiä ovat käytännössä hyvin samanlaiset. Gardasil tehoaa valmistajan (Merck) mukaan neljään HPV-virustyyppiin eli tyyppeihin 6, 11, 16 ja 18. Cervarix tehoaa kahteen näistä, tyyppeihin 16 ja 18.

        Tämä jo on kysymyksiä herättävää. HPV-viruksia on yli 100 eri tyyppiä, joista ainakin 15:tä pidetään syöpää aiheuttavina, mutta vain jos HPV-infektio jatkuu pitkään eikä irtosolukoetta eli papa-testiä tehdä mahdollisten syövän esiasteiden hoitamiseksi. Lisäksi rokotteiden tyypit 16 ja 18 ovat Euroopassa melko harvinaisia. Euroopassa rokotetaan siis miljoonia tyttöjä sellaista virusta vastaan, jota ei juurikaan Euroopassa esiinny.

        Kysymyksiä herättää myös, että rokotteiden kykyä ehkäistä kohdunkaulansyöpää ei ole todistettu. Rokotteet tehoavat jonkin verran yllämainittuihin virustyyppeihin, mutta ei ole ainuttakaan tutkimusta, joka osoittaisi rokotteiden ehkäisevän syöpää. Gardasilin valmistaja Merck väittää, että HPV-rokote johtaa noin 70 %:n vähennykseen kohdunkaulansyöpätapauksissa, vaikka kliininen tutkimustieto ei ole tähän päivään saakka osoittanut rokotteiden ehkäisseen yhtäkään kohdunkaulansyöpätapausta. University of British Columbian tutkijat pitävät Merckin väitettä harhaanjohtavana, ei-toteennäytettynä olettamuksena, joka perustuu vain tutkimusdatan merkittävään vääristelyyn. (Current Pharmaceutical Design 2012 Sep 24)

        Lisäksi vuonna 2012 tehty tutkimus paljasti, että HPV-rokote vähensi HPV tyyppi 16 –infektioita vain 0,6 % (rokotetut naiset/rokottamattomat naiset). Sen sijaan korkeamman syöpäriskin HPV-tulehduksia todettiin rokotetuilla naisilla 2,6 % - 6,2 % useammin kuin rokottamattomilla. Merckin omat tutkimukset osoittavat vielä että naisilla, jotka ovat saaneet HPV tyyppi 16 tai 18 -tartunnan ennen rokotteen ottamista, riski saada syövän esiaste tai itse syöpä nousee 44,6 %! (Am J Obstet Gynecol 2012;206:46; FDA.gov Gardasil TM HPV Quadrivalent Vaccine May 18, 2006 VRBPAC Meeting (PDF); CDC.gov Genital HPV Infection Fact Sheet February 23, 2015)

        Tutkijat syyttävät alumiinia

        Gardasilissa ja Cervarixissa on kummassakin adjuvanttina eli kantaja-aineena alumiinisuoloja, joihin viruksen kaltaiset proteiinit (VLP) on adsorboitu eli kiinnitetty. Gardasilissa on ASO4-adjuvantti tyyppiä 3-O-desasyyli-4-monofosforyylilipidi (MPL) adsorboituna alumiinihydroksidiin. Cervarixissakin virusainekset on adsorboitu alumiinihydroksidiin. Gardasilissa on lisäksi polysorbaatti 80:aa, mikä puuttuu Cervarixista. Polysorbaatti 80 on haitallinen aine, jonka tiedetään aiheuttavan mm. hedelmättömyyttä.

        Monet tutkijat syyttävät HPV-rokotteiden toksisista vaikutuksista niiden alumiinia. Näitä tutkijoita ovat Ranskassa R.- K. Gherardi ja F.- J. Authier, Canadassa C. Shaw ja L. Tomljenovic, Pohjois-Amerikassa S. Seneff ja S.-H. Lee, Israelissa Y. Schoenfeld ja Englannissa C. Exley ja muut. (Michele Rivasi, MEP, 9.4. 2015, http:://vaccineimpact.com/2015/european-parliament-addresses-the…)

        Rokotteiden alumiinisuolat vaeltavat kehossa vapaasti, kunnes saapuvat aivoihin, mihin ne alkavat kerääntyä. Alumiini on neurotoksiini, hermostomyrkky. Tutkimukset ovat osoittaneet, että rokotteiden alumiiniadjuvantit pystyvät aiheuttamaan vakavia immun

        Elina Hytönen on kiinalaisista vaihtoehtopillereistä kiinnostunut kielenkääntäjä ja tällä palstalla tunnetuksi tulleen kirjan hän on kirjoittanut yhteistyössä tähdistäennustaja-fengshui-konsultin kanssa.

        Eletään kyllä ihmeellisessä maailmassa, jos ihmiset kuuntelevat ennemmin näitä, kuin lääkäreitä

        Mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmyydellä ei ole rajoja


    • Anonyymi

      Ei ole höpöä voin 18 vuoden kokemuksella kertoa teille, että hoidin lukuisia asiakkaita ja olen myös saanut itse hoidon.

      • Anonyymi

        Nyt ollut uusi kirjoitus 2019, joten laitan muutaman rivin. Kuinkahan viimeisin kirjoittaisi lisää. Tänään kuulin tuollaisessa hoidosta ja olisin kiinnostunut. Mahtaisiko olla apua minun vaivasi. Nelisen vuotta oikea käteni ollut kipeä, varsinkin etusormi. Mitkään hoidot ja lääkkeet eivät olttaneet. -16 leikattiin kaularankaa, tarkoituksena parantaa käsi!? Mitään apua ei tullut. Etusormi aivan suora. eikä siedä kosketusta. Voimakkain että olen koko ajan pitänyt, että pystyn jotenkin olemaan. Tahdissa ei ollut enää muuta esittää, kuin jotain Takajuostestimulaatiota, josta ei takuita auttaisi koko. Siitä viimeisestäkään ollut mitään apua, joten en siihen ruvennut. Tai tämä lopuksi on luokiteltu CRPS 2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollut uusi kirjoitus 2019, joten laitan muutaman rivin. Kuinkahan viimeisin kirjoittaisi lisää. Tänään kuulin tuollaisessa hoidosta ja olisin kiinnostunut. Mahtaisiko olla apua minun vaivasi. Nelisen vuotta oikea käteni ollut kipeä, varsinkin etusormi. Mitkään hoidot ja lääkkeet eivät olttaneet. -16 leikattiin kaularankaa, tarkoituksena parantaa käsi!? Mitään apua ei tullut. Etusormi aivan suora. eikä siedä kosketusta. Voimakkain että olen koko ajan pitänyt, että pystyn jotenkin olemaan. Tahdissa ei ollut enää muuta esittää, kuin jotain Takajuostestimulaatiota, josta ei takuita auttaisi koko. Siitä viimeisestäkään ollut mitään apua, joten en siihen ruvennut. Tai tämä lopuksi on luokiteltu CRPS 2

        Virheitähän siinä tuli, kun en huomioinut noita "käännöksiä". Tays muuttui tahdiksi, ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollut uusi kirjoitus 2019, joten laitan muutaman rivin. Kuinkahan viimeisin kirjoittaisi lisää. Tänään kuulin tuollaisessa hoidosta ja olisin kiinnostunut. Mahtaisiko olla apua minun vaivasi. Nelisen vuotta oikea käteni ollut kipeä, varsinkin etusormi. Mitkään hoidot ja lääkkeet eivät olttaneet. -16 leikattiin kaularankaa, tarkoituksena parantaa käsi!? Mitään apua ei tullut. Etusormi aivan suora. eikä siedä kosketusta. Voimakkain että olen koko ajan pitänyt, että pystyn jotenkin olemaan. Tahdissa ei ollut enää muuta esittää, kuin jotain Takajuostestimulaatiota, josta ei takuita auttaisi koko. Siitä viimeisestäkään ollut mitään apua, joten en siihen ruvennut. Tai tämä lopuksi on luokiteltu CRPS 2

        > Kuinkahan viimeisin kirjoittaisi lisää.

        Mitä tuo tarkoittaa? Vaikeaa saada selvää ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheitähän siinä tuli, kun en huomioinut noita "käännöksiä". Tays muuttui tahdiksi, ym

        Kyllä olen tosiaan huonosti kirjoittanut, enkä itsekään tajua. Muuttanut sanojakin, en katsonut. TAYSissa siis leikattiin ahtautunutta kaularankaa, ei parantunut!
        Sattumalta uudelleen luin tätä, johon jo aijemmin kirjoitin
        Villakäsinettä olen käyttänyt viidettä vuotta, että jotenkin olen pystynyt olemaan. Lääkkeet eivät ole auttaneet.
        Jos joku kirjoittaisi kokemuksiaan, kannattaisiko kokeilla Kraniohoit.? Eipä kukaan ole laittanut mitään 2020 vuonna. Jos tuosta olisi apua, Akupunktiosta ei apua, kymmenkunta kertaa kävin, pari kertaa neuvoihin sähköäkin.
        Nyt Koronan vuoksi ei yrittääkään, voisin ehkä soittaa huomenna ja kysellä, auttaisiko minun käteeni. Tuo etusormi kaiken aikaa, ettei sillä voi koskea mihinkään.
        Kirjoittakaa kokemuksia, virheitä, jos ajatus ymmärrettävästi.
        Korona vuoksi, kuin "Häkkilintu".nimimerkki.


    • Anonyymi

      Hei!

      Tässä keskustelussa on ajateltu jo noin 10 vuotta sitten, että kraniosakraaliterapia tulisi kasvattamaan suosiotaan ja tältä se tosiaan näyttää. Koulutustarjonta ja kraniosakraaliterapeuttien määrä on kasvanut, mikä on hieno juttu.

      Itselläni on usealta vuodelta kokemuksia saaduista hoidoista ja niiden hyvistä vaikutuksista. Erityisesti pidän biodynaamisesta kraniosakraaliterapian suuntauksesta, joka on hyvin lempeä ja laajakatseinen perspektiivi kehosysteemiimme.

      Saatuani hyviä kokemuksia hoidoista mm. Biodynaamisella osteopaatilta, halusin itsekkin kouluttautua kraniosakraaliterapeutiksi, koska koulutuksen sisältö vaikutti kiinnostavalta ja mahdollistaa osaamisen syventämisen käytännössä ja erilaisin kurssein jatkossa.

      Suosittelen kokeilemaan kraniosakraaliterapiaa. Tässä omat nettisivuni, jossa kerron hieman lisää, mitä on biodynaaminen kraniosakraaliterapia: https://www.kraniosakraali.fi/

    • Anonyymi

      kertokaapa ihmiset kokemuksia nyt sitten miten auttoi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe