Monet puhuu just kaiken työntämisestä sisäänsä (esim sormen) mutta miua se sattuu ihan sikana. Onks mius joku vialla? Muita keinoja?
Itsetyydytyksestä (tytöt)
11
4041
Vastaukset
- dssdg
emättimen suussasi on immenkalvo eli olet korkkaamaton eli neitsyt.anna minä puhkaisen sen ilmaiseksi
- opiskelijatar
ei välttämättä ole mitään vikana, jos et esimerkiksi ole kostunut tarpeeksi sormeni työntäminen tietenkin sattuu. Tai jos olet kovin nuori. Jos kuitenkaan et ole enää lapsi (alle 16) ja kostut kunnolla ja silti sattuu, voisit harkita gynekologilla käyntiä.
Muitakin itsetyydytyskeinoja on, kuin sormen sinään työntäminen, esimerkiksi klitoriksen sormella hyväily, yms. mutta itse oppii parhaiten mistä pitää ja sen kautta keksii miten itseään haluaa tyydyttää. - ....:..
Kyllä se siitä rupeaa luonnistumaan kun varovasti aloittelee. Suihkussa esim. voi olla helpompaa kuin ''kuivana'' :P Ja sen mitä alapäähän voi työntää voi sanoa esimerkiksi näin: ''Se minkä voi työntää suuhun ,voi työntää alapäähän.''
- jokutyttövaan
'Se minkä voi työntää suuhun ,voi työntää alapäähän.''
Onko asia todella nuin? :D haha mulla menee kokonainen nyrkki suuhun, mutta en usko että se alapäähäni menis :D - juuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
jokutyttövaan kirjoitti:
'Se minkä voi työntää suuhun ,voi työntää alapäähän.''
Onko asia todella nuin? :D haha mulla menee kokonainen nyrkki suuhun, mutta en usko että se alapäähäni menis :Dkyllähän sulta sieltä alapäästä lapsikin mahtuu ulos, mutta tuskin suustasi. :P
- pojupojupoju
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
kyllähän sulta sieltä alapäästä lapsikin mahtuu ulos, mutta tuskin suustasi. :P
äiti sanoi että lapsi tulee ulos perseestä.
- itsetyydytykseen
Ei sinussa vikaa ole.
Ei kannata miettiä liikaa, miten muut itseään tyydyttävät, vaikka joskus heiltä voi saadakin hyviä vinkkejä.
Tarkeintä itsetyydytyksessä on se, että itsestä tuntuu hyvältä. Ja siitä, mikä hyvältä tuntuu, pääsee selville vähitellen. Kokeilemalla, jatkamalla hyvältä tuntuvaa, hylkäämällä se, mikä ei kiihota.
Kannattaa tutustua hyvin klitorikseensa. Hieroa sitä eri tavoin, pienin ja suuremmin liikkein. Pehmeästi ja rajummin. Kokeilla vaikka suihkuttaa lämmintä vettä alapäähänsä. Kuulostella omaa kehoaan. Tottakai voi koettaa hyväillä sormilla myös sisäpuolelta. Ensimmäisillä kerroilla voi olla vaikeaa, jos immenkalvo on tiukka. Kosteus auttaa siihen, ja rentoutuminen ja kiihottuminen (esim. fantasioiden kautta). Paras kohta on monilla vaginan yläosassa, aika lähellä suuaukkoa. Siitä kohtaa nimittäin pääsee myös käsiksi klitorikseen. Jos sattuu, ei kannata sillä kertaa jatkaa pidemmälle vaan keskittyä juuri klitoriksen hyväilyyn ulkopuolelta.
Käden tärisyttäminen häpykunnun päällä on toimiva tapa myös. Aluksi sitä saattaa joutua tekemään aika kauan, ennen kuin vaikutukset alkavat tuntua.- Tietämätön.
Mikä on häpykunnu? Entäs vagina?
- täältä tulee (multa tulee)
Tietämätön. kirjoitti:
Mikä on häpykunnu? Entäs vagina?
vagina on ranskalainen tiede lehti, joka käsittelee, orgaanista kemiaa. ja sun "häpykunnu" on poikien kesken suosittu pulkkamäki lapualla.
- Anonyymi
Ekan kerran työnsin pilluuni nakin . Olin sillon noin 11 ja ai että mikä orgasmi siitä tuli hinkkasin sitä varmaa puol tuntii ja tavaks on jääny. Oon ny siis 27
- Anonyymi
Oletko varma oikeasta reiästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076