Topfield TF6000COC

Avutonko?

Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia tämän vekottimen kanssa; Asennusvaiheessa valikosta löytyy vaan manual, automaatti ja network vaihtoehdot ja pitäisi löytyä pikahaku!!! Kytkennät on liikkeen mukaan oikein, mut muuten he eivät ymmärtäneet/osanneet auttaa. Kävin tänään hakeen uuden boksin ja sama ongelma eli käyttäjässä on jotain vikaa...kenties? Yhtään kanavaa boksi ei ole löytänyt. millään olemassa olevistakaan vaihtoehdoista. Apua, please!

6

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri merkki

      Tarkoittaisiko manual manuaalista kanavahakua ja automat automaattista kanavahakua? Jos ei lähde käyntiin niin ainakin omassa eri merkkisessä lähti kun laitoin tehdasasetukset ensin ja sitten kone viritti itsensä ja kaikki pelasi.

      • edelleen avuton

        Joo, osaan kyllä kieliä siitä ei suinkaan ollut kyse. Ongelma on siinä, että pääsen ainoastaan valitsemaan kielen ja maan ja sen jälkeen kun asennus on vuorossa, hakuvalikosta puuttuu pikahaku, eikä automaattinenkaan hakenut mitään.
        Noh, Tutkin ongelmaa...
        Voiko siitä olla jotain haittaa, että TV :ssä on integroitu antenniboksi? Uusi digiboksi on siis kaapelitalouteen, jossa asun.


      • toppia vaan
        edelleen avuton kirjoitti:

        Joo, osaan kyllä kieliä siitä ei suinkaan ollut kyse. Ongelma on siinä, että pääsen ainoastaan valitsemaan kielen ja maan ja sen jälkeen kun asennus on vuorossa, hakuvalikosta puuttuu pikahaku, eikä automaattinenkaan hakenut mitään.
        Noh, Tutkin ongelmaa...
        Voiko siitä olla jotain haittaa, että TV :ssä on integroitu antenniboksi? Uusi digiboksi on siis kaapelitalouteen, jossa asun.

        minä ostin saman laitteen ja siis kaapeliin eikä MINKÄÄNLAISTA ongelmaa ole ollut.
        Laitoin piuhat paikalleen ja laitteeseen virran ja odotin kun automaattisesti haki kaikki kanavat ja suomikin oli jo valmiina. siis kaikki tuli kuin tein niinkuin ohjeissa sanotaan.
        malta odottaa kun laite päivittää itsensä.noin minuutti pari.
        luultavasti tuo integroitu ant.box syyllinen.


      • Digiton
        toppia vaan kirjoitti:

        minä ostin saman laitteen ja siis kaapeliin eikä MINKÄÄNLAISTA ongelmaa ole ollut.
        Laitoin piuhat paikalleen ja laitteeseen virran ja odotin kun automaattisesti haki kaikki kanavat ja suomikin oli jo valmiina. siis kaikki tuli kuin tein niinkuin ohjeissa sanotaan.
        malta odottaa kun laite päivittää itsensä.noin minuutti pari.
        luultavasti tuo integroitu ant.box syyllinen.

        Integroitu T-digiviritin on ihan yhtä syyllinen kuin keittiön kaapissa oleva sähkövatkain.


    • Ana Digi

      Ei ole täälläkään pikahakua, ohjelmisto 1.27
      Manuaalihaulla pitäis löytyä. Tarttee tietää taajuudet ja muut parametrit. Mikä operaattori?

      • hintasama

        Vastaavan hintaisessa Humax CX-FOX C II pelittää kaikki ja heti.
        Hintavertailussa ovat molemmat siinä 100 euron molemmin puolin 95 - 109 e. Toinen vaan pelittää paremmin kuin toinen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe