Mese tulossa maksulliseksi??
javascript:ol('http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm');
Mese maksulliseks?
6
965
Vastaukset
- tulisikin
häviäis noi pentumesettäjät häiriköimästä joka sivulla ja jalkelemasta osoitteitaan.Maksu sais olla 50-100€ vuodessa vähintään.
Se on paskapuhetta koko viesti ...
että turhaan kuka lähettelee tätä eteenpäin
tuskin kenenkään messenger ukko muuttaa väriä
ja miten he voivat tietää lähetämmekö tätä mailia eteenpäin koska useimmat käyttävät muun
palvelun osoitetta messengerissään jota he EIVÄT voi valvoa miten sitä käytetään tai miten ahkerasti sieltä postia lähtee eteenpäin
esimerkkejä
luukku.com aika yleinen
samoin suomi24.fi
jippii.fi
saunalahti.fi
JOTEN loppupäätelmä turhaa roskapostia tulee kaikkien postiin vain tämän viestin verran
ehkä useammankin kerran
vaikka messenger tulisikin maksulliseksi tuskin he voisivat sen käyttöä postin kautta valvoa
Jos messenger tulee maksulliseksi niin se tulee kokonaan asiasta infotaan kyllä itse MSM palvelun puolesta
ja tuskin he antaisivat käyttäjien näin siitä päättää muuttuuko palvelu maksulliseksi vai ei
pelkkää käytännön pilaa tämäkin viesti
näin loppuhuomautuksena aikasemminkin oli samanlainen viesti liikenteessä
että lähettäkää tämä monelle niin mese ukkosi muuttuu siniseksi
Tuskin kenelläkään muuttui
en ainakaan usko
TOivon kyllä edelleen että messenger
pysyisi ilmaisena
PLIIS LAITTAKAA TÄTÄ ETEENPÄIN!
Lopetetaan paskapostin välittäminen!- ...
Doopie kirjoitti:
Se on paskapuhetta koko viesti ...
että turhaan kuka lähettelee tätä eteenpäin
tuskin kenenkään messenger ukko muuttaa väriä
ja miten he voivat tietää lähetämmekö tätä mailia eteenpäin koska useimmat käyttävät muun
palvelun osoitetta messengerissään jota he EIVÄT voi valvoa miten sitä käytetään tai miten ahkerasti sieltä postia lähtee eteenpäin
esimerkkejä
luukku.com aika yleinen
samoin suomi24.fi
jippii.fi
saunalahti.fi
JOTEN loppupäätelmä turhaa roskapostia tulee kaikkien postiin vain tämän viestin verran
ehkä useammankin kerran
vaikka messenger tulisikin maksulliseksi tuskin he voisivat sen käyttöä postin kautta valvoa
Jos messenger tulee maksulliseksi niin se tulee kokonaan asiasta infotaan kyllä itse MSM palvelun puolesta
ja tuskin he antaisivat käyttäjien näin siitä päättää muuttuuko palvelu maksulliseksi vai ei
pelkkää käytännön pilaa tämäkin viesti
näin loppuhuomautuksena aikasemminkin oli samanlainen viesti liikenteessä
että lähettäkää tämä monelle niin mese ukkosi muuttuu siniseksi
Tuskin kenelläkään muuttui
en ainakaan usko
TOivon kyllä edelleen että messenger
pysyisi ilmaisena
PLIIS LAITTAKAA TÄTÄ ETEENPÄIN!
Lopetetaan paskapostin välittäminen!Kiitti tiedosta!! Tiedämpä nyt että ei tarvii tälläistä eteenpäin lähettää. :D
- Aku Ankkanen
Taitaa mennä tuo laskutus ja perintä vähän hankalaksi, koska en ainakaan itse laittele tuollaisiin seaviin/epämääräisiin palveluihin koskaan oikeita todellisia tietojani tai sähköpostiosoitteita. Tuollakin on tyyliin Aku Ankkanen Minnikuja 123 jne...
- en usko
Joku vain kalastelee rahaa.
- ...
Kiitos tästä tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483