IMVU

TASE86

IMVU on ilmainen 3d instant messenger, tässä kaikille halukkaille kutsu IMVUN käyttäjäksi.

eli linkkiä napsautat ja rekisteröit itsesi, luot oman haahmosi! voit jopa hankkia oman 100% 3D-chat huoneen, eikä tämä maksaa euroja, dollareita, kruunuja, ei ollenkaan mitään ns. "oikeaa rahaa" kokeilkaa ihmeessä!

p.s. Linkki:

http://imvu.com/catalog/web_invitation.php?userId=9505404&from=power-email

20

2867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaluunpelataIMVUU

      koitan rekisteröityä mutta se valittaa että IMVU was unable to process your request. Missä vika?

      • ihan sama

        Mullaki on sama ongelma. Tarvis vastauksia


      • hannnnnnnna

        mulla on ihan sama vika mistä se johtuu?


      • ~Emmiliini~

        Mulle tulee toi sama teksti kun yritän rekisteröityy!


      • NallePuh

        Mullaki ku yritin rekata tonne niin vaikkaa kuinka monta kertaa se valitti tota mut ku hetken kuluttua koitin uudestaan se meni.. En tiedä johtuuku iästä vai mistä, mutta kannaata kokeilla valehdella ikä yli 18 vuotiaaks.. Niin mäki kyllä tein.
        Mut ei sen kyllä tainnu auttaa... :D
        Mulla taasa on yks toinen ongelma..


      • ..............................
        NallePuh kirjoitti:

        Mullaki ku yritin rekata tonne niin vaikkaa kuinka monta kertaa se valitti tota mut ku hetken kuluttua koitin uudestaan se meni.. En tiedä johtuuku iästä vai mistä, mutta kannaata kokeilla valehdella ikä yli 18 vuotiaaks.. Niin mäki kyllä tein.
        Mut ei sen kyllä tainnu auttaa... :D
        Mulla taasa on yks toinen ongelma..

        No, mäkin yritin rekisterityä, kolmisen kertaa IE 7:lla. kokeilin ja kokeilin, olin eka omalla iälläni ja sit -90 syntyneenä, mut ei toiminut. Sitten koetin mozillalla, toimi heti.
        kun littlesister yritti päästä habboon joskus liian nuorena, niin siin sanottiin että olet liian nuori. ja sit pysty kokeileen uudelleen rekisteritymistä parin tunnin kuluttua. luultavasti IMVUssakin oli se, mutta kun vaihdoin selainta niin jo toimi :) Jos teillä siis on eri selaimia niin kokeilkaa niillä ja jos ei oo, niin odotelkaa vähän aikaa :).
        Mä pääsin jo rekisteröitymään. Toivottavasti tekin, onnea !!!


      • Kiitollinen♥
        .............................. kirjoitti:

        No, mäkin yritin rekisterityä, kolmisen kertaa IE 7:lla. kokeilin ja kokeilin, olin eka omalla iälläni ja sit -90 syntyneenä, mut ei toiminut. Sitten koetin mozillalla, toimi heti.
        kun littlesister yritti päästä habboon joskus liian nuorena, niin siin sanottiin että olet liian nuori. ja sit pysty kokeileen uudelleen rekisteritymistä parin tunnin kuluttua. luultavasti IMVUssakin oli se, mutta kun vaihdoin selainta niin jo toimi :) Jos teillä siis on eri selaimia niin kokeilkaa niillä ja jos ei oo, niin odotelkaa vähän aikaa :).
        Mä pääsin jo rekisteröitymään. Toivottavasti tekin, onnea !!!

        Hei noi sun vinkit autto. Vuoden tuskallisten kokeilujen jälkeen autoit mut sisään. Mulla on nyt oma avatar, kiitos tuhannesti♥


      • Vai niin
        NallePuh kirjoitti:

        Mullaki ku yritin rekata tonne niin vaikkaa kuinka monta kertaa se valitti tota mut ku hetken kuluttua koitin uudestaan se meni.. En tiedä johtuuku iästä vai mistä, mutta kannaata kokeilla valehdella ikä yli 18 vuotiaaks.. Niin mäki kyllä tein.
        Mut ei sen kyllä tainnu auttaa... :D
        Mulla taasa on yks toinen ongelma..

        IMVU voi bannata sinut, jos olet alle 18-vuotias ja laitat väärän iän.


    • haannnnnnaaaa

      yritin rekisteröityä mutta ivu palvelu ei voinut hyväksyä tietojani onko siellä ikäraijaa tai jtn?jos ei niin miksi se ei toiminut?

      • Remeetiys

        No ite ku tänään rekisteröidyin niin ei mitn ongelmia ollut..


      • Nimetön
        Remeetiys kirjoitti:

        No ite ku tänään rekisteröidyin niin ei mitn ongelmia ollut..

        mullakin on aivan sama ongelma was unable to process your request


      • Alle

        Imvu on kielletty alle 13 vuotiailta.


      • Vai niin

        No mikset itse itse ota selvää millainen saitti on kyseessä? Tai pitääkö minun selittää?

        - IMVU:n minimi-ikä on 13.

        - IMVU voi bannata sinut, jos olet alle 18-vuotias ja rekisteröidyt väärän iän kanssa. Yli 18-vuotiaille sääntö on höllempi.

        - Alle 18 eivät näe yli 18 vuotiaiden julkisia huoneita, tai toisin päin.

        - IMVU myy erikoispassia nimeltä AP, joka sallii jonkin aikuissisällön kuten alastomuuden, mutta ei seksiä tai erektiota. IMVU:lle tulee viimeistään ostaessa näyttää todiste (kopio omasta passista, ajokortista tms), että on 18 tai yli.

        - VIP antaa: nopeamman palvelun, 10 julkista huonetta, 5000 kredua joka kuukausi, yllätyksiä. Suurin hyöty heille on, että pääsevät tekemään omia 3D-tuotteita ja tienaamaan sillä jopa oikeaa rahaa (tosin on vanhoja tilejä, joille se on suotu VIP:stä huolimatta).


      • ChurBoo

        Oon ollut IMVU ssa kohta 4 vuotta ja voin sanoo et siellä liikkuu vain aikuisia :D


    • NallePuh
    • mkjnjösvl

      sinä kun tiiät tosta (tai ainakin näytät tietäväsi niin paljon) niin voikko kertoa kuinka sieltä omasta huoneesta pääsee pihalle vai pääseekö edes?? siis siinä alkutilanteessa...

      • Game on!

        Mulla pelkästään hyviä kokemuksia tästä palvelusta http://bit.ly/3D-Chat
        Ketju näyttää olevan aika vanha, joten bugit on fixattu varmaan jo kolme vuotta sitten.
        Nytkin näyttää olevan livenä yli 80 000 käyttäjää!


    • 64573673773
    • YÖKHINULIT

      ON VITTTTU HOMON NÄKÖISIÄ NUO MIESHAHMOT! EI JEESUS TUOLLAASIA KEHTAA KÄYTTÄÄ!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe