Mese maksulliseks?

...

6

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisikin

      häviäis noi pentumesettäjät häiriköimästä joka sivulla ja jalkelemasta osoitteitaan.Maksu sais olla 50-100€ vuodessa vähintään.

      • Se on paskapuhetta koko viesti ...
        että turhaan kuka lähettelee tätä eteenpäin
        tuskin kenenkään messenger ukko muuttaa väriä
        ja miten he voivat tietää lähetämmekö tätä mailia eteenpäin koska useimmat käyttävät muun
        palvelun osoitetta messengerissään jota he EIVÄT voi valvoa miten sitä käytetään tai miten ahkerasti sieltä postia lähtee eteenpäin


        esimerkkejä
        luukku.com aika yleinen
        samoin suomi24.fi
        jippii.fi
        saunalahti.fi

        JOTEN loppupäätelmä turhaa roskapostia tulee kaikkien postiin vain tämän viestin verran
        ehkä useammankin kerran

        vaikka messenger tulisikin maksulliseksi tuskin he voisivat sen käyttöä postin kautta valvoa
        Jos messenger tulee maksulliseksi niin se tulee kokonaan asiasta infotaan kyllä itse MSM palvelun puolesta

        ja tuskin he antaisivat käyttäjien näin siitä päättää muuttuuko palvelu maksulliseksi vai ei
        pelkkää käytännön pilaa tämäkin viesti

        näin loppuhuomautuksena aikasemminkin oli samanlainen viesti liikenteessä
        että lähettäkää tämä monelle niin mese ukkosi muuttuu siniseksi

        Tuskin kenelläkään muuttui
        en ainakaan usko

        TOivon kyllä edelleen että messenger
        pysyisi ilmaisena

        PLIIS LAITTAKAA TÄTÄ ETEENPÄIN!
        Lopetetaan paskapostin välittäminen!


      • ...
        Doopie kirjoitti:

        Se on paskapuhetta koko viesti ...
        että turhaan kuka lähettelee tätä eteenpäin
        tuskin kenenkään messenger ukko muuttaa väriä
        ja miten he voivat tietää lähetämmekö tätä mailia eteenpäin koska useimmat käyttävät muun
        palvelun osoitetta messengerissään jota he EIVÄT voi valvoa miten sitä käytetään tai miten ahkerasti sieltä postia lähtee eteenpäin


        esimerkkejä
        luukku.com aika yleinen
        samoin suomi24.fi
        jippii.fi
        saunalahti.fi

        JOTEN loppupäätelmä turhaa roskapostia tulee kaikkien postiin vain tämän viestin verran
        ehkä useammankin kerran

        vaikka messenger tulisikin maksulliseksi tuskin he voisivat sen käyttöä postin kautta valvoa
        Jos messenger tulee maksulliseksi niin se tulee kokonaan asiasta infotaan kyllä itse MSM palvelun puolesta

        ja tuskin he antaisivat käyttäjien näin siitä päättää muuttuuko palvelu maksulliseksi vai ei
        pelkkää käytännön pilaa tämäkin viesti

        näin loppuhuomautuksena aikasemminkin oli samanlainen viesti liikenteessä
        että lähettäkää tämä monelle niin mese ukkosi muuttuu siniseksi

        Tuskin kenelläkään muuttui
        en ainakaan usko

        TOivon kyllä edelleen että messenger
        pysyisi ilmaisena

        PLIIS LAITTAKAA TÄTÄ ETEENPÄIN!
        Lopetetaan paskapostin välittäminen!

        Kiitti tiedosta!! Tiedämpä nyt että ei tarvii tälläistä eteenpäin lähettää. :D


    • Aku Ankkanen

      Taitaa mennä tuo laskutus ja perintä vähän hankalaksi, koska en ainakaan itse laittele tuollaisiin seaviin/epämääräisiin palveluihin koskaan oikeita todellisia tietojani tai sähköpostiosoitteita. Tuollakin on tyyliin Aku Ankkanen Minnikuja 123 jne...

    • en usko

      Joku vain kalastelee rahaa.

      • ...

        Kiitos tästä tiedosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe