Opettajalla seisoi :(

Marjaana85

Nyt sattui jotain kamalaa historian tunnilla. :(

Nimittäin sattui niin ikävästi, että sain historian kokeesta nelosen. Sitten kokeenpalautustunnin jälkeen ajattelin mennä sanomaan opettajalle, että en mene uusintakokeeseen, vaan käyn sen kurssin joskus myöhemmin uudestaan.

Ja se, mikä oli niin kamalaa, oli se, että opettajalla alkoi Seisomaan!! Minua nolotti niin kauheasti, että vain punastuin. Onneksi luokassa ei ollut enää muita. Lähdin heti pois, kun olin ssaanut asiani selitettuä.

Voi ei, sanon minä!

Kaikki mihet vainoavat minua! Ensin se ripari ja isonen (viimeistään riparin jälkeen en ole voinut suhtautua miehiin normaalisisti, ja muutenkin olen lesbo). Voi ei.

Ja ei siinä vielä mitään, että opella seisoi, vaan ne minun ajatukseni! Häpeän niitä rivoja ajatuksia joita minulle väistämättä tuli: kiltti koulutyttö ja historian opettaja... APUA!

Tämä on yhdellä sanalla sanottuna KAMALAA!!

Voi ei ja apua!

17

20691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (|)

      Olipa hissan maikalla munaa!

    • minä

      on kamalaa...ihan hirveetä,katastrofi...älä nyt viitti...jokaisella meistä välil tulee sellasii ajatuksii..!!

    • ...

      Mitä sitten jos opettajalla seisoi? Pitääkö siitä tulla tänne itkemään? Ja sitä paitsi, niinkuin joku jo sanoikin, se on aivan luonnollinen asia.

      • Hanna

        No onhan se tietenkin iavna luonnollista, mutta kai sitä nt oppilas saa pelästyä, jos opettajalla alkaa seisomaan!

        Te olette taas noita tyhmiä jeesustelijoita, jotka eivät tajua mistään mitään.

        Kyllä varmasti Marjaana tietää, että se on aivan luonnollista, mutta ei sille voi mitään, jos pelästyy täsyin luonnollista asiaa tuollaisessa tilanteessa!

        Te olette typeriä.

        Jotain rajaa sentään.


      • ...
        Hanna kirjoitti:

        No onhan se tietenkin iavna luonnollista, mutta kai sitä nt oppilas saa pelästyä, jos opettajalla alkaa seisomaan!

        Te olette taas noita tyhmiä jeesustelijoita, jotka eivät tajua mistään mitään.

        Kyllä varmasti Marjaana tietää, että se on aivan luonnollista, mutta ei sille voi mitään, jos pelästyy täsyin luonnollista asiaa tuollaisessa tilanteessa!

        Te olette typeriä.

        Jotain rajaa sentään.

        No vaikka pelästyisikin, täytyykö siitä tulla tänne parkumaan?


      • Bööh
        ... kirjoitti:

        No vaikka pelästyisikin, täytyykö siitä tulla tänne parkumaan?

        Miksi ei tänne saa tulla parkumaan, sillä onhan tuo aika eriskummallinen juttu jos ei ope pysty moista hillitsemään. Olisihan ope voinut käydä välkkärillä runkulla, niin pystyisi hetken itsensä hillitsemään.
        Voi voi täällä itketään paljon turhempia ja tyhmempiä juttuja mutta ne sattuvar kohdistumaan naisiin, siks miehet ei niihin älähdä.

        Heh, heh semmosta se on miesten maailma, voi surku....tumputus kunniaan vaan


      • Toni26
        Bööh kirjoitti:

        Miksi ei tänne saa tulla parkumaan, sillä onhan tuo aika eriskummallinen juttu jos ei ope pysty moista hillitsemään. Olisihan ope voinut käydä välkkärillä runkulla, niin pystyisi hetken itsensä hillitsemään.
        Voi voi täällä itketään paljon turhempia ja tyhmempiä juttuja mutta ne sattuvar kohdistumaan naisiin, siks miehet ei niihin älähdä.

        Heh, heh semmosta se on miesten maailma, voi surku....tumputus kunniaan vaan

        Ei taida tyttelit tietaa paljon miesten seisokeista... Valituntirunkut ei valttamatta lopeta seisokkia ja huomaa kuinka teineja ootte ku noin kiivastutte pienesta palautteesta.. Marjaana ja muut hankkikaa kokemusta ja tulkaa sitten itkee joistain stondiksista ku tiedatte jotain.


    • ...
      • Paula

        Heheh.

        Se taitaa olla niin ihastunut johonkin opettajaansa, että siksi keksii tällaisia tarinoita seksinovellit-palstalle. :)


      • neito
        Paula kirjoitti:

        Heheh.

        Se taitaa olla niin ihastunut johonkin opettajaansa, että siksi keksii tällaisia tarinoita seksinovellit-palstalle. :)

        Niinpä. Marjaana on teksteistään päätellen joku ehkä reilu 10-vuotias lapsi, jonka ajatukset on pelkkää seksiä. Se ei tietty oo mitään terveellistä vielä sen ikäselle.
        Koeta hankkia kavereita, Marjaana, ja vietä niiden kanssa aikaa. Harrasta jotain ja ulkoile! Seksi ei saa lapsella olla koko elämän sisältö, aikuisellakin se on vain yksi osa elämää.
        Kaikkea hyvää!


    • Marjaana85

      Joku yrittää taas pilata maineeni täällä. Tuo nimittäin ei ole aito Marjaana85. :(

      Vaikka aika hyvin tuo silti yritti feikata.

      Minä olen aito Marjaana85.

      • ...

        Niinpä niin.


      • Hohhoijaa

        kuka tuota uskoisi..??
        mutta olisi tuo ollut hurjaa jos olisi ollut totta..


      • Ope
        Hohhoijaa kirjoitti:

        kuka tuota uskoisi..??
        mutta olisi tuo ollut hurjaa jos olisi ollut totta..

        Kumpi Marjaana on feikki? Vai onko Marjaana sittenkin heikki ja se toinen on feikki-heikki..he


      • heikkijakeijo

        Minunpas äitini on Marjaana ja 85 v. joten nimmarioikeus kuuluu hänelle. Nyt heti heittäkää provikat kehiin tai lakimies ottaa teihin yhteyttä.


    • tietäjä25

      onko toi tosiaan totta? meinaan voi olla kauhea tilanne tiedätkö miksi hänelle tapahtiu juuri näin? oletko varma(älä käsitä väärin) mutta saattaisiko se johtua tavasta millä pukeudut meinaan jos pukeudut hyvon avonaisiin vaatteisiin niin voi tapahtua usealle miehelle koska he eivät välttämättä voi hallita itseään.Mutta jos et pukeudu niin niin silloin miehillä täytyy olla päässä paljon vikaa.Suosittelen ottaa yhteyttä johonkin jos asia häiritsee.

    • ????

      kroooh pyyyh, kroooh pyyyh. get a life!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe