Mese maksulliseks?

...

6

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisikin

häviäis noi pentumesettäjät häiriköimästä joka sivulla ja jalkelemasta osoitteitaan.Maksu sais olla 50-100€ vuodessa vähintään.

• Se on paskapuhetta koko viesti ...
        että turhaan kuka lähettelee tätä eteenpäin
        tuskin kenenkään messenger ukko muuttaa väriä
        ja miten he voivat tietää lähetämmekö tätä mailia eteenpäin koska useimmat käyttävät muun
        palvelun osoitetta messengerissään jota he EIVÄT voi valvoa miten sitä käytetään tai miten ahkerasti sieltä postia lähtee eteenpäin

esimerkkejä
        luukku.com aika yleinen
        samoin suomi24.fi
        jippii.fi
        saunalahti.fi

JOTEN loppupäätelmä turhaa roskapostia tulee kaikkien postiin vain tämän viestin verran
        ehkä useammankin kerran

vaikka messenger tulisikin maksulliseksi tuskin he voisivat sen käyttöä postin kautta valvoa
        Jos messenger tulee maksulliseksi niin se tulee kokonaan asiasta infotaan kyllä itse MSM palvelun puolesta

ja tuskin he antaisivat käyttäjien näin siitä päättää muuttuuko palvelu maksulliseksi vai ei
        pelkkää käytännön pilaa tämäkin viesti

näin loppuhuomautuksena aikasemminkin oli samanlainen viesti liikenteessä
        että lähettäkää tämä monelle niin mese ukkosi muuttuu siniseksi

Tuskin kenelläkään muuttui
        en ainakaan usko

TOivon kyllä edelleen että messenger
        pysyisi ilmaisena

PLIIS LAITTAKAA TÄTÄ ETEENPÄIN!
        Lopetetaan paskapostin välittäminen!

• ...
        Doopie kirjoitti:

Se on paskapuhetta koko viesti ...
        että turhaan kuka lähettelee tätä eteenpäin
        tuskin kenenkään messenger ukko muuttaa väriä
        ja miten he voivat tietää lähetämmekö tätä mailia eteenpäin koska useimmat käyttävät muun
        palvelun osoitetta messengerissään jota he EIVÄT voi valvoa miten sitä käytetään tai miten ahkerasti sieltä postia lähtee eteenpäin

esimerkkejä
        luukku.com aika yleinen
        samoin suomi24.fi
        jippii.fi
        saunalahti.fi

JOTEN loppupäätelmä turhaa roskapostia tulee kaikkien postiin vain tämän viestin verran
        ehkä useammankin kerran

vaikka messenger tulisikin maksulliseksi tuskin he voisivat sen käyttöä postin kautta valvoa
        Jos messenger tulee maksulliseksi niin se tulee kokonaan asiasta infotaan kyllä itse MSM palvelun puolesta

ja tuskin he antaisivat käyttäjien näin siitä päättää muuttuuko palvelu maksulliseksi vai ei
        pelkkää käytännön pilaa tämäkin viesti

näin loppuhuomautuksena aikasemminkin oli samanlainen viesti liikenteessä
        että lähettäkää tämä monelle niin mese ukkosi muuttuu siniseksi

Tuskin kenelläkään muuttui
        en ainakaan usko

TOivon kyllä edelleen että messenger
        pysyisi ilmaisena

PLIIS LAITTAKAA TÄTÄ ETEENPÄIN!
        Lopetetaan paskapostin välittäminen!

Kiitti tiedosta!! Tiedämpä nyt että ei tarvii tälläistä eteenpäin lähettää. :D

• Aku Ankkanen

Taitaa mennä tuo laskutus ja perintä vähän hankalaksi, koska en ainakaan itse laittele tuollaisiin seaviin/epämääräisiin palveluihin koskaan oikeita todellisia tietojani tai sähköpostiosoitteita. Tuollakin on tyyliin Aku Ankkanen Minnikuja 123 jne...

• en usko

Joku vain kalastelee rahaa.

• ...

Kiitos tästä tiedosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      70
      5241
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      267
      4356
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      101
      3970
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      185
      2350
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1653
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      71
      1551
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1199
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      1059
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      38
      993
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      909
    Aihe