Nokia 8210

H/TT0!

Itse ostin kolme päivää käytössä olevan Nokia 8210:n ja se toimi ensimmäiset kaksi kuukautta täysin moitteettomasti, mutta sen jälkeen on vikoja alkanut kirjaimellisesti näkyä. Näyttö sekoilee ja tekstit sun muut näytössä näkyvä siirtyy näytössä vaikka minne eikä mistään enään saa selvää. Tämä sama vika on jo kaksi kertaa tapahtunut. Huollossa ollut kaksi kertaa ja tänä aamuna huomasin sen jo taas reistailevan... H*TTO! Onneksi takuu korvaa kaiken, mutta mistä tämä johtuu... onko kaikissa 8210:ssä sama vika vai onko puhelin ainutkertainen. Sitten kaiken lisäksi nimeltä mainitsematon matkapuhelin liike lähettää puhelimen joka kerta jonnekkin lappiin korjattavaksi ja sitä saa sitten odottaa lähes kolme viikkoa. Vaikka sama puhelin on jo saman vian takia ollut kaksi kertaa huollossa (ja huomenna lähtee uudestaan) ei ne siellä liikkeessä millään ymmärrä, että halvemmaksi tulisi antaa minulle uusipuhelin!

4

1872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H/TT0

Kirjoitin:
      "Itse ostin kolme päivää käytössä olevan Nokia 8210:n ja se toimi ensimmäiset kaksi kuukautta täysin moitteettomasti, mutta sen jälkeen on vikoja alkanut kirjaimellisesti näkyä."

Tarkoitin:
      "Itse ostin kolme päivää käytössä olleen Nokia 8210:n ja se toimi ensimmäiset kaksi kuukautta täysin moitteettomasti, mutta sen jälkeen on vikoja alkanut kirjaimellisesti näkyä."

• juu

Kuulostaa siltä että puhelimen prosessori/joku muu ns. pääpiiri olisi sanonut työsopimuksensa irti. Korjaaminen taitaa olla vaikeaa ellei jopa mahdotonta.

Helpommalla taidat päästä kun myyt puhelimesi jollekin tee-se-itse miehelle varaosiksi ja ostat uuden puhelimen...

• Kännykkäkauppias

Yleensä kun kolmannen kerran sama vika, tulee huollosta uusi laite tilalle...

• Attek

Mun 8210:ssä on täsmälleen sama vika. Kuva pyörii sotkusena ja välillä ei näy mitään.
      Kun painan kuorta näytön kohdalta kuva oikenee?!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe