Kertokaas paikkoja, jonne 18v pääsee sisään pe iltana? Vähän kuvauksia mestoista ja vaikka linkkejä, jos löytyy.
Turun baarit
6
1663
Vastaukset
- ähähähäh
Se on sellanen räkälä missä kaikki Raunistulan juopot käy (myös ne nuoret juopot) ja luullakseni googlauksella löytyy.
- nipsa
No 18veet pääsee sisälle perjantaina ainakin Barbiin, Lyniin sekä The Clubille, jos iha yökerhoista puhutaan.
Barbi on halpa ja kiva paikka. Kohtalaisen kokone, sekä ala- että yläkerta löytyy. Musiikkia laidasta laitaan.
Lyni samoin halpa ja lähellä toria, oma kantapaikka, mukavan viihtyisä ja pienehkö, tiivis tunnelma. Kaksi eri puolta, tanssimusiikki puoli ja suomirokki puoli.
The Club, mene vain jos olet rikas :D muutenkaa ei ainakaa mun makuun oo kyseinen paikka, liian sokkeloine, tai sit mä oon aina ollu liian huppelis siel.. :) - rane
Siis baariinko olet menossa? No Pulina Pubi, Masan Baari, entinen Jarmon Baari länsikeskuksen lähellä. Nämä ovat ainakin kovia mestoja, jos haluat tavata yh-äitejä ja pitkä-aikastyöttömiä.
Yökerhot ja Klubit ovatkin sitten jo oma lukunsa... - uilon
Uusi mesta Turussa on mm. Hohtogolf West Coast, jossa on hyvä aloitella iltaa pelaamalla hohtominigolfia ja ottamalla muutama bisse. Kuvia paikasta www.hohtogolf.fi
- oi!toy
Voi pikkunen ohan noita, mutta yksi nousee ehottomasti ylitse muiden ja se on Paroni ehdottomasti paras paikka istua niin maanantaina kuin perjantainakin. Tosin siellä törmää vaan tietynlaisiin ihmisiin kuten TVO:llakin, tai Laiturissa... hmm.. parasta olisi käydä kaikki läpi
- reiska.s
Joo. Paroni on muuten hyvä mesta, mutta kun siellä on liian matalat ovi-aukot ja niihin lyö aina päänsä.
Sitäpaitsi se mesta on mun yhden tutun perintöbaari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913