Baikal Sporting

Jänistäjä

Onko kellään kokemuksia Baikal IJ-27 Sportingista? Hyvää tai huonoa sanomista, kaikki käy. Onko mitään onkelmia? Onko hintansa (530e) väärtti? Pitkä ja painavako?

Kymmenisen kertaa vuodessa tulee ammuttua kiekkoja, mutta muuten ihan mettäpyssyksi ois tarkotus.

Niin, ja nuo rekyylintapporeiät tuossa piipun päässä hieman arveluttaa myös. Mitenköhän tuo lumi tai vesi pääsee tuonne piippuun? Tulee meinaan oltua metällä joskus huonollakin säällä.

Kiitoksia etukäteen.

9

7581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen omistaja

      Itse omistan tuollaisen balalaikan IJ27 sportingin, ja täytyy sanoa, että ko ase on hinta/laatu suhteeltaan todella hyvä ase, esim perus IJ27 verrattuna aseen viimeistely on aivan omaa luokkaansa (etenkin "jenkki malleissa {merkintä SPR 310}...)

      Tuohon että onko hintansa väärti, kysymykseen tuli vanrmaankin vastattua jo edellisessä kysymyksessä, ja tätä asetta myydään myös hintaan 690e... (itse maksoin omastani vähän alle 500e)

      Ja mitä noihin rekyylintappotapporeikiin tulee, niin ainakin minua paikallinen kauppias valisti, että suuremmat reijäthän siellä piippujen päissä on, ja tämä pitää kyllä täysin paikkaansa...

    • Nimetön

      itellä ollu sportinki useamman vuoden ja kiekkoja tullu paukuteltuu viikottain.hyvin osuu ku tulee tutuks pyssyn kanssa.ja supistajat on toiminu ja ajanu asiansa.

      • porttinki

        itsellä on kans porttinki,ja se minkä takia ostin sen,iso kätiselle on perän kaula ja etutukki tarpeeksi paksut.hyvä pyssy kelillä kuin kelillä, eikä ole ruostunut.


    • 12 cal.

      Ehdoton hinta/laatusuhde! Hyvä ostos kannattaa ostaa!

    • meika_91

      itellä baikal sporting ollu yli voden ja ollu todella hyvä.. ite oon ollu metällä huonoillaki säillä ja ei mitään haitannu ne rekyylintapporeiät... jos tykkäät baikaleista nii osta ihmeesä. ite voin kyllä suositella sitä. ainoa ongelma mitä on ollu, että oon joutunu lähettään aseen takas ku takatukki lohkes, mutta se meni onneksi takuuseen....

      • petsku...

        Olikohan kyse kuusaan kt sportista ostetusta aseesta?
        Itse kävin eilen hakemassa kyseisestä liikkeestä moisen ja sain vielä vanhaa erää 550€. Uuden hinta nyt yli 800. Siis kyseessä täysin sama ase.
        Kyselin vain että onko näiden kanssa minkälaisia ongelmia ollut niin sanoi, että heille on yksi palautettu missä tukki halki. Tästä syystä kysynkin, että onkohan kyseisiä tapauksia ollut enemmänkin?

        Ja siis tarkoittaako tuo SPR 310 että on joku jenkki myynti versio?


      • entinen omistaja
        petsku... kirjoitti:

        Olikohan kyse kuusaan kt sportista ostetusta aseesta?
        Itse kävin eilen hakemassa kyseisestä liikkeestä moisen ja sain vielä vanhaa erää 550€. Uuden hinta nyt yli 800. Siis kyseessä täysin sama ase.
        Kyselin vain että onko näiden kanssa minkälaisia ongelmia ollut niin sanoi, että heille on yksi palautettu missä tukki halki. Tästä syystä kysynkin, että onkohan kyseisiä tapauksia ollut enemmänkin?

        Ja siis tarkoittaako tuo SPR 310 että on joku jenkki myynti versio?

        ja sporting versiossa voi halutessaan kääntää ejektorit pois käytöstä.hyvä ominaisuus joillekin jotka eivät tykkää ulosheittimistä.mitenkö? käännä lukkorungossa päädyssä olevia talttapää ruuveja 1/4 kierrosta,näin saat niistä pelkät ulostyöntimet...


      • ihan
        petsku... kirjoitti:

        Olikohan kyse kuusaan kt sportista ostetusta aseesta?
        Itse kävin eilen hakemassa kyseisestä liikkeestä moisen ja sain vielä vanhaa erää 550€. Uuden hinta nyt yli 800. Siis kyseessä täysin sama ase.
        Kyselin vain että onko näiden kanssa minkälaisia ongelmia ollut niin sanoi, että heille on yksi palautettu missä tukki halki. Tästä syystä kysynkin, että onkohan kyseisiä tapauksia ollut enemmänkin?

        Ja siis tarkoittaako tuo SPR 310 että on joku jenkki myynti versio?

        USA:ssa jotain balalaikan versioita Remingtonin nimellä!
        Itse ostin IJ-27 E:n parikymmentä vuotta takaperin. Siihen aikaan ei ollut vaihto suuhisia. Minulla on skeet ja metsästyspiiput sen sijaan. Yksi iskuripiikki on katkennut n. 10000 laukauksen jälkeen, muuta probleemaa ei ole ollut. Balalaikka on tehtaalta tullessaan niin paksussa ja jäykässä rasvassa vielä nykyäänkin, että ne kannattaa pestä pois.
        Jos nykyisten pyssyjen laatu on sama, kuin neukkulan aikaan valmistettujen ostos on enempi kuin hintansa väärti


      • mehturi 33
        ihan kirjoitti:

        USA:ssa jotain balalaikan versioita Remingtonin nimellä!
        Itse ostin IJ-27 E:n parikymmentä vuotta takaperin. Siihen aikaan ei ollut vaihto suuhisia. Minulla on skeet ja metsästyspiiput sen sijaan. Yksi iskuripiikki on katkennut n. 10000 laukauksen jälkeen, muuta probleemaa ei ole ollut. Balalaikka on tehtaalta tullessaan niin paksussa ja jäykässä rasvassa vielä nykyäänkin, että ne kannattaa pestä pois.
        Jos nykyisten pyssyjen laatu on sama, kuin neukkulan aikaan valmistettujen ostos on enempi kuin hintansa väärti

        En oo varma, mutta sporting versiokin saattaa olla yhtä raskas ja etupainoinen kuin perusmallikin. Ei siitä muuta huonoa löydykään hyvä laatuinen ja varmatoiminen ase.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe