Tehoero

näyttikset

Palit 7900gs 256mb vastaan club 3d 7950gt 256mb,molemmat pci-e.

Saanko noin 50euron kalliimmalla 7950llä vastaavaa hyötyä pelaamiseen.
Mikä on yleensäkin näiden tehoero.

9

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolta.
      http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/index0612.html
      Palit 7900gs sonic 500/700 kelloilla
      Palit 7900gs 450/660

      Aika selvästi nopeampi tuo 7950gt kuin tuo vakiokelloilla oleva Palit.
      Miten nuo sitten mikäkin kellottuu muuttaa taas suhteita hieman.Mikäli kaikki kellottuvat yhtä hyvin vakiokellosta ylöspäin sanoisin ota 7950gt.Toisaalta kannattaako noista hankkia mitään kun 8800gts saa noin 300€:lla

      • Daword

        bliss 7900gs vakio kelot 500\700

        ja kellottuu ihan tuon 7950gt tienoille


        ja eiköhän se prossukin vaikuta että kannattaako tuota 7950gt ostaa? ettei tuu isompii pullon kauloja.

        8800gts tosiaan on paljo järkevämpi ostos kuin 7950gt


    • Daword

      osta Gainward Bliss 7900GS kuten ite ostin hintaa siinä 180-190e

      on halvin 7900gs ja kellottuu helposti yli 7900GT

      http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34406

      ja itse saan Bliss 7900gs:llä

      3dmark03 yli 20000p
      3dmark05 yli 9500p
      3dmark06 yli 5000p


      mutta yksi tärkeä asia on kuitenkin mikä prossu sulla on? hiukan heikommalla prossulla et pääse edes 7900gs tuloksia lähellekkään jos sulla on 7950gt koneessas

      • näyttikset

        En ole aikeisa kellotella vaan olen aikeissa kohtuuhintaista pelikonetta ostamassa.
        Prossuna intel core2 e6300 ja tuo 7950 gt ja vaihtoehto amd 64 x2 3800 ja tuo 7900gs,mikäli olen oikein ymmärtännyt niin intelin prossu on luokkaa tehokkaampi(nopeampi).

        Hintaero intelin kokoonpanoon on noin vähä yli 100 ekeä.


      • Daword
        näyttikset kirjoitti:

        En ole aikeisa kellotella vaan olen aikeissa kohtuuhintaista pelikonetta ostamassa.
        Prossuna intel core2 e6300 ja tuo 7950 gt ja vaihtoehto amd 64 x2 3800 ja tuo 7900gs,mikäli olen oikein ymmärtännyt niin intelin prossu on luokkaa tehokkaampi(nopeampi).

        Hintaero intelin kokoonpanoon on noin vähä yli 100 ekeä.

        no itel on toi x2 4200 tota x2 3800 ei oo oikeen järkee ottaa...

        mutta joo ostats siittä sen 7950gt sit...

        ite en kyllä rahoja löisi Pask*** ku toi 8800gts tosiaan on melko edullinen ja pöyhii 7950gt selkeesti! ja tulevat dx10 pelitki pyörii 8800 loistavasti.

        itse päivitän näyttiksen vasta kun tulee toinen dx10 näyttis aalto... koska kuitenkin haluun dx10 graffaa maistella...


      • Daword
        näyttikset kirjoitti:

        En ole aikeisa kellotella vaan olen aikeissa kohtuuhintaista pelikonetta ostamassa.
        Prossuna intel core2 e6300 ja tuo 7950 gt ja vaihtoehto amd 64 x2 3800 ja tuo 7900gs,mikäli olen oikein ymmärtännyt niin intelin prossu on luokkaa tehokkaampi(nopeampi).

        Hintaero intelin kokoonpanoon on noin vähä yli 100 ekeä.

        kellotus kuuluu osana kohtuu hintaista peli konetta ajatellen.

        itse saan lähes 7950GT tasoisen kortin 180e eikös se ole sitä kohtuutta?

        eli kellotuksella saat helposti halvemmasta koneesta paremman kuin kaverin kaliimpi kone.


      • näyttikset
        Daword kirjoitti:

        kellotus kuuluu osana kohtuu hintaista peli konetta ajatellen.

        itse saan lähes 7950GT tasoisen kortin 180e eikös se ole sitä kohtuutta?

        eli kellotuksella saat helposti halvemmasta koneesta paremman kuin kaverin kaliimpi kone.

        Nyt on niin että minä en harrasta kellottelua vaan haluan säilyttää takuut,vaikka tiedän teoriassa miten se onnistuu.
        Näitä palstoja paljon lukeneena törmään usein siihen asiaan että ensin tai aika usein ehdotetaan eri kellotus vaihtoehtoja.

        Ei siinä mitään pahaa ole, se kuuluu tietokone harrastamiseen.
        Minä nyt vai haluan pelata vakioilla.


      • Daword
        näyttikset kirjoitti:

        Nyt on niin että minä en harrasta kellottelua vaan haluan säilyttää takuut,vaikka tiedän teoriassa miten se onnistuu.
        Näitä palstoja paljon lukeneena törmään usein siihen asiaan että ensin tai aika usein ehdotetaan eri kellotus vaihtoehtoja.

        Ei siinä mitään pahaa ole, se kuuluu tietokone harrastamiseen.
        Minä nyt vai haluan pelata vakioilla.

        no nvidiallahan on ihan se kelotus jutut siellä näyttiksen ominaisuus paneelissa.

        eli nvidia itse on tehnyt tämän kellotus valikon mutta se on alun perin vain disabloitu...

        näyttiksen kellotus on normaali juttu joka ei vie takuuta pois koska sitä ei pysty mistään selvittämään mistään.

        ite ostasin silti 8800gts ei oo paljoo kalliimpi kuin 7950gt


      • ,.,.,.,.,.
        näyttikset kirjoitti:

        Nyt on niin että minä en harrasta kellottelua vaan haluan säilyttää takuut,vaikka tiedän teoriassa miten se onnistuu.
        Näitä palstoja paljon lukeneena törmään usein siihen asiaan että ensin tai aika usein ehdotetaan eri kellotus vaihtoehtoja.

        Ei siinä mitään pahaa ole, se kuuluu tietokone harrastamiseen.
        Minä nyt vai haluan pelata vakioilla.

        ei oo pakko kellottaa jos ei halua mutta coreduoa kyllä kannattaa kellottaa vaikka ei haluaisi, tehoa kun tulee niin paljon lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe