Itse ostin kolme päivää käytössä olevan Nokia 8210:n ja se toimi ensimmäiset kaksi kuukautta täysin moitteettomasti, mutta sen jälkeen on vikoja alkanut kirjaimellisesti näkyä. Näyttö sekoilee ja tekstit sun muut näytössä näkyvä siirtyy näytössä vaikka minne eikä mistään enään saa selvää. Tämä sama vika on jo kaksi kertaa tapahtunut. Huollossa ollut kaksi kertaa ja tänä aamuna huomasin sen jo taas reistailevan... H*TTO! Onneksi takuu korvaa kaiken, mutta mistä tämä johtuu... onko kaikissa 8210:ssä sama vika vai onko puhelin ainutkertainen. Sitten kaiken lisäksi nimeltä mainitsematon matkapuhelin liike lähettää puhelimen joka kerta jonnekkin lappiin korjattavaksi ja sitä saa sitten odottaa lähes kolme viikkoa. Vaikka sama puhelin on jo saman vian takia ollut kaksi kertaa huollossa (ja huomenna lähtee uudestaan) ei ne siellä liikkeessä millään ymmärrä, että halvemmaksi tulisi antaa minulle uusipuhelin!
Nokia 8210
4
1872
Vastaukset
- H/TT0
Kirjoitin:
"Itse ostin kolme päivää käytössä olevan Nokia 8210:n ja se toimi ensimmäiset kaksi kuukautta täysin moitteettomasti, mutta sen jälkeen on vikoja alkanut kirjaimellisesti näkyä."
Tarkoitin:
"Itse ostin kolme päivää käytössä olleen Nokia 8210:n ja se toimi ensimmäiset kaksi kuukautta täysin moitteettomasti, mutta sen jälkeen on vikoja alkanut kirjaimellisesti näkyä." - juu
Kuulostaa siltä että puhelimen prosessori/joku muu ns. pääpiiri olisi sanonut työsopimuksensa irti. Korjaaminen taitaa olla vaikeaa ellei jopa mahdotonta.
Helpommalla taidat päästä kun myyt puhelimesi jollekin tee-se-itse miehelle varaosiksi ja ostat uuden puhelimen... - Kännykkäkauppias
Yleensä kun kolmannen kerran sama vika, tulee huollosta uusi laite tilalle...
- Attek
Mun 8210:ssä on täsmälleen sama vika. Kuva pyörii sotkusena ja välillä ei näy mitään.
Kun painan kuorta näytön kohdalta kuva oikenee?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649