Tämän olisi voinut jättää tekemättä...
http://fr.cars.yahoo.com/02032007/289/t/renault-scenic-conquest-baroudeur-attitude.html
Uusi Scenic Conquest / Geneve
4
1675
Vastaukset
- JUSA se alkuperäinen
Maavaraa tulee lisää jopa 20mm, turvavyöt oranssit, kori oranssi ja sisutuksessa oranssiin vibahtavaa kuosia. Eli ihan oikeasti... tämän olisi voinut jättää piirustuspöydälle. Ottaisivat mieluummin uudesta Twingosta mallia esim. nokka näyttää sata kertaa paremmalta kuin uudessa faceliftissä.
- Me II
Nelivetoista ei olekaan ollut vähään aikaan, ja onhan sellainen kaikilla muillakin.
- JUSA se alkuperäinen
Me II kirjoitti:
Nelivetoista ei olekaan ollut vähään aikaan, ja onhan sellainen kaikilla muillakin.
No olisihan siitä nelivedosta voinut tehdä ihan normaalin vaikkapa Renault Scenic II 4x4. Noi kumitsydeemit näyttää ihan kamalilta ja se väri vasta onkin hirvitys. Onhan noita nelivetoja myös normaaleissa autoissa.
- eka rellu
On ikäänkuin karjarauta valmiina.
Ei mielestäni pahimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329